מדוע להשתמש ב- WordPress? צלילה עמוקה ל-10 סיבות טובות

אם אתם מוצאים את עצמכם תוהים, "מדוע להשתמש ב- WordPress?" הגעתם למקום הנכון. להרהר בשאלה זו פירושו שלפחות חקרתם קצת את וורדפרס או שמעתם על כך מחבר או קולגה. אבל זה לא אומר ששקללת לחלוטין את כל היתרונות והחסרונות או בדקתם את התכונות לעומק.

לכן, אנו רוצים לפרק את היתרונות של השימוש בוורדפרס עבורכם, תוך מתן ראייה ברורה מדוע זוהי מערכת ניהול התוכן והתוכנה לבניית אתרים הפופולארית ביותר בעולם. וורדפרס באמת יכולה לעשות כמעט הכל!

דילמת האתר – מדוע להשתמש בוורדפרס?

עבור בעלי עסקים ממוצעים, שמות כמו WordPress, Joomla, Shopify, Magento, Wix ו- Weebly עשויים להישמע כמו שמות זרים. תהליך בניית אתר מכניס שמות אלה לחייכם, מכיוון שכולם פלטפורמות המשמשות לבניית אתרים. לכל אחד מהם יש יתרונות משלו, בעוד שרבים מהם משמשים לעתים קרובות יותר לאתרי נישה עם מטרות ספציפיות. למשל, Shopify הגיוני רק אם אתם מנהלים חנות מקוונת. זו לא פלטפורמה שתפתח איתה בלוג ואז תהפוך לחנות מסחר אלקטרוני. מג'נטו נמצאת באותה סירה. לבוני אתרים ופלטפורמות אחרות יש יותר גמישות, ואלה הם בדרך כלל הפופולריים ביותר.

לכולם החל ב- Squarespace ועד ל- Wix, יש כלים נפלאים לרמות מיומנות מסוימות,
אך אנו הולכים לתת לכם 10 סיבות עיקריות מדוע עליכם להשתמש בוורדפרס מעל כולם.

  1. תוכנה חופשית וקוד פתוח
  2. זוהי מערכת שמסתגלת, כך שתוכלו ליצור כל סוג של אתר
  3. היא תומכת בסוגי מדיה רבים
  4. קלה ללמידה ונתמכת על ידי קהילה ענקית
  5. ניתן להגדיל ולהרחיב את האתר שלכם באמצעות ערכות נושא ותוספים
  6. לא צריך למצוא גאון כדי להסתדר
  7. SEO קודם לכל
  8. יש לכם שליטה מלאה באתר שלכם
  9. הבלוג הטוב ביותר בשוק
  10. כולם עושים את זה

1. תוכנה חופשית וקוד פתוח

הן WordPress.com והן WordPress.org חופשיים לחלוטין לשימוש. בקיצור, ההבדל בין השניים: WordPress.org היא גרסה של תוכנה להורדה ואיחסון עצמי על ידי המשתמש, בה אתם שולטים יותר באתר ומנצלים אפשרויות ותוספים מתקדמים. WordPress.com עובד מצוין למתחילים, אבל זה לא בדיוק הכי טוב לעסק שמתכנן להפיק רווחים מהאתר ולכן זה הגיוני להתרחק מ- WordPress.com ולמרות שיש לו תוכניות מסוימות בתשלום אנו ממלצים זאת רק לבלוגים פרטיים או לתחביבים.

וורדפרס ניתן להורדה בחינם וחופשי לכל דורש. זהו פרויקט קוד פתוח שקיים מאז 2003, המשמעות היא שוורדפרס פותחה על ידי קבוצה של תורמים. פרויקטים של קוד פתוח הם בדרך כלל בחינם, עם קהילות גדולות. המשתמשים נוטלים לעתים קרובות חלק בקהילה זו כבודקי בטא או פשוט כמפיצים נלהבים שתומכים במותג, אך אין ממש דרישה להשתתפות כלשהי אם זה לא הסגנון שלכם.

