13 אסטרטגיות מסחר אלקטרוני שיגדילו את המכירות במהלך עונות החגים

עונת החגים בפתח: בלאק פריידי, סייבר מאנדיי, חנוכה, חג המולד… זה אירוע שמגיע אחד אחרי השני! ואיתם מגיע גל עצום של לקוחות. האם החנות המקוונת שלכם מוכנה לבלאגן?

היום נשתף אתכם בכמה אסטרטגיות מסחר אלקטרוני ייחודיות שתוכלו ליישם מיד באתר שלכם. אני מקווה שתמצאו כאן משהו שלא ראיתם בעבר ויכול לעזור לכם להכין את האתר שלכם להשיג מכירות שוברות שיאים לעונת החגים של השנה!

הקמעונאות ממשיכה לגסוס, המסחר האלקטרוני משגשג

בלאק פריידי ועונות קניות אחרות ברבעון Q3/Q4 נקשרו באופן מסורתי לרשתות של חנויות פיזיות. אתם בוודאי מדמיינים תורים ארוכים ולקוחות מטורפים נאבקים על שטח ומשאבים מוגבלים.

אבל יותר ויותר צרכנים בחרו להישאר בבית, מדלגים על ההמונים שעלולים להיות אלימים, ופונים לחנויות מקוונות כדי להשיג את הסחורה שלהם לחג. בשנת 2020, Black Friday עשה שיא של 9 מיליארד דולר במכירות מקוונות, ובשנת 2021 עלה ל- 8.1 מיליארד דולר, רבים מהם הגיעו ממכשירים ניידים. ולעומתם, המכירות של חנויות פיזיות ירדו ב-4 עד 7 אחוזים. מספר זה צפוי רק לגדול ככל שהעולם כולו מתחיל להעדיף קניות דרך הסמארטפונים שלהם.

השקעה במסחר אלקטרוני מקוון במהלך החגים צפויה למשוך מכירות ענק לעסק שלכם. התמקדות אך ורק בחנויות הפיזיות היא טעות ענקית.

וזה לא רק במהלך הבלאק פריידי. כמה מהשמות הגדולים ביותר בקמעונאות מסורתית (walk-in) סגרו יותר מ-5,000 חנויות ב-2017 לבדה עקב ירידה במכירות ותחרות מוגברת מצד מוכרים מקוונים כמו אמזון, שב-2018 החזיקה ב-49% מכלל מכירות המסחר האלקטרוני. יותר מ-7000 סגירות של חנויות התרחשו ב-2019.

בעוד הקמעונאות המסורתית ממשיכה לגסוס, למרבה המזל, מכירות המסחר האלקטרוני פורחות! על פי דו"ח eMarketer לשנת 2019, הוצאות המסחר האלקטרוני הקמעונאי בארה"ב יעלו ב-13.2% ל-135.35 מיליארד דולר וצופים כי סך המכירות הקמעונאיות בארה"ב ישברו לראשונה אי פעם את רף עונת החגים של טריליון דולר עם עלייה של 3.8% ל-1.008 טריליון דולר.

גידול במכירות בעונת החגים של מסחר אלקטרוני
גידול במכירות בעונת החגים של מסחר אלקטרוני ( eMarketer )

ומה לגבי עולם ה- וורדפרס?

בדרך כלל כשאנשים חוקרים אפשרויות מסחר אלקטרוני, שתיים גדולות עולות בראש: WooCommerce ו- Easy Digital Downloads. גם שוק זה צומח בקצב מהיר. טוד וילקנס, ראש תחום WooCommerce, העריך שחנויות WooCommerce ייצרו ביחד יותר מ-10 מיליארד דולר במכירות ב-2017, ואומר שהנתון יכול להגיע עד 15 מיליארד דולר. owler.com מעריך כיום שהיא מרוויחה 12 מיליארד דולר בשנה ולכן נראה שהטענות הללו היו מדויקות.

מעניין גם להסתכל על נתוני BuiltWith הן עבור WooCommerce והן Easy Digital Downloads:

  • נכון לנובמבר 2019, ישנם כעת למעלה מ-3.8 מיליון אתרים המשתמשים ב-WoCommerce, לעומת 2.2 מיליון ב-2018.
  • נכון לנובמבר 2019, ישנם כעת למעלה מ-43,000 אתרים המשתמשים בהורדות דיגיטליות קלות, לעומת 40,000 ב-2018.

אם נסתכל על Google Trends, בהחלט נוכל לראות צמיחה מתמדת סביב מונח החיפוש "WoCommerce". למרבה הצער, ל"Easy Digital Downloads" עדיין אין מספיק נתח שוק כדי לעשות כאן עניין רב. אבל תהיו בטוחים, שניהם מושכים יותר משתמשים מדי יום.

Google Trends עבור המונח "WooCommerce"
Google Trends עבור המונח "WooCommerce"

רבים אפילו לא מבינים ששניהם הם למעשה עדיין רק תוספים לוורדפרס. כשלמעשה הם הפכו לפתרונות מסחר אלקטרוני מלאים. לכל אחד יש מערכות אורגניות משלו הכוללות יישומים, תוספים, הרחבות, מערכות סליקה, webhooks, קהילות מקוונות ועוד. עם זאת, פופולריות היא לא תמיד דבר טוב. בשל העובדה שכל אחד יכול בקלות להשיק חנות משלו, התחרות המקוונת קשה מתמיד!

במיוחד בעונת החגים, תהיה לכם תחרות גדולה והעסק שלכם צריך להיות מוכן להתמודד עם זה.

אסטרטגיות חזקות למסחר אלקטרוני שיגדילו את המכירות בחגים

לא משנה מה גודל העסק או הצוות, כולם תמיד מחפשים דרכים נוספות לייעל את אתרי המסחר האלקטרוני שלהם ולהגדיל את שיעורי ההמרה שלהם. ניתן ליישם את האסטרטגיות הללו (למטה) עבור חנויות WooCommerce מקוונות גדולות או אפילו באתר קטן שרק מתחיל למכור את המוצר הראשון שלו.

לא משנה מה גודל החנות שלכם, אתם צריכים להיות מוכנים לגל הלקוחות הנכנס. אני מקווה שחלק מההמלצות הבאות יקדמו אתכם קצת יותר מהמתחרים שלכם!

