יחסי ציבור דיגיטליים

סוכנות יחסי ציבור דיגיטלית עבור מותגים שחושבים בגדול

יחסי ציבור דיגיטליים הם שירות שיווקי חיוני להגדלת הנוכחות המקוונת של המותג שלך ונראות בתוצאות האורגניות. המוקד העיקרי של יחסי ציבור דיגיטליים הוא בניית הסמכות של האתר שלך באמצעות קישורים נכנסים באיכות גבוהה מאתרים אחרים בחזרה אלייך. מספר הדומיינים המפנים והאיכות היחסית של קישורים אלו הם ללא ספק גורם הדירוג החשוב ביותר באלגוריתם של גוגל. קידום אתרים ויחסי ציבור דיגיטליים כדיציפלינות תומכות במטרה משותפת – הגדלת החשיפה המקוונת לאתר שלך.

יחסי ציבור דיגיטליים טובים, מציבים אותך כמומחה מהימן בענף שלך, ומעמיד את המותג שלך בפני קהל היעד שלך כשזה הכי חשוב. אנו מבינים שלעתים תרצו להתמקד יותר בחשיפה למותג ובמנהיגות מחשבתית מאשר בניית קישורים, ולכן אנו משתמשים גם בשיטות יח״צ מסורתי כדי להבטיח כיסוי במדיה המשודרת והדפוס.

כמומחים ביחסי ציבור דיגיטליים, מצוידים בניסיון של שנים בתחום, אנו עוזרים לעסקים בכל הגדלים להגביר את המודעות למותג שלהם ולדרג גבוה יותר את האתר בתוצאות מנועי החיפוש.

באמצעות אסטרטגיות חכמות וקמפיינים מותאמים אישית, נגביר את החשיפה של האתר שלך, בנוסף לעסק שלך והאנשים שאתה עובד איתם. היחסים הטובים שלנו עם התקשורת מאפשרים לנו להשיג כיסוי תקשורתי מרכזי ולרכוש קישורים טבעיים ואיכותיים שעוזרים לך לשלוט במרחב הדיגיטלי וגם מעבר לכך.

למצוא סוכנות יחסי ציבור דיגיטלית נכונה זה לא דבר של מה בכך – אבל אנחנו כאן כדי להקל עליו. עם מומחים רב-תחומיים וגישה אסטרטגית, מייעצת, נעבוד איתך לבניית תוכנית יחסי ציבור המתאימה לך. בלי טרחה, בלי תהליכים מסובכים – רק תוצאות.

בין אם אתה רק מתחיל להתעניין ביחסי ציבור דיגיטליים ובין אם אתה מחפש מישהו שירחיב את ההישגים הקיימים שלך, אנחנו כאן כדי לקחת את המותג שלך קדימה.
צרו קשר כדי לדבר עם אחד המומחים שלנו עוד היום.

שירותי היח״צ הדיגיטליים שלנו

כסוכנות המתמחה בנושא יחסי ציבור דיגיטליים אנו מציעים מספר שירותים המיועדים להתאמה ליעדים העסקיים שלך. אנשי המקצוע המנוסים והמוסמכים שלנו יכולים לעזור לך בכל אחד מהדברים הבאים:

קמפיינים לבניית קישורים

קישורים הם הלחם והחמאה של יחסי ציבור דיגיטליים. הקמפיינים שלנו יעזרו לך להשיג קישורים נכנסים קבועים ואיכותיים המגדילים את הנראות האורגנית שלך.

קמפיינים למודעות המותג

באמצעות תוכן איכותי, ליווי מומחים ואסטרטגיה מותאמת אישית, נשיג כיסוי בפרופיל גבוה שיוביל לזיהוי מותג משופר אצל קהל היעד שלך.

קמפיינים להשקת מותג

בין אם השקת עסק חדש, קמפיין או מוצר חדש, אנו נעזור לו להשיג כמה שיותר כוח משיכה ולספק את הדחיפה החשובה ביותר של מודעות למותג.

Newsjacking – ׳חטיפת חדשות׳

בהיותנו חדר החדשות הייעודי שלך, אנו נעקוב ונגיב כל הזמן לסיפורי חדשות ואירועים עכשוויים, ונגיש תגובות מומחים בכדי לזכות בסיקור אקטואלי קבוע.

יח״צ מסורתי

קשרי מדיה, הודעות לעיתונות, ערוצי המדיה המסורתיים מהווים אפיק חשוב בשילוב יחסי הציבור לעסק שלך.

המשך קריאה

ניהול מוניטין

אנו יכולים לתקן, לבנות מחדש ולטפח את המותג שלך גם במצב לא מקוון וגם באופן מקוון, כדי להבטיח שאתה נראה באור חיובי.