אזהרה: למרות שתוכנת הוורדפרס חינמית, סביר להניח שבסופו של דבר תוציאו קצת כסף. לוורדפרס נדרשת שרת אחסון. זה יכול להתחיל בסביבות 20 ₪ לחודש עבור השרתים המשותפים הזולים באמת, ועד כמה מאות לחודש עבור אלה שזקוקים למהירות ולביצועים אולטימטיביים.

בדרך כלל אתם יכולים למצוא תבנית עיצובית ותוספים בחינם, אך אלה בתשלום מספקות לרוב תכונות ותמיכה איכותיות יותר. לבסוף, משתמשי וורדפרס רבים משלמים בסופו של דבר עבור שירותים נוספים, בין אם מדובר על פרילנסרים או סוכנויות. לדוגמה, ייתכן שתשלמו עבור עיצוב לוגו או התאמת חלק מקוד ה- CSS באתר שלכם. משתמשי וורדפרס אחרים מעוניינים להחזיק מעצבים גרפיים או מומחים לתחזוקה באופן קבוע. הכל תלוי בחוויה ובהיקף האתר שלכם.

אבל בסך הכל, אתם יכולים בהחלט לשמור על עלויות WordPress למינימום. ורבים משלמים בסופו של דבר רק עבור איחסון האתר.

2. זוהי מערכת שמסתגלת, כך שתוכלו ליצור כל סוג של אתר

אחת התפיסות המוטעות הנפוצות לגבי וורדפרס היא שזה נועד בעיקר לבניית בלוגים. בנקודת זמן מסוימת זה היה המקרה. וורדפרס פותחה כפלטפורמת בלוגים, אך זה השתנה באופן דרסטי עם המהדורות החדשות השונות לאורך השנים.

למעשה, וורדפרס נמצאת ביתרון בזכות שורשי הבלוגים שלה. זו ללא ספק אחת הדרכים הנקיות והמהירות ביותר לכתוב ולפרסם פוסטים בבלוג, והכל כלול כבר מההתחלה. יש כלים לבניית אתרים שחושבים קודם על עיצוב ואפליקציות, ואז ממשק הבלוגים נכנס כמחשבה אחרונה.

זה לא המקרה של וורדפרס, אז אתם יכולים ליצור אתר קניות יפה בידיעה שהבלוג הוא חלק בלתי נפרד מתהליך הפיתוח.

הרשימה אינסופית, אך הנה טעימה מסוגי האתרים שתוכלו להקים באמצעות וורדפרס:

  • בלוגים
  • אתרים עסקיים
  • פורטפוליו
  • פורומים
  • אתרי מסחר אלקטרוני
  • אתרי דירוגים
  • אתרי חברות
  • אתרי הדרכות אונליין
  • חדרי צ'אט
  • גלריות
  • אתרים אישיים לקידום עצמי
  • לוחות חיפוש עבודה
  • ספריות עסקיות
  • אתרי שאלות ותשובות כמו Quora
  • אתרים ללא מטרות רווח לאיסוף תרומות
  • ויקי ובסיסי ידע
  • אתרים ממוקדי מדיה כמו YouTube
  • אתרי מכירות פומביות וקופונים

ברור שהרשימה עוד ארוכה. החדשות הטובות עם WordPress שהפונקציונליות לדברים כמו פורומים ואתרי מסחר אלקטרוני מושגת באמצעות תוספים פשוטים ותבניות עיצוב.

