עיצוב חווית משתמש

למותגים המעוניינים ליצור חוויות יוצאות דופן באופן מקוון כשהמשתמשים במרכז.

חוויות משתמש מעוררות השראה, שנבנו מתוך מחשבה על אנשים אמיתיים

אנו עוסקים בקפידה בפתרונות עיצוב אינטואיטיביים המתמקדים בצרכי המשתמש ומשפרים את חוויתם בכל שלב בדרכו המקוונת. מביקורות מומחים ובדיקות ועד למיפוי מסעות ניווט משתמשים, שירותי ה- UX שלנו נועדו לבנות פתרונות בר-קיימא המניעים הצלחה דיגיטלית.

לא משנה כמה גדולה או קטנה החברה שלך, יצירת חוויית משתמש חלקה, אינטואיטיבית ומהנה היא חיונית כדי להבטיח הצלחה. האינטרנט הוא מקום עצום ומהיר, ואין שום סיבה שמשתמש יתמודד עם אתר מורכב כשיש כל כך הרבה אפשרויות אחרות לבחירה.

על ידי הצבת המשתמש במקום הראשון בכל היבט באתר האינטרנט שלך, החל מעיצוב ועד ניווט ואפילו את התוכן שבו אתה משתמש, תוכל להוסיף תענוג לחוויית הגלישה המגדילה את ההמרות שלך ומניבה נאמנות למותג. כסוכנות רב תחומית, יש לנו הרבה מומחים שיכולים לשלב את שנות הידע והמחקר שלהם כדי ליצור אסטרטגיית UX עקבית שמענגת ומעוררת השראה.

כסוכנות UX מנוסה אנו יודעים מה גורם למשתמשים שלך לזוז ולמה הם מצפים מביקורם באתר שלך. אנו מבטיחים שכל החלטת UX שאנו מקבלים מגובה במחקרים ובדיקות משתמשים נרחבות, ודיווח שוטף אומר שנוכל לבצע התאמות לפי הצורך בכדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר.

צרו קשר איתנו היום כדי לדון בדרישות ה- UX שלך.

שירותי ה-UX שלנו

כסוכנות UX אנו מאמינים שעיצוב נהדר תמיד שם את המשתמש בראש סדר העדיפויות. מדובר בלתת לאנשים את הכלים הדרושים להם כדי להגיע לאן שהם צריכים ביעילות ובאינטואיציה, תוך הגברת האינטראקציות החיוביות עם המותג שלך.

אסטרטגיית UX

החל מפגישה אינטראקטיבית, נעזור לך ליצור אסטרטגיית UX עם חשיבה לטווח הרחוק שנועדה להניע את העסק שלך קדימה.

עיצוב UX

מעצבי ה- UX המנוסים שלנו יודעים ליצור חוויות דיגיטליות שנראות נהדר וקלות לניווט.

בדיקות משתמשים

על ידי ביצוע בדיקות משתמש מקיפות, אנו יכולים לספק תובנות אמיתיות הניתנות לכימות כדי שהתכנון יהיה מבוסס הן על מחקר והן על אסטרטגיה.

ביקורות מומחי UX

אנו נבדוק את חווית המשתמש הנוכחית שלך, ננתח את השימושיות של האתר שלך ונזהה שיפורים בונים.

יותר מעוד חווית משתמש בסיסית

להיות חלק מסוכנות רחבה יותר המספקת שירות מלא פירושו שכל אדם בצוות מקבל גישה מיוחדת למומחיות שסוכנויות העיצוב והאסטרטגיה המסורתיות מפספסות. הרבה לפני שגוגל הכריזה על ה-UX בתור היסוד הרביעי של קידום אתרים, מעצבי חוויית המשתמש (UX) שלנו שיתפו פעולה באופן הדוק עם צוות ה- SEO שלנו כדי לוודא שההמלצות אמינות ומדויקות, ופועלות הן עבור משתמשים והן עבור מנועי החיפוש. אתרים מתוכננים עם UX ו- SEO כברירת מחדל, כלומר גוגל יכול למצוא את האתר שלך בקלות ובמקביל לספק חוויה חלקה למשתמשים שלך.

ואנחנו לא עובדים רק עם צוות SEO. מכיוון שצוות ה- UX שלנו מוקדש לחוויית משתמש – תחום נפרד לעיצוב גרפי – אנו ממקדים את מאמצינו אך ורק בחוויה, ולעולם לא מתפשרים למען האסתטיקה.

הגישה שלנו לחווית משתמש

עבדנו כסוכנות ה-UX עבור מותגים גדולים וקטנים בפרויקטים עיצוביים ברמה גבוהה, במתן הכוונה ואף בשילוב עם צוותים מקבילים קיימים כדי להוסיף ערך יוצא דופן. הגישה האסטרטגית שלנו מסייעת לעסקים להגדיל את ההמרה והרווחיות שלהם באמצעות תכנון UX יעיל המקדם מעורבות ונאמנות למותג.

בדיקה וניתוח

קודם כל, ננתח את האתר הקיים שלך כדי לראות את ביצועיו. באמצעות שילוב של בדיקות משתמשים ומשוב היוריסטי, אנו נגיע לעומק הנושאים שאנשים מתמודדים איתם כאשר הם מבקרים באתר שלך. ממצאי הבדיקות הראשוניים יעזור לכוון שיקולים עתידיים לזיהוי ותמיכה בדרישות ובמגמות המשתנות בעיצוב UX.