  1. התמקדות במיילים
  2. נצלו את רשימת תפוצת הדוא"ל שלכם
  3. השתמשו בחיזוק חברתי כדי להגדיל רכישות
  4. הגדילו את הנראות של הקופונים/הנחות שלכם
  5. השתמשו בשיווק שותפים כדי להגביר את מכירות החגים
  6. נסו הודעות דחיפה
  7. קדמו ברשתות החברתית
  8. פשטות, אופטימיזציה ואבטחה
  9. בידקו הכל
  10. השתמשו בצ'אט חי כדי להתחבר באופן מיידי
  11. משכו לקוחות לקניות חוזרות עם אוטומציה שיווקית

1. התמקדות במיילים

שיווק בדוא"ל הוא מפתח להצלחתו של כל עסק. בין אם אתם יוצרים ניוזלטר ידני או משקיעים כסף רב על קמפיינים ענקיים, כל עסק מצליח בכל גודל עשה שיווק דיגיטלי מסוג זה.

ועם החזר ROI של 122%, זה אחד המקומות הטובים ביותר לשים את הכסף שלכם. החזר גבוה על ההשקעה אומר שכל שקל שאתם מכניסים מוכפל… ועוד! בנוסף זה זול להיכנס וקל להתחיל. סטארט-אפים קטנים ותאגידים ענקיים משתמשים שניהם בשיווק בדוא"ל מסיבה טובה.

בנוסף, הלקוחות אוהבים את זה. מייל ״ברוכים הבאים״ יכול לקבל עד 91% שיעור פתיחה ושיעור קליקים של 26.9%. תחשבו על ההזדמנויות לייצור לידים עם מספרים כאלה. שכנעו אנשים להירשם לניוזלטר שלכם ולהשאיר אותם מעורבים עם זרם מתמיד של הנחות ומבצעים מיוחדים, ותבנו בסיס מעריצים של לקוחות נאמנים.

כשכל הלקוחות מגיעים בעונת החגים הזו, ודאו שמסע הפרסום שלכם במייל מוכן לקבל אותם.

אוטומציה של שיווק בדוא"ל לחגים

בעומס החגים המטורף, זה חיוני שתהיה לכם תכנית שיווק אוטומטי באימייל מוכן מראש. במהלך סייבר מאנדיי 2018, האימייל הניב 24.2% מההכנסות. במילים אחרות, כמעט 25% מהתנועה שלכם יכולה להגיע רק משיווק בדוא"ל.

אוטומציה בעצם מוציאה את כל העבודה השחורה משיווק בדוא"ל. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ליצור את תבניות האימייל, להגדיר אילו טריגרים גורמים למיילים להישלח למשתמשים (זמן שחלף, מוצר שנרכש, הרשמה וכו'), ולהגדיר פלחי משתמשים על סמך פעילות ודמוגרפיה.

התוכנית שולחת מיילים ללקוחות שלכם בכל פעם שהם מפעילים את הטריגרים האלה. תחשבו על זה: זה לא משהו שאתה רוצה לעשות להתעסק בו במהלך טירוף החגים. תן לתוכנה האוטומטית לברך את הקונים העונתיים החדשים שלכם, לפתות אותם עם הנחות ולטרגט אותם לאחר שהחגים יסתיימו.

שיחזור עגלות נטושות ולכידה אוטומטית של מכירות אבודות

חודשי החגים מביאים איתם את אחוזי הנטישה הגבוהים ביותר, וחובה לדעת עיצד להתמודד איתם. במהלך הבלאק פריידי במיוחד, 75% מעגלות הקניות ננטשות. זה אובדן הכנסה עצום!

בבוא החגים, הלקוחות כנראה בודקים כל מיני חנויות, משווים מחירים ורואים מה יש לכולם להציע. אבל בשלל המוצרים החדשים והכרטיסיות הפתוחות במחשב שלהם, הם עלולים לאבד את המעקב אחר העגלה שהם מילאו באתר שלכם. אם הם ישכחו לבדוק, רוב הסיכויים שהם לעולם לא יחזרו אליו.

מה שאתם צריכים היא תוכנת שיווק בדוא"ל שמכוונת לאותן עגלות נטושות ומחזירה אותן מיד בחזרה, כל זאת מבלי שתצטרכו להרים אצבע.

אם אתם צריכים כלי מיקוד מחדש של דוא"ל איכותי שעובד עם חנות WooCommerce, אתם יכולים לנסות Abandoned Cart Lite, תוסף חינמי של WooCommerce המאפשר לכם לעקוב ולשחזר עגלות נטושות, כולל עגלות אורחים, ולהתאים אותן עם תבניות הניתנות מותאמות אישית. יש גם גרסה מתקדמת בתשלום עם תכונות נוספות כמו יצירה אוטומטית של קודי קופונים וניתוח מתקדם.

הזמן הוא המפתח, אז וודאו שבמהלך החגים, אתם מנהלים קמפיין שחזור עגלות אגרסיבי יותר. Black Friday עד Cyber Monday היא רק תקופה של 3 ימים, אז אל תחששו לשלוח מייל אחד ביום ללקוחות אבודים. ואל תהססו לדחוף את ההנחות הרווחיות האלה קצת מוקדם יותר.

הנה דוגמה למסע פרסום שאתה עשוי להגדיר לבלאק פריידי:

  • שליחת דוא"ל אוטומטית לאחר 3 שעות שכותרתו "[שם פרטי], שכחת משהו?"
  • שליחת דוא"ל אוטומטית לאחר יום אחד שכותרתו "אנחנו עדיין מחזיקים את המוצרים שלך – אל תפספס את ההנחה הזו בבלאק פריידי." בדוא"ל זה, הפיקו באופן אוטומטי קוד הנחה של 15%.
  • שליחת דוא״ל אוטומטית לאחר 3 ימים שכותרתו "השלם את העסקה שלך עכשיו להנחה ענקית של סייבר מאנדיי!" בדוא"ל זה, הפיקו באופן אוטומטי קוד הנחה של 20%.

במהלך עונת הקניות הפחות צפופות, אתם יכולים לפרוס את המיילים הללו על פני 5-7 ימים. תתפלאו, אבל הרבה לקוחות מכירים כבר את ה״תרגיל״ וכבר מצפים לו.

החלק הטוב במודל הזה הוא שהמוצר משלם על עצמו! סביר להניח שהייתם מאבדים את הלקוחות האלה קודם, ועכשיו אתם יכולים רק לשלם עבור השירות בזמן שאתם מרוויחים יותר מכירות.

יש עוד הרבה נותני שירות בתחום דיוור אוטומטי ושיחזור עגלות נטושות שכדאי לקחת בחשבון. לא משנה באיזה כלי תבחרו לביצוע אוטומציה של מסעות הפרסום שלכם בחגים, החודשים האלה הולכים לספק הרבה עגלות נטושות. אתם צריכים עזרה ביצירת מעורבות מחדש, ותוכנה כזו תהיה נכס שלא יסולא בפז.

