שיווק ממומן ברשתות חברתיות

שליטה באומנות הפרסום ברשתות החברתיות גורמת לבנית קהל לקוחות נאמן ומעורב.

אסטרטגיה יצירתית

הגישה שלנו לפרסום ברשתות החברתיות נתמכת בשלושת היסודות הבאים:

הצגת מודעות פרוגרמטית

מאפשר לנו להפעיל קמפיינים ביעילות ובחוכמה, אוטומציית תהליכים כגון הצעות מחיר ומיקוד בזמן אמת.

סוגי מדיה מעורבות

אנו סוקרים את כל אפשרויות המדיה ובוחרים את האפשרויות המתאימות ליעדי הקמפיין, כדי שנוכל לשמור על מודעות רעננות ורלוונטיות.

מצויינות טכנית

אנו בודקים באופן קבוע שיטות ופלטפורמות חדשות כדי להבטיח שאנו מציעים ללקוחותינו את הפתרונות הטובים ביותר האפשריים.

אנו נעזור לך לשכלל את השיווק הממומן החברתי שלך

פרסום ברשתות החברתיות אינו קל. עם ערוצי פרסום חדשים מגיעים אתגרים חדשים, כך שתזדקק לגישה אסטרטגית – אך אם זה יעשה נכון, ניתן לבנות קהל מעורב יותר בכל ערוצי המדיה החברתית שלך. מומחי הקידום הממומן במדיה החברתית שלנו יודעים בדיוק איך לעשות זאת כדי להועיל לעסק שלך.

שימוש בנתונים כדי לעזור לך לשגשג

אנו משתמשים בנתוני גלישה והתנהגות לפי פלחי קהל ספציפיים. בעזרת נתונים אלה אנו יכולים להבין מתי ואיפה עלינו להציג מודעות ולדעת כמה אנחנו צריכים להוציא. הצגת מודעות פרוגרמטיות לא רק מאפשרת לנו להפעיל קמפיינים ביעילות, אלא גם שנוכל ליצור קמפיינים מבודדים, עם יעדים ייחודיים, המופצים על פני מספר פלטפורמות חברתיות.

שילוב של סוגי מדיה

הדבר הנהדר שיש כל כך הרבה פלטפורמות זמינות הוא שיש הרבה אפשרויות להשתמש בסוגי מדיה שונים בקמפיינים של מודעות. על ידי שימוש בסוגים שונים אלה, אנו יכולים לשמור על העברת מודעות רלוונטית למשתמשים בשלבים שונים של תהליך ההמרה. אנו משלבים פרויקטים של מיתוג עם קמפיינים המובילים להמרה, ומקדמים עבודה משותפת עם פעילויות חברתיות אורגניות ובתשלום.

זיקוק הטכניקות שלנו

אנחנו תמיד מרעננים וחושבים מחדש כיצד אנו עושים דברים – אחרי הכל, מדיה חברתית היא תעשייה משתנה במהירות, כך שמה שעובד היום אולי לא יעבוד מחר. כשמשתמשים ברשתות החברתיות משנים כל העת את התנהגויותיהם, חשוב שנבין את השינויים הללו וכיצד הם יכולים להשפיע על גישתנו לפרסום. צמיחת משתמשים יכולה להתרחש בקצב מסחרר, ולכן אנו מחויבים להקדים במשחק.

מאמרים אחרונים מהמומחים שלנו