סמכות חשוב לדירוג

אסטרטגיית UX

לאחר מכן נעבוד איתך על פיתוח אסטרטגיית UX שתביא לשינוי משמעותי ולשיפורים הניתנים לכימות. אסטרטגיה זו תיווצר בהתאם ליעדים העסקיים שלך בכדי להבטיח שכל שינוי שייעשה באתר שלך יועיל לארגון שלך וללקוחותיו בטווח הארוך.

שיפור מתמשך

לאחר שהמלצות לעיצוב מחדש יועברו ויושמו, נמשיך לעקוב אחר האתר שלך ולבחון את משפכי התנועה וניווט המשתמשים כדי לקבוע את הביצועים שלו, ולבצע תיקונים לפי הצורך. מסירות זו למתן תמיכה שוטפת היא אחת הסיבות הרבות שבגללן הלקוחות שלנו בוחרים ב-TKMedia.

מוכנים לצאת לדרך?

יש לך שאלות?

יש לנו ניסיון של למעלה מעשור בסיוע לעסקים לצמוח. שילוב של ידע וניסיון רב עם אסטרטגיית UX המושרשת במחקר ובדיקות משתמשים נרחבות, ננתח את בסיס המשתמשים שלך וניישם שיפורים שיעזרו לך להציע את השירות הטוב ביותר האפשרי. אתם מוזמנים לבדוק את תיק הלקוחות שלנו ולהתרשם מהעבודה.

בניגוד לסוכנויות קידום אתרים אחרות העוסקים רק בעיצוב, אנו סוכנות דיגיטלית בשירות מלא. עובדה זו מאפשרת לנו לפתח אסטרטגיית UX שלמה שתקיף כל שלב בחווית הלקוחות מהחקירה הראשונה ועד למכירה הסופית. אנו נלהבים לפתח מערכות יחסים נהדרות עם לקוחותינו, ואנחנו משלבים את המומחיות שלנו עם הידע המעמיק שלך בעסק שלך כדי ליצור פתרונות UX שמשיגים תוצאות.

בהחלט. המומחים שלנו מכירים את היטב את עולם עיצוב ה-UX ויכולים לנתח את האתר הקיים שלך כדי לקבוע מה עובד, ומה צריך לשפר. לאחר בדיקת האתר שלך, אנו נספק לך תובנות מעשיות שנועדו להקל על השימוש באתר שלך. אנו עובדים תמיד עם המטרות העסקיות שלך בראש, ולכן כל השיפורים שאנו מציעים יישקלו בקפידה בכדי להבטיח שהם לא רק יעזרו ללקוחות שלך, אלא גם לטובת העסק שלך.

בוודאי שאנחנו עושים זאת! אנו מאמינים כי מחקר, ניתוח ובדיקה חיוניים לפיתוח אסטרטגיית UX מוצלחת. בדיקות משתמשים עוזרות לנו לקבוע מה עובד ומה לא, כך שניתן לקבל החלטות מושכלות. העסק שלך הוא הפרנסה שלך, ואנחנו מבינים שלקחת סיכונים על בסיס נטיות היא פשוט לא אפשרות. בדיקות משתמשים מאפשרות לך גם להדגים טוב יותר את הערך של אסטרטגיית UX שלך בפני בעלי עניין מרכזיים בארגון.

אמנם יכול להיות קל יותר לעקוב ולהבין את דרכו של המשתמש באתר סחר אלקטרוני, אך UX הוא למעשה חלק מהותי מכל אינטראקציה שיש לאדם עם העסק שלך, במיוחד באופן מקוון. הוא מקיף כל דבר, החל בניווט ובפריסה ועד זמני טעינה ואפשרויות תשלום, כמו גם שיקולי נגישות לאלה המתנהלים בצורה שונה. ככל שלמשתמש קל יותר לקבל את התשובות הדרושות לו, כך גדל הסיכוי שהוא יבחר בך על פני המתחרים, וזה הבסיס לאסטרטגיית UX נהדרת.

אנחנו לא רק סוכנות UX

מאמרים אחרונים מהמומחים שלנו

Jasper AI: סקירה מלאה לאחר 10 חודשי התנסות (חוות דעת אמיתית)

פורסם ב:
|
במאמר זה תלמדו הכל על Jasper AI, כולל הניסיון שלי עם Jasper AI, התכונות הטובות ביותר שלה, היתרונות, ההתאמה, הדיוק…
המשך קריאה Jasper AI: סקירה מלאה לאחר 10 חודשי התנסות (חוות דעת אמיתית)
האם לבנות אתר לבד, או לשכור מישהו שיעשה זאת עבורכם?

האם לבנות אתר לבד, או לשכור מישהו שיעשה זאת עבורכם?

פורסם ב:
|
החלטתם לבנות אתר לעסק שלכם? מתלבטים האם לבנות את האתר לבד או האם כדאי לשכור שירות מקצועי. כאן אעזור לכם…
המשך קריאה האם לבנות אתר לבד, או לשכור מישהו שיעשה זאת עבורכם?
UX ו- SEO: עמוד התווך הרביעי של קידום אורגני?

UX ו- SEO: עמוד התווך הרביעי של קידום אורגני?

פורסם ב:
|
כאשר גוגל מתכננת לשלב באופן רשמי מדדי UX כגורמי דירוג, ייתכן שהגיע הזמן להתחיל לחשוב על חווית משתמש כעמוד התווך…
המשך קריאה UX ו- SEO: עמוד התווך הרביעי של קידום אורגני?