2. נצלו את רשימת תפוצת הדוא"ל שלכם

אם יש לכם ניוזלטר קיים, הגיע הזמן לנצל אותו כדי להגביר את המכירות. המשתמשים שלכם נרשמו אליכם כי הם נאמנים למותג שלכם, והם מעוניינים לראות מה יש לכם להציע. תגמלו אותם בשפע של הנחות והטבות.

אם עדיין לא הגדרתם ניוזלטר, התחילו עכשיו. אתם עדיין תהיה רענננים במוחם של המנויים שלכם גם בקניות עונתיות, אז זה זמן מצוין להרכיב רשימת תפוצה.

כל אימייל צריך לבוא עם תמריץ שיגרום למשתמש ללחוץ. בין אם זו גישה מוקדמת למוצר חדש, מבצע מפנק או מתנה הניתנת למימוש, התחילו כל מייל עם קול חזק ושיעור המעורבות שלכם יזנק. תנו למנויים שלכם גם הצעות בלעדיות; זו גם דרך מצוינת להגיד תודה וגם משהו לתמרץ את אלה שעדיין לא נרשמו.

צרו לוח זמנים ברור של הודעות אימייל לשליחה, מרווחים בצורה מושלמת כדי להתאים לקצב של עונת החגים. השתמשו בפילוחים כדי לשלוח הצעות לאלו שסביר להניח שילחצו עליהן.

זכרו את שורות הנושא של האימייל, שיהיה קליט, מזמין ומתמרץ!כדי שתוכלו לקבל יחס פתיחה גבוה יותר. שורת הנושא שלכם הן החלק החשוב ביותר בדוא"ל – שורת נושא גרועה תמחק לחלוטין.

ומכיוון שיהיה לכם זרם גדול של מבקרים חדשים, זיכרו לבצע אופטימיזציה והתאמה אישית עבור מייל ״קבלת הפנים״ ולהציע הנחה על רכישות עתידיות או מתנה אחרת. אתם לא רוצים לקבל אלפי הרשמות רק כדי להבין שהם לא יהיו פעילים בעתיד. המשיכו לתת להם תמריצים להתעסק עם המותג שלכם.

אל תסתמכו רק על אורחים ומבקרים אקראיים. הקפידו על זרימה מתמשכת של מיילים לאורך כל עונת החגים והשתמשו ברשימת הדיוור הקיימת שלכם כדי להשיג יותר מכירות.

3. השתמשו בחיזוק חברתי כדי להגדיל רכישות

לצרכנים אין זמן לעשות מחקר כשהם דוהרים בין המוצרים עם השעון בספירה לאחור, אבל זה לא אומר שאמינות לא חשובה להם. הם הולכים לבחור את המותג שהם מרגישים בחטף שהוא באמין ביותר. אתם צריכים דרך לתקשר, במהירות, שאתם החנות שכדאי לבחור.

אחת הדרכים לשכנע את המשתמשים באמינות זו היא באמצעות הוכחה וחיזוק חברתי. לפי ויקיפדיה:

הוכחה חברתית היא תופעה פסיכולוגית שבה אנשים מניחים את מעשיהם של אחרים בניסיון לשקף התנהגות נכונה למצב נתון.

ראיתם את זה בפעולה בעבר. זו הסיבה שכל כך הרבה חנויות מציגות המלצות בעמוד הראשון שלהן או מאפשרות ללקוחות לסקור מוצרים. משתמשים סומכים על משתמשים אחרים, אז לדעת שאנשים קונים מכם מספיקה לעתים קרובות כדי לשכנע אותם באמינות שלכם.

72% מהמשתמשים לא ינקטו פעולה לפני שהם יקראו ביקורות, ולפי אותו מקור, ביקורות מוצר מקוונות יכולות להגדיל את שיעור ההמרה שלו ב-270%. אנשים רוצים לראות משוב מלקוחות אחרים לפני שהם מוכנים לבצע רכישה.

טיפ: ביקורות עם תמונות הוכחו כטובות יותר! שימו לב לא להשתמש רק בתמונה של האתר או המוצר, אלא בעצם תמונה של העובד בחברה או אדם משתמש במוצר. זה נותן תחושה הרבה יותר אישית שאפשר להתחבר אליה.

חלקכם אולי גם שמעו על המונח FOMO. ראשי תיבות ל: “fear of missing out.” בתרגום חופשי: "הפחד להחמיץ". על ידי מינוף הוכחה חברתית בתחושת דחיפות, אתם יכולים להגדיל את ההמרות שלכם!

FOMO מוגדר כחשש מתמשך שאחרים עשויים לחוות חוויות מתגמלות מהן אחד נעדר, FOMO מאופיין ברצון להישאר מחובר ללא הרף עם מה שאחרים עושים. – Science Direct

אם אתם רוצים לנצל את ה- FOMO, אנו ממליצים על שימוש בכלי ליצירת לידים שמגיע עם פיצ'רים כמו חלונות קופצים של Lightbox וצ'אט חי אוטומטי וגם חלונית קטנה עם התראות מכירה. אלה ניתנים להתאמה אישית מלאה ומופיעים בכל פעם שמישהו בחנות שלכם רוכש מוצר, ובכך משכנעים מבקרים חדשים שאתם אמינים ושווה לקנות מהם. וכן, זה משתלב במלואו עם WooCommerce.

אף אחד לא אוהב להגיע אחרון למסיבה, ואם הוא רואה מכירות רבות במהלך אירוע כמו בלאק פריידי, הוא ימהר לקפוץ על העגלה לפני שיגמר המלאי.

דוגמה נוספת של FOMO היא סייל של 24 שעות לסייבר מאנדיי, המשווקת באמצעות שעוני ספירה לאחור באתר שלכם ודרך מיילים דחופים שנשלחים ללקוחות קיימים. שלבו את זה עם עדכון של רכישות נכנסות על פריט במלאי מוגבל, ואנשים יתחילו לזרום לקופה.

ואם אוהבים את הרעיון של FOMO, אולי תרצו גם לבדוק את WPfomify. הוא פותח על ידי IdeaBox Creations כדי לאפשר לבעלי אתרים למנף טוב יותר הוכחה חברתית. יש לו גם אינטגרציה עם WooCommerce, והוא יכול להציג רכישות של לקוחות או להציג הצעות שמוגבלות בזמן.

WPfomify
WPfomify

אחרון חביב, השתמשו במספרי שיתוף חברתיים עבור הרשתות הפופולריות בקרב הלקוחות שלכם. Sites for Profit ערכו בדיקת A/B בדף שלהם כדי לקבוע זאת. הם בעצם בדקו כפתור ללא מונה, שני עם מונה אפס ספירות ושלישי עם יותר מ-1,000 שיתופים. ונחש מה? לכפתור עם 1,000 השיתופים היה שיעור קליקים גבוה ב-60% בהשוואה לזה עם ספירה אפס.

