וידאו שיווקי

סיוע למותגים לספר סיפורים חזותיים ומשפיעים באופן הדורש מעורבות.

סוכנות מובילה לוידאו שיווקי

כולנו יודעים שתמונה יכולה לספר אלף מילים – תארו לעצמכם מה יכול לעשות סרטון. אנחנו סוכנות מנוסה לשיווק וידיאו המוקדשת ליצירת סרטונים איכותיים עם מטרה מאחוריהם ומומחיות שיווקית.

הקמפיינים שלנו לא נועדו רק שיהיה על מה להסתכל או לגרום להם להראות יפה – הם נועדו להביא לתוצאות אמיתיות. עם צוות משווקי וידיאו מנוסים וצוות הפקה מיומן, אנו בטוחים שנוכל לעזור לכם לספר סיפור חזותי שידבק במוח הלקוחות שלכם.

יצירתיות בשילוב מטרה

הסרטון יעיל רק כאשר יש לו מטרה ברורה מאחוריו. ללא מטרה, זה די חסר תועלת וכמעט בטוח שישכחו ממנו. אז אנו מוודאים שהסרטון מתאים למטרה, ולא להיפך. בין אם אתם מחפשים ליצור לידים נוספים, להגדיל המרות או להגביר את המודעות למותג, אנו תמיד מתמקדים בהשגת מטרה.

כמו בכל תהליך יצירתי, אנו מתחילים להכיר את העסק שלך ואת הלקוחות שלך, כדי שנוכל באמת לדעת הם רוצים. לאחר מכן נקיים ישיבת רעיונות כדי לזהות את סוג הווידאו המתאים ביותר לצרכים שלך, כמו גם איך נבצע אותו.

סוגי הסרטונים שנוכל ליצור כוללים:

  • מחקרי מקרה
  • מודעות חברתיות
  • סרטוני מוצר
  • סרטוני תדמית
  • סרטוני קידום מכירות
  • סמינרים

כסוכנות שיווק הווידאו שלך, אנחנו נהיה הטובים ביותר לייעץ לך מה יעבוד הכי טוב – אנו עשויים אפילו להציע אסטרטגיה המשלבת מספר גישות שונות.

שיווק באמצעות סרטונים

התהליך שלנו

דברים נהדרים לא קורים במקרה, וקמפיין וידאו אינו יוצא מן הכלל. יש לנו תהליך מנוסה שמבטיח שנוכל לספק הכוונה ותמיכה מקצה לקצה, תוך סימון כל התיבות להצלחה. הנה מה זה כרוך:

1. מחקר

ההכנה לסרטון שלך מתחילה בכך שהצוות שלנו בודק מה יהדהד עם הקהל שלך ואת הטכניקות והערוצים האידיאליים לשימוש. הצוות שלנו מעמיק בנתונים כדי לשפוט תוכן של מתחרים, האושיות האידיאליות עבור שוק היעד שלך וערוצי השיווק היעילים ביותר להצגת הסרטון שלך.

זו יכולה להיות הזדמנות להגדיל את שיעור ההמרות בדף עם סרטון שובה לב, להביא יותר מבקרים לאתר שלך באמצעות קמפיין ממומן או לבנות קהל ב- YouTube. לא נקפוץ ליצירת סרטון בלי הנתונים שיגבו אותו. מתוך המחקר שלנו, נוצר מושג ראשוני שיעזור להגדיר את הסצנה לקמפיין וידאו מצליח.

2. טרום הפקה

זהו שלב התכנון החיוני בו אנו מארגנים את הפקת הסרטון שלך, והכל מתחיל בבריף עיצובי בנוי היטב. לאחר מכן נעבור להיבטים אחרים של תהליך התכנון, החל מסטוריבורד וכתיבת תסריט וכלה בקשר עם בעלי העניין המרכזיים כדי להבטיח שהצילום עצמו יעבור בצורה חלקה.

3. הפקה ופוסט-פרודקשן

בכל הנוגע ליום הצילומים, המומחים שלנו יהיו באתר בכדי לספק כיוון אמנותי יצירתי ולוודא שצילומי הסרטון מצולמים בצורה דינמית ומרתקת, כמו גם לשמור על המשכיות. הכל קשור לכך שאנחנו מוציאים את הלחץ מהתהליך כדי שתוכלו פשוט ליהנות ממנו. לאחר ההפקה, נראה כיצד הסרטון שלך באמת מתעורר לחיים באמצעות עריכה שמספרת את הסיפור שלך בצורה הטובה ביותר.

4. שיווק

העבודה הקשה לא נפסקת ברגע שהסרטון שלך נוצר. הוא צריך לבצע טוב אחר כך, וכאן המומחיות השיווקית שלנו נכנסת לתמונה. אנו נדאג שקמפיין הווידאו שלך מיושם כראוי ויוגדר להצלחה.

אנו מעלים אותו לפלטפורמות שהכי קרוב לוודאי שיגיעו לקהל היעד שלך, בין אם זה Youtube, מדיה חברתית או משהו אחר. לצוות ה- SEO שלנו מומחיות בסרטונים הפועלים למיטובו על מנת למשוך צופים ביעילות ולעזור עם הנראות הכוללת שלו – כלומר תמונה מייצגת מושכת ואורך אופטימלי. וכמובן, נסכם את הדברים על ידי מדידת ההצלחה שלה, ודיווח על כל מדדי ההצלחה המוסכמים שלנו כגון צפיות, שיתופים ו'לייקים '. אנו אפילו נשתמש בתובנות מבוססי דאטה כדי לראות אם יש שינויים שנוכל לבצע כדי לשפר את המעורבות.

מעוניינים לעבוד איתנו?

אנחנו סוכנות שיווק הוידאו של מותגים שרוצים להשפיע – אז בואו ניצור משהו מרגש ביחד. צרו קשר איתנו כדי להניע קמפיין וידאו שיווקי.

לא מצאת את מה שחיפשת? בדוק את שאר שירותי הקריאייטיב שלנו.

מאמרים אחרונים מהמומחים שלנו

Jasper AI: סקירה מלאה לאחר 10 חודשי התנסות (חוות דעת אמיתית)

פורסם ב:
|
במאמר זה תלמדו הכל על Jasper AI, כולל הניסיון שלי עם Jasper AI, התכונות הטובות ביותר שלה, היתרונות, ההתאמה, הדיוק…
המשך קריאה Jasper AI: סקירה מלאה לאחר 10 חודשי התנסות (חוות דעת אמיתית)
האם לבנות אתר לבד, או לשכור מישהו שיעשה זאת עבורכם?

האם לבנות אתר לבד, או לשכור מישהו שיעשה זאת עבורכם?

פורסם ב:
|
החלטתם לבנות אתר לעסק שלכם? מתלבטים האם לבנות את האתר לבד או האם כדאי לשכור שירות מקצועי. כאן אעזור לכם…
המשך קריאה האם לבנות אתר לבד, או לשכור מישהו שיעשה זאת עבורכם?
UX ו- SEO: עמוד התווך הרביעי של קידום אורגני?

UX ו- SEO: עמוד התווך הרביעי של קידום אורגני?

פורסם ב:
|
כאשר גוגל מתכננת לשלב באופן רשמי מדדי UX כגורמי דירוג, ייתכן שהגיע הזמן להתחיל לחשוב על חווית משתמש כעמוד התווך…
המשך קריאה UX ו- SEO: עמוד התווך הרביעי של קידום אורגני?