נתונים סטטיסטיים ועובדות של לינקדאין

פייסבוק עשויה להיות הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם כיום, אך לינקדאין תומכת במשתמשיה במשך תקופה ארוכה יותר. וחשוב מכך עבור אלה המעוניינים ליצור ולפתח קשרים עסקיים, משתמשי לינקדאין מכירים את הפלטפורמה כ"רשת הנטוורקינג החברתית למקצוענים".

בעולם שבו הטכנולוגיה משתנה במהירות, אורך החיים של חברת הטכנולוגיה, שנוסדה בשנת 2002, הוא מחווה לתועלת ולדומיננטיות שלה בתוך הנישה שלה ברשתות החברתיות.

מגמות חיפוש בגוגל "לינקדאין"
מגמות חיפוש בגוגל "LinkedIn"

למעשה, התעניינות בחיפוש עבור המונח "לינקדאין" גדל ביותר מ- 60 אחוזים בעשר השנים האחרונות. וכשמדובר בסטטיסטיקות ועובדות מעניינות של לינקדאין, הן קיימות בשפע.

דמוגרפיה של לינקדאין

בלינקדאין יש כיום כמעט 740 מיליון חברים עם למעלה מ- 55 מיליון חברות רשומות.

משתמשים רשומים LinkedIn

מתוך אותם משתמשי לינקדאין שעוסקים לעתים קרובות בפלטפורמה, 40% ניגשים אליה על בסיס יומי, ורושמים יותר ממיליארד אינטראקציות מדי חודש. עם זאת, השימוש ב- LinkedIn הוא בדוחק זמן, כך שיש לכם רק כמה דקות להשפיע. משתמשים מבלים כ- 17 דקות בלבד ב- LinkedIn לחודש.

על פי מחקר שבדק את השימוש במדיה חברתית ב-2018 של Pew Research Center, לינקדאין נותרה פופולרית בקרב סטודנטים. מחקר נוסף בסטטיסטיקה זו של לינקדאין העלה כי 50% מבוגרי המכללות בארה"ב הם משתמשי לינקדאין, בעוד שהאתר עוסק רק ב -9% מהאנשים שהשכלתם אינה עולה על התיכון.

בנוסף, 44% ממשתמשי LinkedIn משתכרים ביותר מ- 75,000 $ לשנה, וזה מעל החציון הלאומי בארה"ב.

אף על פי שבארה"ב יש מספר המשתמשים הרב ביותר ב- LinkedIn עם 176 מיליון, מעל 75% ממשתמשי LinkedIn הם מחוץ לארה"ב.

על פי קווי המגדר, לינקדאין פופולרית יותר בקרב גברים, המהווים 57% מבסיס המשתמשים שלה. והמעניין הוא שלמעלה מ-60% מבסיס המשתמשים של לינקדאין הם דור ״מילניאלס״, כאשר 11 מיליון מתוך סך 87 מיליון המשתמשים בקבוצה זו נמצאים בעמדות קבלת החלטות.

הכנסות מלינקדאין: העובדות הפיננסיות

מיקרוסופט, שהכירה בערכה של לינקדאין, רכשה את החברה תמורת 26.2 מיליארד דולר בשנת 2016. עם זאת, בניגוד לפלטפורמות חברתיות רבות אחרות המסתמכות על פרסומות, השירותים של לינקדאין הם דבר עבורו המשתמשים מוכנים לשלם.

סך הכל 39% ממשתמשי LinkedIn משלמים עבור LinkedIn Premium, שיש לה ארבע דרגות מחיר:

  • קריירה פרימיום: 29.99 דולר לחודש
  • עסק פרימיום: 59.99 דולר לחודש
  • מכירות פרימיום: 79.99 דולר לחודש
  • מגייס לייט (מעסיקים): 119.95 דולר לחודש
linkedin תכניות בתשלום

קריירה פרימיום היא הטובה ביותר למי שמחפש עבודה. מעניק לכם גישה לחמש הודעות InMail בחודש ולסרטונים מבוקשים, כמו גם את האפשרות לראות מי צפה בפרופיל שלכם, בכמה חיפושים הופעתם ומידע נוסף על משרות שפורסמו (כולל משכורת).