3. היא תומכת בסוגי מדיה רבים

אל תהססו לבדוק את הרשימה הארוכה של סוגי הקבצים המקובלים עבור WordPress, אך דעו כי הקטגוריות העיקריות הבאות מתקבלות:

  • תמונות
  • מסמכים
  • שֶׁמַע
  • וִידֵאוֹ

מהניסיון שלי, לא היו לי מקרים שקובץ אינו נתמך. אתם יכול לצפות להעלות קבצים נפוצים כמו .jpg, .png, .gif .pdf, .doc, .pptx, .mp3, .m4a, .mp4, .mov, .wmv ו- .avi. יחד עם זאת, לא יהיו לכם בעיות בסוגי קבצים לא מוכרים יותר כמו .odt, .key, .ogg ו- .3gp.
לעיתים תתקלו בבעיות עם קבצי .svg מסוימים, שיש להם בעיות אבטחה. אך לצורך זה ניתן להתקין תוסף יעודי שמאפשר ניקוי ובדיקת בטיחות לקבצים אלו.

מילת אזהרה

כן, WordPress תומכת כמעט בכל סוג של מדיה. עם זאת, עליכם לעקוב אחר הכללים ולהשתמש באופן חוקי רק במדיה שנמצאת בבעלותכם, פתוחה להורדות בחינם, או שניתנה התנייה לספק קרדיט למקור.

הנה כמה מקומות שניתן להוריד מדיה לשימוש חופשי באופן חוקי כגון תמונות ווידאו:

4. קלה ללמידה ונתמכת על ידי קהילה ענקית

כתוכנת קוד פתוח, WordPress יכולה לשמש את כולם. בבסיסה, השימוש אינו מוגבל על ידי תמחור, שירות לקוחות בתשלום או אפילו רמת מיומנות. בוודאי שיש הרבה דברים ללמוד על וורדפרס, אבל כל אדם יכול לשחק עם לוח הבקרה במשך עשר דקות ולהתחיל להבין את אופן ההפעלה האינטואיטיבי של הממשק.

ומכיוון שאין הרבה מחסומים לקבלת גישה לתוכנה, משתמשים יצרו בלוגים, פורומים, קורסים מקוונים, סמינרים, וובינרים וספרים, מתארים היבטים שונים בפלטפורמת WordPress. וכמובן, יש את תמיכת הלקוחות הרשמית יותר מ- WordPress. אתם יכולים לשלם תשלום נוסף עבור תמיכה ייעודית או לעבור דרך הפורומים של וורדפרס.

זה מדהים באמת כמה משאבים יש כדי ללמוד על WordPress או לקבל תשובות לשאלות פיתוח מהירות. לדוגמה, ייתכן שתעקבו אחר בלוג כזה כדי לקבל תזרים קבוע של טיפים על WordPress לתיבת הדוא״ל שלכם. מצד שני, אתם יכולים גם לחפש בגוגל כדי לאתר פתרונות מיידיים (WPBeginner ידוע בתיקונים מהירים).

אנו רואים בקהילת וורדפרס כמסייעת בשני חלקים בתהליך הלמידה:

  • הכשרה מאורגנת לידע ארוך טווח.
  • פתרונות מהירים לבעיות הוורדפרס שלכם.

ניתן למצוא הדרכה בוורדפרס בחינם או בתשלום, אך דבר אחד בטוח: הקורסים הטובים ביותר ברשת הם מאורגנים, משתלמים, ועמוסים במידע שתוכלו להשתמש בעצמכם, לתת ללקוחות או לשתף עם העובדים שלכם. לדוגמה, אתר WP101 הוא מקום למידה מוכר עם קורסי וידיאו בשלל נושאים.

ברגע שתלמדו על WordPress דרך קורס הכשרה או באופן עצמאי, בסופו של דבר תעבודו עם אתר אינטרנט משלכם. מכיוון שתמיכה ייעודית מסורתית אינה מסופקת באמצעות WordPress, יהיה עליכם לפנות לבלוגים, פורומים, גוגל וקהילות אחרות באופן מקוון. פורום התמיכה המרכזי של WordPress אמור לספק את רוב פתרונות הפיתוח שלכם.

