גוגל מרצ׳נט (מסחר)
הציגו את המוצרים שלכם בשירות השוואת המחירים הפופולרי ביותר באינטרנט.
גישה ממוקדת לקוח המגובה בנתונים מדעיים
הגישה שלנו מבטיחה יעילות ותמורה הטובה ביותר להוצאות Google Shopping שלך.
החלטות מבוססות נתונים
בהתבסס על יעדים עסקיים, אנו משתמשים בנתונים כדי להכתיב החלטות מרכזיות כגון מבנה ושינויים בהצעה.
אוטומציה
אנו מבצעים כמה שיותר תהליכים אוטומטיים. זה מבטיח שכל שינוי יבוצע במהירות ובדייקנות.
תכנון קמפיין
אנו סוקרים כל העת את הרשת ומקור נתונים של צד שלישי כדי לחזות שינויים קרובים בנוף המודעות, ומאפשרים לנו לתכנן ביעילות.
סקריפטים בהתאמה אישית
הסקריפטים שלנו והתהליכים האוטומטיים המותאמים אישית, ישפרו את אסטרטגיית הקניות שלך ב- Google מרצ׳נט.
גוגל מרצ׳נט היא אחת הדרכים הטובות ביותר להדגיש את המחיר התחרותי שלך ולהציג את המוצרים שלך למיליוני אנשים. גוגל מרצ׳נט לא בשימוש אצלך כרגע? צוות המומחים המיומן שלנו לא רק יראה לכם כיצד, אלא הם יבצעו זאת באופן שמבטיח הצלחה. עם סקריפטים מותאמים אישית שנכתבו כדי לעמוד ביעדים העסקיים שלך ובמבני הקמפיין המותאמים אישית, הם ישולבו בצורה חלקה באסטרטגיית ה- PPC הרחבה שלך.
האוטומציה לרשותך
אוטומציה משחקת חלק גדול באסטרטגיה שלנו בגוגל שופינג, ולמעשה אנו מנסים להפוך כמה שיותר מהתהליכים שלנו לאוטומטיים. הם מבוצעים בתדירות גבוהה, ומבטיחים שנוכל לבצע שינויים במהירות במידת הצורך.
שני תחומים עיקריים בהם אנו משתמשים באוטומציה הם מבנה והצעות מחיר, והיא מוכיחה שהיא חיונית בהפקת התוצאות הטובות ביותר. אנו יוצרים באופן אוטומטי מבני קמפיינים בהתאמה אישית על סמך נתוני ביצועים קודמים, ואז אנו מיישמים סקריפטים של הצעות מחיר מותאמות אישית כדי להגדיר את המחיר המקסימלי הטוב ביותר לקליק. לבסוף, אנו מאפשרים לשותפי הפרסום העיקריים שלנו, Google & AdRoll לשנות הצעות מחיר בזמן אמת לשיפור הדיוק.
בדיקה מתמדת
על מנת לעזור ללקוחותינו להישאר תחרותיים, אנו בודקים כל העת את הרשת עבור המגזר שלהם. המשמעות היא שאנחנו מסוגלים לתכנן ביעילות ולהבטיח שלקוחותינו יהיו לפני המתחרים בתחומים כמו מוצרי מודעות וטרנדים חדשים.