ל- Social Warfare יש פוסט נהדר על הוכחת שיתוף וכפתורי שיתוף חברתיים. למעשה, הם מצאו כי עדיף לא להציג מונה ספירות מאשר מונה עם סיפרות נמוכות.

זיכרו שספירת השיתופים החברתיים לא חייבת להיות רק עבור פוסטים בבלוג, הם יכולים לשמש גם במוצרי ה-WooCommerce שלכם! ספירת שיתופים על מוצר חם יכול ליידע ללקוחות פוטנציאליים שאולי פריט זה יגמר בקרוב. מונעים על ידי FOMO, יש סיכוי גבוה יותר שהם יוסיפו את הפריט הזה לסל הקניות לפני שהם יאבדו את ההזדמנות.

לאנשים אכפת הרבה ממה שחבריהם ועמיתיהם במדיה החברתית רוכשים. על ידי מינוף הוכחה חברתית ושיתוף חברתי, תיצרו הרבה יותר עניין.

4. הגדילו את הנראות של הקופונים/הנחות שלכם

כולם יודעים שדרך מצוינת לייצר יותר מכירות במהלך החגים היא ליצור מבצעים יחד עם קופון או הנחה. עם זאת, הרבה אתרי מסחר אלקטרוני נכשלים כאשר הם לא מקדמים את הקופון עצמו.

בדיוק כמו בתוכן טוב, אתם צריכים להשקיע זמן בקידום! טריקים קטנים יכולים לקחת אתכם רחוק כדי לקבל יותר חשיפה לקופונים שלכם.

אחת הדרכים המועדפות עלינו היא להשתמש בסרגל התראות באופן זמני בחלק העליון של אתר המסחר האלקטרוני שלכם. אתם יכולים להפעיל אותו במהלך תקופת קידום החגים שלכם. העלו הודעות חכמות כדי ליצור תחושת דחיפות, כמו "10% הנחה לזמן מוגבל" או "30% הנחה מעכשיו ועד יום שישי". כמו כן, הפכו אותם לקילקבליים למוצרים שלכם.

אנו ממליצים לך להריץ מבחני A/B משלכם, ותתפלאו כמה סרגלי ההודעות בראש האתר יכולים לייצר תנועה! רוכשים הממהרים פחות ישמו לב לקופונים, אבל סרגל הודעה עם הנעה ברורה לפעולה יהיה קשה להתעלם, והוא הופך מידע חשוב כמו קודי קופונים והודעות חג לבלתי אפשרי לפספס.

גישה נוספת שתוכלו לנקוט היא ליישם את מה שחלק מכנים "תגמול חברתי". זוהי אסטרטגיה שבה מעניקים ללקוח הנחה נוספת ברכישתו בתמורה לשיתוף בפייסבוק או ציוץ.

על פי מחקר 54% מהקונים ירכשו מוצרים שנשארו בעגלות הקניות, במידה ומוצרים אלו יוצעו במחיר נמוך יותר. אז תנו ללקוחות דרך להוריד את המחיר. כך תקבלו רכישה וקצת שיווק חברתי בחינם!

זו יכולה להיות דרך מצוינת להגביר באופן דרמטי את המעורבות שלכם במדיה החברתית מבלי להרים אצבע. אתם בטח תראו שכולם שמחים לחלוק משהו אם הם חוסכים כסף באופן מיידי על הרכישה שלהם.

צרו קופונים ענקיים לחגים

אתם מכיר את התרגיל כאשר החגים בפתח: כל חנות בשוק מציעה מבצעים מגוחכים כמו "עד 95% הנחה". חנויות שמסרבות להוריד מחירים הולכות להחמיץ הרבה תנועה כי כמעט בוודאות יהיה מחיר טוב יותר במקומות אחרים.

זה הזמן להכין מבצע גדול. הנחות ענק, כרטיסי מתנה בחינם, תכנית נאמנות עם נקודות. עשו כל שביכולתכם כדי ללכוד עניין ולהניע את המכירות הללו.

כמובן, אתם צריכים למצוא איזון בין לתת את החנות שלכם בחינם לבין אובדן לקוחות רבים עקב מחסור בהנחות. אבל גם אם אתם לא מתכננים לעשות מבצע בחנות שלכם כמו ״הכל ב-50% הנחה״, מומלץ להכין לפחות קוד קופון הגון ולהפיץ אותו בערוצים שונים.

ציוץ של Coupons.com
ציוץ של Coupons.com

החגים הם זמן מצוין ליצור קופון ענק לעידוד מכירות, אבל זה לא יועיל במיוחד אם אף אחד לא יראה אותו. קחו את הזמן לפרסם ברשתות החברתיות, הציגו אותו בצורה בולטת באתר שלכם ושלח מייל לנמעני הניוזלטר שלכם על העסקה הנהדרת.

זיכרו להשתמש ב-FOMO ולהזכיר להם שהקופון הזה הוא זמני בלבד. שלחו כרטיס מתנה נחמד למנויים הקיימים שלכם כדי לקדם אותם ולהציע הנחה גדולה עוד יותר על הרכישה הבאה שלהם אם הם יקדמו אתכם במדיה החברתית.

5. השתמשו בשיווק שותפים כדי להגביר את מכירות החגים

אף פעם לא מאוחר מדי להתחיל בתוכנית שותפים. שיווק שותפים למעשה מחזיר את עצמו; השותפים שלכם מפרסמים קישורים במדיה החברתית ובאתרים שלהם, ואתם משלמים להם כשאתם מקבלים לידים או מכירות. בדרך זו, אתם משלמים רק ברגע שיש לכם התעניינות של לקוח פוטנציאלי. ובמהלך קידום גדול, זה יכול להביא לא מעט תנועה.

גם אם אתם משיקים את תוכנית השותפים שלכם בדקה האחרונה, קוד קופון גדול יכול להוות מניע יעיל רגע לפני שהקהל המקוון יגיע במלוא העוצמה. השתמשו בשותפים שלכם כדי לפרסם מוצרים מיוחדים או מכירות גדולות ולהניע את התנועה הזו לחנות המקוונת שלכם. תנו להם את קוד הקופון העצום שיצרתם ובטוח תראו אנשים זורמים אליכם כדי להשתמש בו.

חודשי החגים הם זמן קריטי עבור תוכנית שיווק השותפים שלכם. תנו לשותפים שלכם מתנה חינם, קוד הנחה או כרטיס מתנה לעבוד איתם ולראות איך התנועה שלכם עולה במהירות.

השיקו תוכנית שותפים

תוכנית שותפים היא דרך מצוינת להעביר במהירות את הבשורה על המותג או המוצרים שלכם. כולם יודעים שפה לאוזן היא אחת הדרכים הטובות ביותר להגדיל את המכירות, וניתן לראות בשיווק שותפים סוג של פה לאוזן. תוכניות שותפים יכולות להוביל לעד 30% מההכנסות של העסק.