הדרגות האחרות כוללות למעשה את אותן תכונות בסיסיות, אך עם צעד או שניים קדימה. פרימיום ביזנס מעניק לכם מידע נוסף אודות עסקים וחיפושי אנשים ללא הגבלה; מכירות פרו מעניק לכם מסנני חיפוש מתקדמים, גישה לכלי מכירה שונים ויכולת לרשום פרופילים של משתמשים; ו-מגייס לייט נותן לכם הצעות חכמות מודרכות לחיפוש וכלים ממוקדים יותר למגייס ולמעסיק.

לא משנה איזה חשבון פרימיום תקנו, תהיה לכם גישה למדדים משופרים ולדרכים שונות להשיג צמיחה בלינקדאין.

יצירת לידים ב-LinkedIn

לינקדאין היא מקור טוב במיוחד ליצירת לידים. Hubspot מצא כי לינקדאין יעילה יותר ב- 277% ביצירת לידים מאשר פייסבוק וטוויטר.

LinkedIn יצירת לידים (מקור תמונה: HubSpot)
LinkedIn מחולל לידים (מקור תמונה: HubSpot)

בהתחשב בכך, אין זה מפתיע ש -79% מהמשווקים רואים בלינקדאין מקור טוב מאוד של לידים, כאשר 43% מהמשווקים אמרו כי גייסו לפחות לקוח אחד מלינקדאין.

לידים B2B באמצעות לינקדאין (מקור תמונה: LinkedIn)
לידים B2B באמצעות לינקדאין (מקור תמונה: LinkedIn)

המספר הזה עולה אצל משווקי B2B, המדווחים כי 80% מהלידים שלהם ברשתות החברתיות מגיעות מלינקדאין, כאשר 40% רואים בלינקדאין את הערוץ היעיל ביותר להנעת לידים באיכות גבוהה.

צבירת נקודות לגיוס עובדים

הסיבה העיקרית האחרת שמשתמשי לינקדאין פעילים בפלטפורמות היא למאמצי גיוס עבודה. עם יותר מ -55 מיליון חברות הרשומות באתר ו –14 מיליון משרות פתוחות, אין זה מפתיע לגלות ש –87% ממחפשי העבודה משתמשים בקביעות בלינקדאין.

למעשה, מחקר מצא כי 122 מיליון איש קיבלו ראיון דרך לינקדאין עם 35.5 מיליון שהועסקו על ידי אדם שאליו התחברו. אז זה לא מפתיע ש -3 אנשים מתקבלים לעבודה דרך LinkedIn בכל דקה.

בלינקדאין נרשמה עלייה של פי 6 במספר המודעות עבור תפקידים לעבודה מרחוק שנוספו בארה"ב ממרץ עד דצמבר 2020, עם למעלה מ -300 אלף תפקידים כאלו.

נתון טוב של לינקדאין למגייסים הוא כי העובדים שמקורם באתר בעלי נטייה של 40% פחות לעזוב את החברה במהלך 6 החודשים הראשונים.

על פי לינקדאין, נשים מייצגות כיום כמעט 42% מהנהגת החברה, כאשר אלה בתפקידי מנהיגות טכנית גדלו ב -79% בחמש השנים האחרונות.

יסוד בסיס על אופטימיזציה של פרופיל LinkedIn

בגלל היכולת של לינקדאין לזהות מפעילים בינאריים ולסנן תוצאות על פי מדדים כמו חברה, מספר שנות ניסיון, תפקוד ורמת ותק, הפלטפורמה מובילה בקלות את מתחרותיה על מנת לעזור לאנשים ליצור קשרים עסקיים חיוניים.

עם זאת, למרות יכולות החיפוש המתקדמות, בכל זאת תרצו לייעל את פרופיל הלינקדאין שלכם. הצעד הראשון לעשות זאת הוא הוספת תמונה מקצועית, אשר בממוצע תביא למשתמש פי 14 יותר צפיות מסוגים אחרים של תמונות פרופיל.

כדי להגביר את בקשות החיבור שלכם פי חמישה, הקפידו לרשום את התפקיד הנוכחי שלכם. ואל תשכחו לרשום לפחות חמש מיומנויות רלוונטיות, שכן פעולה זו מגדילה את הסיכוי בפי -31 שהפרופיל שלכם יתגלה ומישהו יעביר לכם הודעה.

