אתם רוצים לסחוט כל שקל מהתקציב שלכם ב- Google Ads. להלן 7 טיפים לשיפור הוצאות הפרסום שלכם ב-PPC.

כאשר הוא מבוצע כהלכה, קמפיין ממומן בנויי היטב יניב יתרונות יקרי ערך עבור העסק שלכם כולל לידים ומכירות. אך עם העלות המסחררת והתחרות המוגברת בפרסום הדיגיטלי, ייתכן שאתם תוהים האם ניתן להצליח ב- Google Ads במידה ויש לכם תקציב קטן.

התשובה הקצרה היא כן, אבל אתם צריכים להיות פיקחים בנושא.

כאן אציג 7 טיפים מהירים שיעזרו לכם להפיק את המיטב מתקציב ה- Google Ads שלכם.

1. מיקוד למילות מפתח "זנב ארוך"

אם אין לכם הרבה כסף להוציא, מיקוד למילות מפתח תחרותיות בזנב קצר ובנפח גבוה לא יעזור לכם הרבה. באופן כללי, ככל שמילת המפתח שאתם מכוונים אליה קצרה יותר, הסיכוי להמרות נמוך יותר. אך אם אתם מחפשים מילות מפתח זנב ארוך יותר כמו "עורכי דין לנזקי גוף בנתניה" בניגוד ל- "עורכי דין לנזקי גוף", ייתכן שתמצאו ירידה בעלות שלכם לקליק (CPC), אך חשוב מכך, הסיכוי להמרות יגבר.

2. התבוננו שוב על המבנה

מבנה החשבון חיוני ב- Google Ads. מבנה יעיל יעזור לשמור על ציוני האיכות שלכם גבוהים, מה שמצמצם את העלויות לקליק ומשפר את מיקומי המודעות שלכם. לכן וודאו כי הקמפיינים, קבוצות המודעות ומילות המפתח שלכם מסודרים לפי נושאים ורלוונטיים מאוד לדפי הנחיתה שלהם.

3. צרו קמפיין ממותג

הכוונה היא לא רק בהדבקת שם המותג שלכם כמילת מפתח בהתאמה מדויקת. אם אתם מוכרים מוצרים או שירותים, אני ממליץ בחום למקד מילות מפתח בפורמט זה: [המותג שלכם] + [מוצר / שירות]. בעוד שהמתחרים שלכם שם בחוץ לא יתחרו ישירות על המותג שלכם, הם כנראה מציעים מוצרים / שירותים הרלוונטיים לעסק שלכם. אם משתמש מקליד "ביטוח רכב של שלומי ביטוחים", ובהנחה שהעסק שלכם הוא "שלומי ביטוחים" בדוגמה זו, אני יכול להבטיח לכם שדף התוצאות של חיפוש זה יציג מודעות רבות של מפרסמים המתחרים על הביטוי "ביטוח רכב" וכתוצאה מכך, אתם תחסכו אחוז מהקליקים העודפים. לא לשכוח – אם המתחרים שלכם בתחרות ישירות מול שם המותג שלכם, הרי זה פשוט עוד יותר.

4. תהיו שליליים

אל תזלזלו בתועלת של מילות מפתח שליליות. לפני שתפעילו את מסעות הפרסום שלכם, ודאו ששקלתם מספר מילות מפתח שליליות ראשוניות. התחילו בחשיבה על אלה הברורים מאליהן; אם אינכם מוכרים מוצרים יד שנייה, הוסיפו סוגים אלה של מילות מפתח שליליות; "יד שנייה", "משומש", "בבעלות קודמת". לאחר הפעלת מסעות הפרסום שלכם, ודאו שאתם בודקים לעתים קרובות את דוח מונחי החיפוש שנמצא בקטע מילות המפתח בחשבונכם. ניתוח מונחי החיפוש, זיהוי נושאי שאילתה שאינם רלוונטיים והוסיפו אותם לרשימות מילות המפתח השליליות שלכם. בכך תבזבזו בהדרגה פחות מהתקציב שלכם בחיפושים לא רלוונטיים.

5. השתמשו בתזמון מודעות

Google Ads מאפשרת לכם לתזמן את הופעת המודעות. אתם יכולים לבחור לפרסם בימים ספציפיים ו / או בשעות מסוימות ביום. אז אם אתם מעוניינים לפרסם רק בשעות הפעילות, אז קבעו את הצגת המודעות שלכם בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 08:00 עד 18:00. תלוי איך אתם מתזמנים את המודעות שלכם, אתם יכולים לפרסם בצורה אגרסיבית יותר בתקופות פוריות יותר. אם זיהיתם שהעסק הקמעונאי שלכם מצליח במיוחד בסופי שבוע, אז בצעו התאמות חיוביות של הצעות מחיר לסופי שבוע. זה יבטיח שהמודעות שלכם יהיו בולטות יותר במהלך תקופה זו.

6. השתמשו במיקוד לפי מיקום

אם אתם בעלי עסק קטן, הסבירות היא שאתם מספקים שירות לאיזור קטן או ספציפי. משרד עורכי דין בחיפה לא יקבל ערך רב ממשתמשים שילחצו על מודעות מתל אביב. אז חישבו היכן הלקוחות שלכם נמצאים, והשתמשו במיקוד לפי מיקום כדי למקד באמת את מאמצי הפרסום שלכם.

7. אל תחשבו שלהופיע במיקום הראשון זה הכל יכול

אם אתם ממקדים למילות מפתח שיש בהן נפחי חיפוש משמעותיים, לעתים קרובות, מיקום המודעה הראשונה איננה המקום הרווחי ביותר להיות בו. תגלו שהמעבר בין מיקום 2 ל -3 הוא האזור הרווחי ביותר להיות בו. שמירה על מיקומי מודעות "בראש הדף" הוא יקר, ומשתמשים רבים לוחצים באופן אינסטינקטיבי על התוצאה הראשונה – מה שלא אומר שהמשתמש מוכן לרכישה אוטומטית בכל דרך שהיא. משתמשים שלוחצים על מודעות במיקום 2, 3 ומטה למעשה מתאימים יותר, אז תאמינו לי כשאני אומר: אל תשפטו את הקמפיינים שלכם על סמך מיקום באופן קשה מדי.

כמובן שטיפים אלו חלים על מרבית חשבונות Google Ads, לא רק על אלה עם תקציבים קטנים, אך טוב לדעת שיש דרכים להפיק את המרב מתקציב קטן יותר.

אני ממליץ לקוראים שלי ליצור איתי קשר לקבלת מידע נוסף, או לשיחת צ'ט כללית על כל הדברים שהם PPC ושיווק דיגיטלי. אל תהססו לפנות אלי אם יש לכם שאלות, או להשאיר הודעה בטופס!

מדריכים ומאמרים נוספים