5. ניתן להגדיל ולהרחיב את האתר שלכם באמצעות ערכות נושא ותוספים

כבר דנו כיצד תבניות העיצוב והתוספים של וורדפרס מקלים עליך לבנות אתר, אך אלמנטים אלה חיוניים גם לצורך התרחבות. לבלוג רגיל, תתקינו תבנית, תתאימו את העיצוב ואז תתחילו להכניס תוכן. כנ"ל לגבי אתר עסקי או תיק עבודות.

מקובל שהתבניות משמשות כבסיס האתר. לאחר מכן, עבודת העיצוב היא מינימלית מלבד כמה שינויי צבע, תוספות לוגו, וכמובן, הדפים והפוסטים החדשים בבלוג.

אבל מידיי פעם תגלו שמשהו חדש צריך להתווסף לאתר שלכם. אולי הלקוחות שלכם באתר צריכים שירות מנויים, או אולי חידון חודשי הוא דרך נהדרת לגרום ללקוחות ליצור אינקאקציה עם המותג שלכם. במצבים אלו לרוב התקנת תוסף פשוט מספיק לענות על הצורך.

למשל, יש הרבה תוספי מנויים שהופכים חלק מהאתר שלכם למעיין קהילה. חלקם בחינם, בעוד שאחרים דורשים תשלום. כנ"ל לגבי תוספי חידונים.

הרחבת האתר לא נעשת רק עם תוספים

כן, תוספים בדרך כלל הוא פתרון מיידי בכל הנוגע להוספת פונקציונליות לאתר שלכם. לרוב אתם זקוקים רק לתבנית אחת בהשקת האתר.

אך ככל שהאתר שלכם גדל, תתחילו לשים לב לצרכים שונים לאתר שלכם, יחד עם השינויים בענף. דוגמה מצוינת לכך הייתה כאשר גוגל החלה לתעדף אתרים רספונסיביים. בתוך שנה נראה היה שכל מפתחי התבניות של וורדפרס החלו למכור עיצובים ידידותיים לנייד. לכן, הרבה בעלי אתרים היו צריכים לצאת ולחפש תבניות חדשות.

זה נפוץ גם לשנות תבניות באתרים מתפתחים מהסיבות הבאות:

  • יש צורך במראה רענן וחדש.
  • נדרש לעבור מעיצוב חינמי לתבנית פרימיום חזקה יותר או מותאמת אישית.
  • בעל האתר רוצה שירותי תמיכה טובים יותר.
  • חל שינוי במה שהעסק מציע ברשת.
  • בעל האתר זקוק לכלים שונים שתוספים לא יכולים לספק זאת.

ישנם גם אתרי מסחר שלמים שמוכרים תבניות עיצוב מכל סוג. עם זאת, יש להיזהר בבחירה זו שכן מפתחי תבניות לעיתים נוטשים את התמיכה בתבנית וישאירו לכם תבנית שאינה נתמכת יותר.

תוספים דומים לתבניות בכך שאתם יכולים למצוא גם גרסאות חינמיות וגם גרסאות פרימיום בתשלום. ההבדל היחיד הוא שתוספים בחינם משמשים הרבה יותר אתרי אינטרנט עסקיים בפועל. תבניות בחינם נחמדות לבלוגים אישיים ומתחילים, אך המקצוענים בדרך כלל מוציאים את $ 50 – $ 100 כדי לקבל תבנית פרימיום רחבה בהרבה ובעלי עסקים המעוניינים בתבנית המותאמת אישית ועונה על כל דירושותיהם ישלמו אלפים רבים לכך.

זה לא תמיד המקרה של תוספים, מכיוון שרבים מהתוספים הטובים ביותר היו תמיד בחינם. אתם יכולים לחפש תוספים חדשים דרך לוח הבקרה של וורדפרס באתר שלכם או לעבור לספריית התוספים של וורדפרס. בספרייה זו יש למעלה מ 50,000 תוספים, שרובם בחינם (או בצורה כלשהי מבוססים על מודל עסקי freemium). בספרייה יש כל דבר, החל ניקוי זכרון מטמון לתוספי פורום, וספאם לתוספים למדיה חברתית. התקנת תוסף אורכת לא יותר ממספר דקות, וכל אחד מדפי התוסף כולל צילומי מסך, רשימות תכונות ואפילו כמה הדגמות.