סטטיסטיקות של LinkedIn על תכונות חדשות

אחרי שמיקרוסופט נכנסה, לינקדאין הציגה כמה תכונות חדשות, כמו דפי חלון ראווה. הרחבה זו של דפים עסקיים נועדה להדגיש את היחידה העסקית או היוזמה של החברה שלכם.

לינקדאין הציגה גם צ'ט בוט ביומן, שמסנכרן את היומנים של שני משתמשי LinkedIn כדי שיוכלו להיפגש. זה מועיל במיוחד לאנשים שרוצים להתחבר לאחרים באזורי זמן שונים. למרות שעדיין לא הוטמעה תכונת צ'ט-בוט בלינקדאין, טכנולוגיית ה- AI כבר עשתה את דרכה לפלטפורמה בצורה של תשובות חכמות, או הצעות לתגובות.

מתזמן לינקדאין (מקור תמונה: LinkedIn)
מתזמן לינקדאין (מקור תמונה: LinkedIn)

בנוסף, לינקדאין גם הוציאה פיצ׳ר של הודעות, המאפשרות למשתמשים לשלוח את ה- InMail בצורה של צ'אטים, ולא באמצעות עיצוב הדוא"ל, שמקטין כמות קליקים מוגזמת. תכונה זו כוללת גם הודעות ממומנות.

תכונות חדשות אחרות כוללות:

  • היכולת להוסיף קישורי ׳החלק-מעלה׳ לסיפורי לינקדאין, מה שמעניק יותר נראות לתוכן שלכם.
  • ניתן להחיל את תיוגים #Hiring ו- #OpenToWork על תמונת הפרופיל שלכם כדי לאפשר למועמדים פוטנציאליים או למעסיקים לדעת את מצבכם הנוכחי.
  • Hashtag בתגובות מאונדקסים כעת על ידי LinkedIn, מה שאומר שכעת תראו תוצאות המכילות תגובות כאשר אתם מחפשים hashtags. זה הופך את השימוש בהאשטגים לחשוב עוד יותר!

יוצרי תוכן עושים שימוש בלינקדאין

לינקדאין מאפשרת לכם לשתף סוגים שונים של תוכן. מאמרים, שניתן לפרסם בפרופיל שלכם או ב- LinkedIn Pulse, קישורים לאתר שלכם, מצגות ווידאו הם מהסוגים הפופולאריים ביותר של תוכן שמשתמשים מפרסמים.

בשנת 2019 גדלו הסשנים בלינקדאין ב -25% משנה לשנה, עם 358 מיליארד עדכוני פיד שנצפו. אך רק 3 מיליון משתמשים (מתוך 740 מיליון) משתפים תוכן על בסיס שבועי. המשמעות היא שרק כ -1% מכלל 260 מיליון המשתמשים החודשיים של לינקדאין חולקים פוסטים, ואותם 3 מיליון משתמשים בערך מהווים 9 מיליארד הופעות.

לינקדאין מביאה 46% מהתעבורה החברתית לאתרי B2B ונחשבת למקור התוכן האמין ביותר. לכן, אין זה מפתיע ש 98% ממשווקי התוכן משתמשים בלינקדאין לשיווק תוכן, במיוחד לשיווק B2B וליצור לידים.

מחקר שנערך על ידי OkDork, שניתח יותר מ -3,000 פוסטים בלינקדאין, מצא כי מאמרי "how-to" ומאמרי רשימות הציגו את הביצועים הטובים ביותר, במיוחד אלה עם כותרות המכילות 40-49 תווים. בנוסף, נמצא כי הודעות עם חמש כותרות היו בעלות הכי הרבה צפיות. המחקר גם גילה שתוכן ארוך (1,900-2,000 מילים) השיג את הביצועים הטובים ביותר, כמו גם תוכן עם שמונה תמונות.

רק שלא נתחיל בסטטיסטיקה של לינקדאין שמאחורי השימוש ב"broetry"- משפטים מרובים בעלי שורה אחת שכנראה מעצבן לכתוב אותם בדיוק כמו לקרוא אותם.

התמיכה ברעיון שתמונות משפרות את הפופולריות של ההודעות שלכם היא שתומכת בכך שהשימוש בתמונות מגדיל את שיעור התגובות ב- 98%. פעם אחר פעם אנו רואים שאסטרטגיית תוכן חזותית פשוט עובדת.