עם זאת, עובדה מעניינת נוספת של AM Navigator היא שברוב תוכניות השותפים רק 10% מהשותפים אחראים ל-90% מהפעילות. סביר להניח שזה נובע מהעובדה שהרבה אנשים ירשמו עם רעיונות או חלומות כדי להרוויח כסף, אבל במציאות, הם לעולם לא ימשיכו.

בדרך כלל רוב גדול של מכירות השותפים של אתר המסחר האלקטרוני מגיע מחלק קטן של שותפים איכותיים יותר. בהחלט יש משווקי שותפים טובים ופחות טובים.

אבל זה לא אמור למנוע מכם להתקדם. אחת הסיבות הטובות ביותר להשיק תוכנית שותפים בהקדם היא שמדובר בקידום כמעט בחינם! בדרך כלל יש מעט עלויות אם בכלל הכרוכות בהפעלתו, מלבד עניין של זמן. תנו לבלוגרים לעזור להפיץ את הבשורה על המותג שלכם.

עם הזמן, אתם באמת יכולים לחדד את זה כשאתם מפתחים מערכות יחסים עם דמויות סמכות גבוהות יותר בתעשייה שלכם שמייצרים הרבה תנועה.

במקרה זה, אנו ממליצים בחום על תוסף הפרימיום AffiliateWP.

AffiliateWP
AffiliateWP

AffiliateWP נוצר על ידי אותם מפתחים כמו Easy Digital Downloads. אבל אל דאגה, זה עובד נהדר גם עם WooCommerce! ואם אתם מודאגים מהמורכבות בזה, אל תהיו. הגדרנו את זה בעצמנו מספר פעמים עבטר לקוחות שלנו, ואתם יכולים ממש לצרף שותפים חדשים בתוך דקות ספורות.

6. נסו הודעות דחיפה

יצירת ניוזלטר או עדכון על מוצר היא דרך מצוינת לגרוף לקוחות חוזרים, אבל רק זיכרו שאתם צריכים הרשאה לפני הוספת מישהו לכל סוג של ניוזלטר שיווקי חוזר בדוא"ל. שליחת פרסומות לא רצויות לאנשים היא דרך טובה להכניס את המיילים שלכם לרשימה השחורה של ספאם, אז שווקו רק ללקוחות שהסכימו לכך.

באמצעות תוסף אינטגרציה אתם יכולים ״לדחוף״ את רשימת המסחר האלקטרוני שלכם לתוכנת השיווק המועדפת עליכם: WooCommerce email integrations

שיווק בדוא"ל יכול להיות מוצלח מאוד, אבל הודעות דחיפה זכו להצלחה נרחבת וגם לרמות גבוהות של מעורבות.

התראות דחיפה הן חלונות קופצים המופיעים בדפדפנים, הודעות הנשלחות ישירות לטלפונים או התראות המופיעות בתוך האפליקציה שלכם. בשל האופי הישיר שלהם, יש סיכוי גבוה יותר שלקוחות יתקשרו איתם.

Push notifications
הודעות דחיפה

צריך קצת יותר שיכנוע כדי לגרום למישהו לאפשר הודעות דחיפה, אבל משתמשי הדחיפה שלכם הם מהנאמנים ביותר. ובניגוד לאימיילים שיכולים להישאר ללא קריאה במשך ימים, הם יעודכנו מיד כשאתם שולחים התראה.

אתם יכולים גם לשלוח הודעות מוגדרות מראש בכל עת, ושם זה באמת הופך לעוצמתי. הלקוחות שלכם יכולים לקבל עדכונים על מכירה גדולה שמתחילה או מוצרים שהם צפו בהם שסומנו.

אם אתם עדיין לא התנסתם בהודעות דחיפה, אתם מפסידים! זיכרו, שגם אם אתם באופן אישי לא נרשמים להתראות, זה לא אומר שכך חושבים המבקרים שלכם. לעולם אל תניחו כשזה מגיע לשיווק אתר המסחר האלקטרוני שלכם, בדיקה היא הדרך הטובה ביותר לקבל נתונים קונקרטיים.

השתמשנו ב-OneSignal בעבר, ואנו ממליצים עליה בחום לכל חנות מקוונת גדולה או קטנה. באמצעותו ניתן לשלוח התראות לנייד, אינטרנט, אפליקציה ודוא"ל. וניתן להתחיל במסלול בחינם ולגדול בהתאמה. אין שום סיבה לא לנסות את זה.

באתר שבנינו בעבר שהוספנו אליו את OneSignal, היו לנו למעלה מ-140 מנויים של הודעות דחיפה תוך פחות מ-48 שעות.

בעוד שהודעות דחיפה נוטות לשמש עבור תוכן באתרי בלוג, אתם יכולים בקלות לשלוח התראות על מוצרי מסחר אלקטרוני חדשים או מכירה ענקית שיש לכם לקראת החגים! רק זכרו שתזדקקו לתוכנית דחיפה בדיוק כמו שתצטרכו תוכנית שיווק בדוא"ל.

חשוב שלא תשלחו יותר מדי התראות כדי להימנע ממשתמשים עצבניים, ומה שאתם כן שולחים צריך לעבור אופטימיזציה כדי למקסם את יחס הפתיחה.

אנשים גם יגיבו היטב להתאמה אישית, מה ש-OneSignal יכולה לעשות עם מקטעי המשתמשים שלה. התאימו אישית על סמך התנהגות, מכשיר ומיקום, ואנשים יתעניינו הרבה יותר.

לפני שנעבור לאסטרטגיה הבאה, אני חייב לומר זאת: שיטה זו יכולה להיות קצת פולשנית מדי עבור חלק מבעלי החנויות. למרות שהם יכולים להיות עזרה גדולה אם מיושמים היטב, חלק מהמשתמשים אינם מעריצים גדולים של הודעות דחיפה. תמיד עדיף לבדוק את הביצועים שלו בקמפיינים קטנים יותר ופחות משפיעים. שמרו את הניסויים הגדולים שלכם לאחר שהחגים יסתיימו.

7. קדמו ברשתות החברתית

Black Friday והחודשים שאחריו גדולים ברשתות החברתיות. כולם מדברים על המכירות וההייפ, וזה זמן מצוין עבורכם להצטרף. שלחו קופונים, פרסמו את המבצעים שלכם ותגרמו לאנשים לדבר על המותג שלכם.