תוספי פרימיום רבים נמכרים גם ברחבי האינטרנט. ההבדל העיקרי בין תוסף בחינם לפרימיום הוא שלעתים קרובות אתה מקבל תמיכה טובה יותר עם התוסף בתשלום.

6. לא צריך למצוא גאון כדי להסתדר

לרוב תחזוקת וורדפרס לא קשה לניהול אן לומדים את בדרך, עוברים הכשרה כשלהי ומוצאים את הזמן לכך. הבעיה היחידה היא שוורדפרס לא כל כך קשה לניהול אם לומדים את החבלים ועוברים את ההכשרה המתאימה. ניהול אתרים כולל בדרך כלל כמה דברים:

  1. לוודא שהשרת תקין ופעיל.
  2. מעקב אחר בדיקות אבטחה.
  3. הפעלת גיבויים.
  4. עדכון תוספים, תבניות ותוכנת וורדפרס.
  5. ניהול דואר זבל.
  6. בדיקות פונקציונליות וקישורים שבורים.
  7. ביצוע שיפורים במהירות ובקידום האתר.

אם אינכם בודקים באופן אישי את השרת, אז זה כדאי שתקבלו ספק איחסון טוב ותוודאו אם האתר פועל כל הזמן. אבטחה וגיבויים מטופלים באמצעות תוספים או באמצעות תוכנית איחסון וורדפרס מנוהלת. כל השאר ברשימה צריך להיעשות רק מידיי פעם ועל פי הצורך. לדוגמא, כאן ב- TKMedia אתרי לקוחותינו מגובים באופן אוטומטי כל יום ונשמרים לפחות חודש אחורה וניתן לשחזרם בליחצת כפתור. אם הינכם זקוקים לתחזוקה שוטפת וטיפול עקבי ומסור לאתר שלכם אנו מספקים שירות זה ללקוחותינו.

7. SEO קודם לכל

וורדפרס ידועה ב- SEO המובנה בפלטפורמה. למעשה, WordPress מייצרת אוטומטית תגי כותרת ותיאורי מטא לכל הדפים וההודעות שלכם. זה מאפשר למנועי חיפוש לדעת על התוכן שלכם, ויעזור לעדכן את האינדקס של גוגל ואולי לעלות את תוצאות הדירוג. כמו בכל דבר בוורדפרס, יש גם תכונות מתקדמות יותר המוצעות על ידי תוספים וכלים מקוונים. להלן כמה כלי SEO מועדפים שיש לקחת בחשבון:

תוסף ה-Yoast SEO הוא גם חובה לכל אתר וורדפרס. כלי SEO המוגדרים כברירת מחדל בוורדפרס הם נהדרים, אך Yoast לוקח את זה לשלב הבא.

להלן קטע אחד ב- Yoast המבקש מכם מילת מפתח ממוקדת. זה יכול להיות עבור דף או פוסט בבלוג. עם מיקוד למילת מפתח ממוקדת זו, Yoast מנתח את הפוסט או הדף הנוכחי ומשתף עד כמה אתם יעילים במיקוד מילת המפתח. תראו את צפיפות מילות המפתח, מחשבות על מיקומי מילות המפתח, אזכורי כותרת SEO, הצעות לכותרת העמוד ועוד. זה בעצם רשימת ביקורת ענקית עבורכם כדי לשפר את ה- SEO כמה שיותר.