כעת, עובדה מעניינת אחת שאולי לא תוכלו לבטל מתוצאות הפרסום שלכם היא שתוכן שפורסם ביום חמישי נוטה להפיק את הביצועים הטובים ביותר.

למרבה המזל, אינכם צריכים להיות מפורסמים כדי שהתוכן שלכם יניב ביצועים טובים. זה ברור כשבוחנים את עשרת הקולות המובילים של לינקדאין לשנת 2020 בקטגוריית שיווק ופרסום:

10 המשפיעים החזקים ביותר ב- LinkedIn 2020: שיווק ופרסום
10 המשפיעים החזקים ביותר ב- LinkedIn 2020: שיווק ופרסום

וידאו של לינקדאין מנצח

מארק צוקרברג הכריז על הווידיאו כ'מגה-טרנד הבא ', כאשר פלטפורמות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, יוטיוב וסנאפצ'ט מקלות על המשתמשים להעלות תוכן וידאו.

לינקדאין לא התכוונה להישאר מאחור, במיוחד בגלל שהתגלה שאם התוכן נמצא בפורמט וידאו וגם בכתב, 59% מהמנהלים אמרו שהם יבחרו לצרוך אותו באמצעות וידאו.

צריכת וידאו בלינקדאין
צריכת וידאו בלינקדאין (מקור תמונה: MWP Digital Media)

בשלב מסוים, משתמשי לינקדאין יכלו להטמיע רק תוכן וידאו ממקורות אחרים. עם זאת, LinkedIn מאפשרת כעת להעלות סרטונים מקוריים דרך האפליקציה לנייד. זה מאפשר למשתמשי לינקדאין לראות צד "אנושי" יותר בעסקים, מה שהופך את המותגים שמאחוריהם נגישים יותר.

למעשה, LinkedIn Video נבחרה לאחת הפלטפורמות היעילות ביותר לשיווק וידאו, אם כי רק 28% מהמשווקים מסכימים. 28% אלה עשויים להיראות חלשים, אך בהתחשב בכך שהווידיאו של לינקדאין הושק למשתמשים רק באוגוסט 2017, זה למעשה די מרשים שכל כך הרבה מסכימים כבר.

מאז, לינקדאין הציגה פילטרים לסרטונים, כמו גם מודעות וידאו מקוריות כחלק מהיצע התוכן הממומן. זה מאפשר לעסקים לשתף תוכן וידאו משלהם. לפני כן, תוכן וידאו היה זמין רק לחשבונות משתמש בודדים.

מה שמבדיל מודעות וידאו מאחרים הוא שאתם יכולים לבחור ממספר אפשרויות מיקוד, כגון כותרת תפקיד, מיקום וגודל החברה. ניתן גם ליישם תכונות מתקדמות, כגון רימרקטינג ואינטגרציה של קהל תואם.

מאז השקת בטא של תוכן ממומן, לינקדאין מדווחת כי המשתמשים השקיעו שלוש פעמים יותר זמן בצפייה בסרטונים מאשר בצפייה בתוכן סטטי. במהלך המהדורה המוגבלת או בטא של LinkedIn Video נמצא כי סרטונים שותפו פי 20 מכל סוג אחר של תוכן.

מחשבות אחרונות: סטטיסטיקה ועובדות מרתקות של לינקדאין

כדאי שתבססו את העובדות שלכם כשמדובר בכמה מהנתונים המרתקים של לינקדאין התומכים ברעיון שפלטפורמת המדיה החברתית תמשיך לשלוט?

מכ-3 מיליון משתמשים שנהנים מ-9 מיליארד הופעות בחודש, ועד ההבנה שאפילו סטטיסטיקה של לינקדאין תומכת בהצהרה של צוקרברג כי הסרטון הוא המגה-טרנד הבא, ברור שיש הרבה מה ללמוד על מי משתמש בפלטפורמה ומדוע הם עושים זאת.

אם נהניתם ממאמר זה, אתם תאהבו את שירותי הייעוץ שלנו. שפרו את יכולות החשיפה שלכם בפלטמורמות השיווק החברתי וקבלו תמיכה וייעוץ מהמומחים. בידקו אותנו וצרו קשר.

מדריכים ומאמרים נוספים