כדי להתחיל, תזדקקו לתוכנית לשיווק החג במדיה החברתית. צרו לוח שנה של המדיה חברתית שמתארת בדיוק מה תפרסם ובאילו ימים, כתבו את הכל מוקדם ומלאו אותו בשפע של גיוון. בין מבצעים ומתנות, צרו קשר עם הקהילה בשאלות וסקרים. אלו החגים, אז תעשו את זה מהנה!

זיכרו להשיב לכל מי שמזכיר את המותג שלכם. תמיד שתפו מחדש משוב חיובי בטוויטר ובפייסבוק, במיוחד כשזה מגיע ממשפיענים עם קהל עוקבים גדול במרחב. זה יכול להפוך ללידים ומכירות עבור העסק שלכם. תשקלו לאמץ אסטרטגיית משפיענים כדי לקבל חשיפה גדולה, וודאו שהשותפים שלכם יורידו קישורים בדפי המדיה החברתית שלהם.

אנשים יחפשו במדיה החברתית את העסקאות הטובות ביותר במהלך מבצעי החגים, והוכחה חברתית חיובית יכולה להוביל אותם ישירות לחנות שלכם. עשו כל שביכולתכם כדי לגרום לאנשים לדבר על המותג שלכם.

8. פשטות, אופטימיזציה ואבטחה

החגים הם זמן קריטי עבור המכירות שלכם, והם מביאים קבוצה יוצאת דופן של לקוחות. אנשים הרבה יותר חסרי סבלנות במהלך מכירה עונתית גדולה ממה שהם היו בדרך כלל. עכשיו זה הזמן לבצע אופטימיזציה לעיצוב האתר שלכם ולהוסיף תכונות שיכולות לזרז את תהליך הקנייה.

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, פשטו הכל והפכו את דפי המוצר שלכם לקלים ככל האפשר לגישה. ממשק משתמש מורכב מדי עלול להבריח לקוחות.

הסירו או העבירו כל דבר שאינו תורם למשפך המכירות שלכם, והדגישו קישורים המובילים לדפי הקידום והמוצר שלכם. השתמשו בתמונות ובבאנרים המקשרים לשם כדי למשוך את העין. ודאו שהניווט שלכם לא מבולגן וההתמצאות קלה.

כמו כן, תשקלו לפשט את תפריט הניווט באתר. הקלו על הצפייה והגישה לסרגל החיפוש ולקטגוריות הליבה שלכם והבטיחו שהלחצן "הוסף לעגלה" נגיש בקלות ברגע שהם מגיעים למוצרים שלכם. הסירו את העומס והשתמשו בעיצוב חכם כדי להדגיש את הקישורים המובילים אל אזורי החנות שלכם.

מדף הבית שלכם, משתמשים אמורים להיות מסוגלים להתחיל לגלוש לקטגוריה, לבחור מוצר ולהוסיף אותו לעגלת הקניות שלהם תוך 3-5 קליקים או פחות.

אתם יכולים להציע את המחירים הטובים ביותר באינטרנט, אבל אם האתר שלכם הוא מסורבל לניווט, לא תקבלו שום מכירות.

אל תשכחו לנקוט גם בצעדי אבטחה נוספים. זה הזמן הטוב ביותר לתוקפים לנסות לגנוב מידע מהשתמשים, אז אתם צריכים צריך להבטיח שאתם והלקוחות שלכם מוגנים.

  • גבו את האתר שלכם ועשו זאת עכשיו.
  • עדכנו את וורדפרס, ערכת הנושא והתוספים שלכם באתר. הרחבות מיושנות הן הגורם המוביל לפריצות בוורדפרס.
  • עדכנו את גירסת ה-PHP שלכם לגרסה העדכנית ביותר (הנתמכת באתר שלכם, כדי שלא יהיו קונפליקטים רצוי לבצע עדכון זה בסביבת פיתוח).
  • אם אתם מקבלים מידע רגיש של לקוחות, אמור להיות לך כבר תעודת SSL.
  • השקיעו בחברת אחסון מנוהל מאובטח כדי למנוע חשיפה לפריצה בשרת.
  • אבטחו את פרטי הכניסה שלכם למנהל המערכת (שנו את שם המשתמש שלכם למשהו שהוא לא "admin" ובחרו סיסמה עם אותיות רישיות, קטנות, סמלים ומספרים) והשתמשו באימות דו-שלבי.

הסירו מחסומים מתהליך התשלום

אנשים תמיד ממהרים, הרבה יותר ממה שהיו לפני 10 שנים. אז הסרת כל החסמים שיש לכם בתהליך התשלום עשויה להגדיל באופן דרסטי את המכירות שלכם. אם התשלום הוא תהליך בן חמישה שלבים, קרוב לוודאי שהם ינטשו את העגלה שלהם.

על פי מחקר, 23% מהמשתמשים ינטשו את עגלת הקניות שלהם אם יצטרכו ליצור חשבון משתמש חדש. זה הרבה!
להלן שלוש המלצות:

הראשון הוא לאפשר לאורחים לבצע רכישה ללא רישום.

כך הם יכולים להוסיף במהירות מוצרים לעגלת הקניות שלהם, לרכוש ולהיות בדרכם החוצה. בהרבה תרחישים אתה עדיין יכול ליצור עבורם חשבון, הוא פשוט נוצר אוטומטית במקום לבקש מהם את כל המידע (שם מתמש וסיסמה). כך הם יכולים לאפס את הסיסמה מאוחר יותר דרך האימייל שלהם כשיהיה להם יותר זמן.

ב-WooCommerce, אתה יכול לאפשר יציאה לאורחים בכרטיסיית "תשלום".

אפשר רכישה לאורחים ב-WooCommerce
אפשר רכישה לאורחים ב-WooCommerce

ההמלצה השנייה היא להשתמש להתחברות באמצעות רשתות חברתיות לקופה. ייתכן שחלק מהלקוחות לא יאהבו את זה בגלל חשש לאבטחה ופרטיות, בעוד שאחרים כנראה יהיו בסדר עם זה. החשוב הוא שאתם יכולים להציע את שניהם כדי להאיץ את תהליך התשלום עבור כולם.

התוסף הרשמי WooCommerce Social Login פותח על ידי SkyVerge.

התחברות באמצעות רשתות חברתיות
התחברות באמצעות רשתות חברתיות

וההמלצה השלישית היא לבעלי מוצרים פיזיים, והיא להיפטר מדמי המשלוח האלה! לפי אותו מחקר, 28% מהקונים ינטשו את עגלת הקניות שלהם אם יוצגו להם עלויות משלוח בלתי צפויות.

אז העצה הטובה ביותר תהיה להראות להם כבר מההתחלה כמה יעלה המשלוח או למצוא דרך לתמחר את המוצרים שלך עם משלוח כלול. האם ביצעת פעם ניסוי עם משלוח חינם כדי לראות איך זה משפיע על ההמרות שלכם?