ניתוח SEO בתוסף Yoast

8. יש לכם שליטה מלאה באתר שלכם

חיפוש בגוגל אחר "בוני אתרים" או "ניהול אתרים" יגלה כל מיני תוצאות. וורדפרס תהיה ככל הנראה בכל רשימות בניית האתרים, יחד עם מתחרים כמו WIX, Squarespace, Joomla, Magento, Shopify, Weebly ו- Jimdo. כל אלה הם בסדר גמור לייצור אתרים, אך אלה שאינם קוד פתוח, כמו Squarespace, Shopify ו- WIX, מגבילים את שליטתכם ודורשים תשלום נוסף עבור תכונות ניהול נוספות, כפי שפיטרנו בהשוואה מקיפה בין Wix לבין WordPress.

זה משאיר אותך עם מגבלות כמו:

  1. אפשרות המסחר האלקטרוני בדרך כלל מובנית, כך שאין הרבה מה שניתן לעשות כדי להרחבה באמצעות תוספים.
  2. בדרך כלל אתם תקועים בשרת המאחסן את כל הפלטפורמה. אין לכם את החופש לבדוק ספקי איחסון שונים ולבחור בספק עם התמורה הטובה ביותר או עם הביצועים הטובים ביותר.
  3. התאמות ושינויים בקוד מוגבלות למה שחברות אלו חולקות איתכם. גרוע מכך, אתם נתקעים עם שפת קידוד ייחודית וזרה לחלוטין, כמו עם Shopify (היא משתמשת בשפה שנקראת Liquid). בקיצור, זה כמעט תמיד מחייב להזמין מפתח המומחה לשינויים שאינך יכול לטפל בעצמך באמצעות העורך בלוח הבקרה.
  4. טכנית, אין לכם בעלות מלאה על האתר והתוכן שלכם. אתם משכירים את האתר מחברות אלה. אז כשאתם מפסיקים לשלם, כל הקבצים והדפים האלה אבודים או מוחזקים על ידי החברה. עם WordPress אתם הבעלים של הקבצים, ואף אחד לא יכול למנוע מכם להעביר אותם לכל מקום שתבחרו.

9. הבלוג הטוב ביותר בשוק

וורדפרס נולדה כפלטפורמת בלוגים. היו לו מתחרים, אבל שום דבר לא משתווה כרגע לכוח, לאלגנטיות ולכלים המתקדמים שתמצאו במנוע הבלוגים של וורדפרס. אפשרויות כמו Tumblr, Medium, Ghost ו- Blogger כולן בסדר גמור עבור חובבים, אבל המקצוענים הולכים על WordPress. סט כלים מדהים נמצא בתוך עורך הבלוגים של WordPress.

אתם יכולים לנהל בלוג פשוט בעל מחבר אחד על ידי ניצול כלי העיצוב והמדיה. יש גם אפשרות לבנות מגזין מקוון מלא על ידי תזמון העלאת פוסטים מתקדמים והגדרת סוגי משתמשים מרובים לתורמים ולעורכים. לצד אפשרויות לתצוגה מקדימה, עריכה של כל מה שנמצא בפוסט וכל זאת ללא צורך בכתיבת שורת קוד אחת, באמת אי אפשר לנצח את וורדפרס.

אחד היתרונות בפלטפורמת הבלוגים של וורדפרס הוא ההרשאות או תפקידי המשתמש. נניח שאתם מנהלים את האתר כמנהל. זה אומר שיש לך גישה לקבצים, לכל התוספים, SEO וכלי האבטחה. אתם שוכרים שירותי עורך ושלושה כותבים ליצירת תוכן לבלוג. הבעיה היחידה היא שאתם לא רוצים שהם יתעסקו בשום דבר מלבד פוסטים בבלוג.

לכן, ניתן להגדיר את האדם האחד כתפקיד עורך ואת האחרים כתורמים. כעת העורך יכול לערוך ולפרסם פוסטים, בעוד שהתורמים יכולים ליצור פוסטים אך לא לפרסם אותם.