המשך קריאה

רקעים מעורבים לגישה משולבת

שלא כמו סוכנויות אחרות, המומחים שלנו ליחסי ציבור מגיעים מרקע מסורתי ודיגיטלי כאחד. זה אומר שאנחנו לא מתמקדים אך ורק בקבלת קישורים נכנסים, אלא גם בהבטחת חשיפת המותג בערוצי הדפוס והשידור כדי להעלות את הפרופיל שלך.

הגישה שלנו ליחסי ציבור דיגיטליים

אנו מתאימים את הגישה שלנו כך שתתאים באופן ספציפי למותג שלך ולמטרות שלך – כך שלא משנה מה שצריך, אנו יכולים להסתגל ולגרום לזה לקרות.

קמפיינים בהתאמה אישית

הקמפיינים שלנו מורכבים תמיד בהתאמה אישית כדי לתמוך בצרכים האישיים שלך – אנחנו אף פעם לא משתמשים במודל אחד שמתאים לכולם. אם בניית הסמכות שלך היא שם המשחק, נעבוד איתך ליצור קמפיין רחב לבניית קישורים כדי להבטיח את אותם קישורים איכותיים ולהגביר את הדירוג האורגני שלך.

חלק מהלקוחות דורשים מודעות גבוהה יותר למותג, שעבורו אנו מתכננים קמפיין שמושך את העין ובלתי נשכח כדי להשאיר אותך בראש של קהל היעד שלך. ולפעמים זה לא הכל בהסברה חיצונית; אם אתה זקוק לעריכת התיעוד הפנימי או חומרי הדרכה כחלק מאסטרטגיית ניהול המוניטין שלך, אנו יכולים לנהל זאת עבורך.

צוות רב תחומי

כסוכנות דיגיטלית בשירות כולל, יש לנו את כל המשאבים הדרושים ליצירת קמפיינים נהדרים ממש כאן. מעיצוב יצירתי ועד שירות טכני לפיתוח אתרים, יש לנו גישה ישירה למומחים הטובים שמספקים קמפיינים משלב הקונספט לשלמותו.

דוגמה מצוינת לדרך העבודה הבינתחומית שלנו היא תהליך הרעיון שלנו. רעיון מדהים הוא המפתח להצלחה – לא נדע תמיד מאיפה יגיעו הרעיונות הטובים ביותר. לכל פגישת קונספט נזמין את המומחים מתחומים שונים כדי לערוך סיעור מוחות – כולם מעורבים ברעיון. התוצאה? קמפיין מעוצב ובשל עם מפת דרכים טכנית להצלחה.

מהירות אתר משפיעה על תוצאות

תוכן איכותי

חלפו הימים שיחסי ציבור עסקו רק בהודעות לעיתונות. אנו מייצרים תוכן איכותי אשר לא רק מספק מידע שימושי באמת אלא גם מבדר את הקורא. על ידי זיהוי דוברים אצלך בעסק, אנו יכולים ליצור תוכן אקטואלי של מנהיגות מחשבתית לפרסומי המסחר הרלוונטיים שלך. אנו משתמשים גם בתובנות מבוססות נתונים כדי ליצור תוכן שמניע מעורבות ומניע תנועה לאתר שלך.

הצוות שלנו כולל מראיינים מומחים, ואנחנו יכולים לעבוד עם בעלי העניין או הלקוחות הרלוונטיים שלך כדי לייצר מחקרי עומק אודות השירותים שאתה מציע. זה מאפשר לך להציג כיצד השירותים שלך סייעו ללקוחות שלך להתגבר על הבעיות שלהם.

מוכנים לצאת לדרך?

יש לך שאלות?

אנו סוכנות דיגיטלית רב תחומית, בשילוב התמחויות שונות במטרה להביא לתוצאות. יש לנו ניסיון של שנים ביחסי ציבור מסורתיים ודיגיטליים, כלומר אנחנו טובים לא רק בסיקור הפרסומים הגדולים אלא גם להבטיח שכל סיקור יגיע עם קישור בחזרה אלייך.
אנו נמצאים בענף משנת 2009. איתנו אתם בידיים בטוחות. אתם מוזמנים לבדוק את תיק הלקוחות שלנו ולהתרשם מהעבודה.