אתם יכולים גם לדלג לחלוטין על תהליך התשלום הארוך ולהטמיע מערכות תשלום מהירות יותר באמצעות תוספים. אתם יכולים לעשות זאת עם כפתור קנה עכשיו, או לנסות תוסף WooCommerce שמרכז את המוצר ודף התשלום או מציע תשלום בלחיצה אחת למשתמשים רשומים או באמצעות השיטות המעודכנות יותר (תלוי בחברת הסליקה) כמו Google pay או Apple pay.

9. בידקו הכל

זה פשוט, אבל זה משהו שאנשים רבים שוכחים. עברו על האתר שלכם ותלחצו על הכל. בידקו היטב כל עמוד, לחצו על כל קישור, סרקו את העותק החשוב שלכם, בידקו את הניווט באתר. הירשמו לחשבון, הוסיפו מוצרים לעגלת הקניות שלכם ובדקו את התשלום בלחיצה על "רכישה".

זה נפוץ להזניח את השלב הזה, אבל תתפלאו כמה בעיות זעירות תבחינו בכך. קישור שבור או שגיאת הקלדה, תקלה בעגלת הקניות… אתם חייבים לבדוק מוקדם עם מספיק זמן כדי לתקן בעיות, ואז שוב ממש לפני השקת המבצע העונתי הראשון שלכם.

בידקו זאת בעצמכם, ממספר מכשירים ודפדפנים, ובקשו מחברים לבדוק גם כן. גם אם לא תמצא כלום, תרגיש בר מזל אם תפסתם משהו שהיה פוגע בחווית הקנייה של לקוחות רבים.

נצלו את בדיקת A/B

כשמדובר באסטרטגיות מסחר אלקטרוני, בדיקות A/B תמיד צריכות להיות בראש הרשימה. זה משהו שמשווקים רבים דנים בו, אבל בדרך כלל יש מעט מעקב. אם אתם מוכרים מוצרים באינטרנט, השורה התחתונה היא שאתם צריכים להריץ כל הזמן מבחני A/B.

הפכו את זה להרגל שבועי או חודשי ואתם אמורים להיות מסוגלים לראות שיפורים במכירות שלכם, CTR, זמן באתר ואפילו SEO תוך זמן קצר!

בדיקת A/B, הנקראת גם בדיקה מפוצלת, בעצם מעמידה אלמנטים שונים בשני עמודים זה מול זה בתרחיש ראש בראש שבסופו יספק לכם מידע לאיזה אלמנט המשתמשים מגיבים טוב יותר. לדוגמה, אם אתם רוצים לבדוק כותרת מוצר חדשה, אתם יכולים לעצב שני דפי אינטרנט זהים הכוללים כותרות נפרדות ומפנות תנועה לכל דף אינטרנט כדי לראות איזו כותרת מביאה ליותר צפיות בדף, זמן בדף, המרות גבוהות יותר וכו'.

לאחר מכן אתם פשוט לוקחים את המנצח, וכך חוזר חלילה על התהליך. ישנם גם סוגים אחרים של בדיקות, כגון מבחנים רב-וריאנטים שאתם יכול לצלול אליהם.

בדיקות A/B הופכות חשובות במיוחד בשבועות ובחודשים שלפני מכירה גדולה. אתם רוצים להיות מוכנים עם האלמנט שמבטיח לכם הכי הרבה המרות.

היזהרו בעת בדיקת A/B במהלך החגים. ניתן לבצע בדיקות במהלך עליות גדולות בתנועה, אך היא נוטה להטות את הנתונים. לקוחות נוטים לפעול בצורה לא סדירה, רבים מהם אינם מקהל היעד שלכם, וקמפיינים המכירות האחרים שלכם יכולים לנפח באופן מלאכותי את הדחיפות.

בדיקת A/B לחגים היא זמן מצוין לקבל הרבה תוצאות במהירות, אבל אתה צריך להריץ את אותה בדיקה ברגע האווירה תהיה רגועה יותר ושגרתית אחרת אתם עלולים ליישם שינוי שלמעשה פוגע בעסק שלכם עקב נתונים מוטים.

להלן כמה מהתוספים והכלים הטובים ביותר לבדיקת A/B שאנו ממליצים לבדוק. לרובם, אם לא כולם, יש אינטגרציות עבור וורדפרס וניתן להשתמש בהם כדי להפעיל ניסויי A/B עם חנות ה- WooCommerce שלכם.

וזכרו שאף מבחן A/B אינו קטן מדי! בריאן מאסי ערך מחקר שבו הוא ערך מבחני A/B בניווט באתרי מסחר אלקטרוני.

הוא גילה שהמילים שבהן אתם משתמשים בניווט הראשי באתר עשויות להשפיע על המבקרים שלכם יותר מאשר על אופן הפעולה של הניווט. לדוגמה, הוא החליף את פריט הניווט "קטגוריות מוצר" ב"מוצרי חנות" וראה ירידה של 13% בשיעור ההמרה ברחבי האתר.

האם זה לא יהיה נהדר אם תוכלו פשוט לשנות מילה ולראות יותר מכירות? ובכן, יכול מאוד להיות שזה כזה קל. אין דרך לדעת אלא אם אתם מבצעים ניסוי A/B, ואז עוד ניסוי A/B ועוד קצת.

10. השתמשו בצ'אט חי כדי להתחבר באופן מיידי

לשלוח פניה לתמיכה ולחכות שמישהו יחזור אליכם לוקח זמן. וכאשר לקוחות מתאמצים לקנות מתנות לפני שיהיה מאוחר מדי, הם לא מתכוונים להתעסק בתהליך המסורבל הזה.

אבל אם האתר שלכם משלב צ'אט חי זמין ומהיר, זה מצב שונה לחלוטין. סביר יותר שלקוחות יפנו אליכם אם יש להם שאלה, ואז ימשיכו את תהליך הקניה שלהם. אם אין להם דרך ליצור קשר מיידי, יש סיכוי שהם פשוט ינטשו את הקניה.

במחקר של eMarketer, מצאו ש-62% מהמשתמשים אמרו שהם צפויים לחזור לאתר שמציע צ'אט חי. למה? מכיוון שלקוחות אוהבים לדעת שהם יכולים לקבל את התשובות שלהם מיד. האם זה עוזר במכירות? כמובן שכן.

Drift הצליח להגדיל את הלידים הנכנסים שלהם ב-200% פשוט על ידי הוספת צ'אט חי באתר האינטרנט שלהם.

המלצנו ללקוחות שלנו ב- Intercom וזה עבד טוב מאוד עבורם.  Intercom סיפקה דרך קלה לשלב צ'אט וכרטיסי תמיכה באתר כדי שהלקוחות ידעו שתמיד העזרה במרחק קליק אחד, 24/7.