תפקידים והרשאות של WordPress
תפקידים והרשאות של WordPress

במבט על ממשק הניהול של הבלוג ניתן לראות עד כמה הוא חזק ומאורגן. ניתן להוסיף מדיה ולשנות עיצוב בלחיצת כפתור. זה מאפשר לכם לשנות את הכותרת ואת הקישור הקבוע בחלק העליון, ויש אפשרויות לקטגוריות, תגיות ונראות. גירסאות מוצגות לחזרה ושחזור קודם, ולחצני התצוגה המקדימה והפרסום מחכים לכם בסוף.

10. כולם עושים את זה

אז קפצו אחריהם מהגשר! אוקיי, רק בגלל שכל אחד אחר עושה משהו הוא לא תמיד הסיבה הטובה ביותר לעקוב אחריו. אך וורדפרס הוכיחה את עצמה שוב ושוב, ונתונים כמו הביצועים שלה, יכולת ההרחבה ונוחות השימוש בה כבר ידועים וברורים לכל. יש סיבה שמעל 39% מכל האתרים באינטרנט משתמשים בוורדפרס.

ברור ש- WordPress עושה משהו נכון. אתם גם לא צריכים להקריב הרבה כדי לבדוק את זה. כאמור, תוכנת הוורדפרס היא בחינם, ולרוב חברות האיחסון יש אחריות כלשהי להחזרת הכסף.

משתמשי וורדפרס המנוסים ביותר ישבחו את המפתחים על העדכונים והשיפורים המתמידים שלהם. מה שמגניב הוא שבכל פעם שמתפרסם עדכון יש דף מידע המתאר כיצד העדכון ישפר את חוויית הוורדפרס.

לוורדפרס יש עמוד ראווה מלא במותגים המשתמשים בוורדפרס, החל מגן החיות של יוסטון, קרן אובמה ואפילו טויוטה. כמה בולטים אחרים כוללים את קבוצת המדיה טריביון, jQuery, פלסק, שיקגו סון טיימס, Dyn, Nginx, TechCrunch, ורבים אחרים.

אז מדוע להשתמש ב-WordPress? כי זה שווה

לוורדפרס יש עוקבים אדוקים בכל רחבי העולם. מפתחים מסוימים מעדיפים להשתמש בפלטפורמות אחרות, אך לעתים קרובות זה מחייב לימוד שפות קידוד מסוימות ולגלות את עצמם בסביבות פחות ידידותיות למשתמש. באשר לבלוגרים, בעלי עסקים, מפתחים עם לקוחות ואנשי מקצוע מסחר אלקטרוני, וורדפרס היא הבחירה הנכונה. לא רק שאתם שומרים על שליטה מלאה באתר שלכם, אלא שאתם מקבלים יתרונות גדולים כמו תוספים, תבניות עיצוביות, כלים בחינם ותמיכה מלאה במדיה.

אנו מקווים שענינו לשאלתכם, "מדוע כדאי להשתמש ב- WordPress?" ואם מישהו ישאל אתכם אותה שאלה, פשוט שלחו אותם לכאן. אם עדיין נותרתם עם מחשבות או חששות, יידעו אותנו בטופס יצירת קשר.

גילוי נאות:

תוכן המאמר נכתב לאחר מאמץ ומחקר על מנת לספק את התוכן האמין ביותר שניתן. כמו כן התוכן מתייחס למידע שקיים בעת שעודכן לאחרונה בתאריך: 28/01/2023, ולכן עשויים להיות שינויים ואי התאמות שחלו מאז.

כמו כן, כל המאמרים המסקרים מוצרים או שירותים כלשהם הינם מוצרים שרכשתי והיתנסתי בהם בעצמי. בחלק מהמקרים אני אקשר לאתרי המוצרים באמצעות קישור שיתופי (אפיליאציה), שיתוף פעולה זה מאפשר לי לעיתים לספק לכם הגולשים הטבות מיוחדות ובתמורה אני מתוגמל באופן חלקי.

תודה על שיתוף הפעולה. ומקווה שהפקתם את המיטב מקריאה זו.

מדריכים ומאמרים נוספים