יחסי ציבור דיגיטליים יכולים לעזור לך:

  • דירוג גבוה יותר במנועי החיפוש על ידי אבטחת קישורים נכנסים איכותיים לאתר שלך.
  • העלאת המודעות למותג שלך וקידום האנשים שאתה עובד איתם כמובילי דעת קבל
  • להחליף את הכתבות השליליות בסיפורי חדשות טובים
  • להגיע לקהלים חדשים ולהקדים את המתחרים שלך

יחסי ציבור מסורתיים התמקדו תמיד בהחדרת המותג או העסק שלך בפרסומים מודפסים, כמו גם ברדיו ובטלוויזיה. יחסי ציבור דיגיטליים מתמקדים באספקת קישורים איכותיים המשפרים את הסמכות הכוללת של האתר שלך, ותורמים באופן משמעותי לכמות התוצאות והדירוגים שלהם במנוע החיפוש של גוגל. כסוכנות יחסי ציבור, יש לנו ניסיון רב בשני המדיומים ולעיתים קרובות נשלב בין השניים במטרה להעביר קמפיינים מצליחים רב-שכבתיים.

אנו משתמשים במגוון מדדי הצלחה אישיים, כולל מספר הקישורים הנכנסים, כמות החשיפה, שיתופים חברתיים, אזכורי מותג ומבקרים חודשיים. אנו מתאימים באופן שוטף את המדדים הללו בהתאם לדרישות הלקוחות שלנו.

יחסי ציבור דיגיטליים עובדים עבור כל הענפים והעסקים שרוצים להיות מדורגים גבוה יותר ממתחריהם במנועי החיפוש. זה עובד גם עבור חברות B2B וגם B2C, אם כי אנו מיישמים טקטיקות שונות כדי לעמוד מול קהל היעד שלך.

בהחלט כן. כשהמצב נהיה קשה, הצוות שלנו יעמוד לרשותך בכדי להדריך אותך בכל משבר ולהקל עליך את כל הלחץ המיותר. אנו נעסוק בכל בקשה לעיתונאים, נעבוד איתך על הצהרות והודעות חיצוניות, נספק לך ולעמיתיך שאלות נפוצות ודפי תדרוך, ונפיק תוכנית פעולה שתסייע למותג שלך להתגבר על המשבר.

בצורה הפשוטה ביותר, קישורים נכנסים משמשים כ״הצבעת אמון״ מאתר אחד למשנהו, ומסמנים לגוגל שאחרים יכולים לערוב לתוכן שלך. קישורים נכנסים עדיין נחשבים בעיני רבים כגורם הדירוג החשוב ביותר עבור האתר שלך. עם זאת, לא כל הקישורים שווים בערכם לאתר שלך. ערך הקישור שלך תלוי במגוון רחב של גורמים, כולל רלוונטיות, טקסט עוגן, תג HTML שהוחל עליהם (follow, nofollow), וותק הקישור ועוד. התפקיד שלנו הוא להבטיח את הקישורים החשובים יותר שסוכנות ממוצעת לא יכולה. נספק סיפורים שיגרמו לעיתונות סיבה לפרסם, ונכלול קישור חזרה לאתר שלך.

אנחנו לא רק סוכנות יחסי ציבור

מאמרים אחרונים מהמומחים שלנו

13 אסטרטגיות מסחר אלקטרוני שיגדילו את המכירות במהלך עונות החגים

11 אסטרטגיות מסחר אלקטרוני שיגדילו את המכירות במהלך עונות החגים

פורסם ב:
|
עונת החגים בפתח: בלאק פריידי, סייבר מאנדיי, חנוכה, חג המולד… זה אירוע שמגיע אחד אחרי השני! ואיתם מגיע גל עצום…
המשך קריאה 11 אסטרטגיות מסחר אלקטרוני שיגדילו את המכירות במהלך עונות החגים
סטטיסטיקות מסחר אלקטרוני לשנת 2023 - צ'טבוטים שיווק רב-ערוצי

סטטיסטיקות מסחר אלקטרוני לשנת 2023 – צ'טבוטים ושיווק רב-ערוצי

פורסם ב:
|
אפילו עם תקציב מוגבל, קל להקים עסק בימינו הודות לצמיחת המסחר האלקטרוני. כאשר צרכנים מסתמכים יותר ויותר על קניות מקוונות…
המשך קריאה סטטיסטיקות מסחר אלקטרוני לשנת 2023 – צ'טבוטים ושיווק רב-ערוצי
נתונים סטטיסטיים ועובדות של לינקדאין

LinkedIn: נתונים סטטיסטיים ועובדות שיסובבו לכם את הראש

פורסם ב:
|
האם ידעתם ש-80% מלידים של B2B ברשתות החברתיות נוצרות בלינקדאין? המשיכו לקרוא עוד נתונים סטטיסטיים מרתקים על LinkedIn!
המשך קריאה LinkedIn: נתונים סטטיסטיים ועובדות שיסובבו לכם את הראש