למרבה המזל, בשל האופן שבו פועלים פתרונות צ'אט ותוספים, כמעט כולם תומכים ב-WooCommerce בצורה כזו או אחרת. הנה כמה שאנחנו ממליצים לבדוק:

אל תיתנו למכירות לחמוק מבין האצבעות רק בגלל שלא נתת לאנשים דרך קלה ליצור איתכם קשר. יישום צ'אט חי יעזור לכם לעמוד בקצב המהיר של הקונים.

11. משכו לקוחות לקניות חוזרות עם אוטומציה שיווקית

כאשר אתם מתמודדים עם מאות/אלפי משתמשים בו-זמנית, אתם צריכים דרך לייעל את תהליך ההמלצה על מוצרים, מעקב אחר מכירות והחלת הנחות מעודדות קניה. אם תעניקו ללקוחות שלכם חוויה חלקה במהלך הקניות המלחיצות שלהם בחג, אתם יכולים להיות בטוחים שהם יחזרו.

אתם יכולים לקחת את אתר המסחר האלקטרוני שלכם לשלב הבא על ידי שימוש באוטומציה שיווקית ובינה מלאכותית כדי להמיר יותר לקוחות להכנסות. אם יש לכם חנות WooCommerce, אנו ממליצים לבדוק את Beeketing.

כלי זה מאפשר לכם בעצם לשים את החנות שלכם על סטרואידים ולהפעיל טקטיקות שיווק מוכחות בלחיצת כפתור, כמו המלצה על מוצרים ממוקדים לאחר הוספת משהו לעגלת הקניות.

לתוסף Beeketing WordPress יש למעלה מ-700 ביקורות עם דירוג מרשים של 5 מתוך 5 כוכבים. הנה רק כמה מהתכונות המדהימות האחרות שהם כוללים כדי לכוון את החנות שלכם באמת:

  • הוספת שעון ספירה לאחור של מכירות ומחוון מלאי נמוך בדפי המוצר כדי ליצור דחיפות ומחסור.
  • בגרסת תצוגה לנייד: הוספת כפתור ״קנה עכשיו״ קבוע למעלה או למטה כאשר לקוחות גולשים.
  • מכירה נוספת ומוצרים קשורים למכירה צולבת (תומכים גם בבחירת מוצר ידנית וגם בהמלצה אוטומטית).
  • איגוד מוצרים שנרכשו לעתים קרובות ביחד ומכירת השילוב שלהם בהנחה.
  • קידום מכירות: הניעו לקוחות להוציא יותר כדי להגיע לסף ערך העגלה ולקבל הנחה מתגמלת.
  • הציעו הנחה ברמת העגלה, משלוח חינם או מתנה חינם, אם הלקוחות משלימים את ההזמנה.
  • מכירת מוצרים נוספים לאחר התשלום כדי להזמין רכישות חוזרות (הצעת קופונים לתמריץ).
  • שליחת עגלה נטושה לאימייל.
  • הצגת כמה אנשים צפו וקנו מוצרים כדי לבנות הוכחה חברתית.

כדאי גם לעשות מאמץ להגיע לקונים בחגים. בלאק פריידי, סייבר מאנדיי ושאר החגים נוטים להביא לעלייה עצומה בהכנסות. אבל רבים מהלקוחות החדשים שלכם רק כאן באופן זמני כדי לנצל את המבצעים הנהדרים שלכם, הם לא מתכננים להישאר בסביבה.

אבל כבר תפסתם את ההתעניינות שלהם, וגרמתם לרבים מהם להירשם לחשבון. זו הזדמנות ענקית לשמר מספר לא מבוטל מהלקוחות החדשים שלכם. אל תתנו לזה לברוח.

החוכמה היא לשכנע אותם לשוב ולעסוק באתר שלכם ובזמן הנכון. אנשים נוטים להוציא הרבה בסביבות החגים, כך שמסע פרסום שמתחיל מוקדם מדי עלול להיות לא יעיל, אבל אם מאוחר מדי, ייתכן שאיבדת את העניין שלהם לחלוטין. העיתוי הוא מכריע.

כמה דרכים קטנות יותר לעורר מעורבות מחדש של לקוחות בחגים הן להציע להם קופון לחזרה, לבקש מהם סקירה בתמורה למשהו, או להשתמש באוטומציה כדי להמליץ על מוצרים דומים למה שהם קנו. זו דרך טובה להושיט יד ולהזכיר להם שאתם קיימים תוך מתן תמריצים לחזור.

עם האסטרטגיה הנכונה, הזינוק של מבקרים חדשים בחודשי החג של השנה לא חייב להיות זמני. זה זמן מצוין להביא מבקרים ולהפוך אותם ללקוחות נאמנים וארוכי טווח של החנות שלכם.

לסיכום

כל שינוי קטן שאתם יכולים להרשות לעצמכם ליישם לפני שתקופת החגים מגיעה יכול לעשות את כל ההבדל. זו התקופה בשנה שבה אתם עושים הכי הרבה מכירות, אבל אתם צריכים להיות מוכנים להכיל את זרם הלקוחות החדשים. עם הגישה הנכונה, אולי אפילו תוכלו לשכנע אותם להישאר בסביבה.

אבל אתם צריכים לעשות רושם טוב. אם האתר שלכם קשה לשימוש, מותאם בצורה גרועה ואיטי כל הזמן, אתם יכולים גם להרחיק את מי שהיו יכולים להיות לקוחות חדשים לטווח ארוך וגם לאכזב את הלקוחות הקיימים שלכם.
ודאו שחנות ה- WooCommerce שלכם מוכנה, ואל תתבלבלו: אתם יכולים להיות בטוחים שהמתחרים שלכם לא יעשו טעות!

גילוי נאות:

תוכן המאמר נכתב לאחר מאמץ ומחקר על מנת לספק את התוכן האמין ביותר שניתן. כמו כן התוכן מתייחס למידע שקיים בעת שעודכן לאחרונה בתאריך: 05/01/2023, ולכן עשויים להיות שינויים ואי התאמות שחלו מאז.

כמו כן, כל המאמרים המסקרים מוצרים או שירותים כלשהם הינם מוצרים שרכשתי והיתנסתי בהם בעצמי. בחלק מהמקרים אני אקשר לאתרי המוצרים באמצעות קישור שיתופי (אפיליאציה), שיתוף פעולה זה מאפשר לי לעיתים לספק לכם הגולשים הטבות מיוחדות ובתמורה אני מתוגמל באופן חלקי.

תודה על שיתוף הפעולה. ומקווה שהפקתם את המיטב מקריאה זו.

מדריכים ומאמרים נוספים