סוכנות לפיתוח אתרים

אנו יוצרים אתרים שמספקים את התוצאות שהעסק שלך זקוק להם.

פיתוח אתרים המניעים תוצאות

האתר שלך הוא כלי קריטי בכל מה שקשור לצמיחת העסק שלך. הצורה בה העסק שלך מוצג בעולם המקוון, כיצד הוא מושך לקוחות חדשים ואיך הוא מייצר פניות שחשובות באמת. אתר מבריק יכול למקם אותך כמוביל בתחומו במרחב הדיגיטלי – ואנחנו כסוכנות לפיתוח אתרים נגרום לזה לקרות.

אנו בונים אתרים עבור חברות שאפתניות שרוצות להשיג דברים גדולים יותר, ומסייעים להפוך את השאיפה להצלחה. עם ניסיון של למעלה מעשור בליווי עסקים ועזרה ללקוחות שלנו בפיתוח נוכחות מקוונת משמעותית, אנו יודעים כי לנהל אתר מיושן פשוט אינו מספיק.

דרך העבודה איתך, נגיע לליבת הצרכים של לקוחותיך, ונמיר זאת ליעדים העסקיים שלך כדי לייצר החזר השקעה איתן. ב-12 החודשים הראשונים של תפעול האתר החדש שלהם, הלקוח הממוצע שלנו רואה גידול של 65% בייצור לידים, והעסק שלך יכול להיות הבא שיגלה הצלחה זו.

TKMedia הינה סוכנות רב תחומית המאוישת על ידי מומחים ייעודיים לכל דבר דיגיטלי, עם הידע העדכני ביותר בהישג ידנו. אנו משתפים פעולה עם ספקים מהטובים בעולם הדיגיטלי, המאפשרים לנו לשלב מומחיות טכנית ודרך עבודה משולבת ליצירת אתרים רבי עוצמה המספקים את התוצאות הדרושות לך. שילוב זה של ניסיון ותובנה מאפשר לנו לבנות את האתרים הטובים ביותר. ביצועים טובים יותר ברשת משמעותם יותר הכנסה עבורך.

המומחים הרבים שלנו יעזרו לנו להשיג את התוצאות הטובות ביותר האפשריות עבור העסק שלך. בין אם צריך לבנות אתר חדש לגמרי או רענון העיצוב הקיים, אנו השותף המושלם שיעזור לעסק שלך לשגשג באופן מקוון.

צרו קשר איתנו עוד היום וגלו כיצד נוכל להרחיב את העסק שלכם באמצעות המומחים לפיתוח אתרים.

שירותי פיתוח האתרים שלנו

בין אם אתם מחפשים אתר קטלוג, פלטפורמת מסחר אלקטרוני או אתר תדמיתי, מפתחי האינטרנט המסורים והמוכשרים שלנו יכולים לספק עיצובים שמספקים תוצאות.

פיתוח אתרי וורדפרס

אנו מומחים לפיתוח ב-WordPress, ולכן אנו יודעים כיצד להפוך את ה- CMS הפופולרי ביותר בעולם לנוכחות מקוונת ללא מאמץ.

עיצוב חווית משתמש

עיצוב אב-טיפוס עם צוות מעצבי ה-UX שלנו מאפשרים לנו לזהות ולשטח בעיות פוטנציאליות בשלב מוקדם, וחוסכת לך זמן ותקציב בטווח הארוך.

איחסון ותמיכה טכנית

איחסון מאובטח ואמין חיוני בכדי להבטיח חווית לקוח נהדרת ולשמור על הכנסותיך.

יותר מעוד קידום אתרים בסיסי

ב- TKMedia, לא רק ניסיון פיתוח רב השנים שלנו עוזר לבדל אותנו מסוכנויות פיתוח אתרים אחרות; זו הגישה המשולבת והשיתופית שלנו עם שאר אנשי הצוות הביתי. זה כולל עבודה צמודה עם צוות הקידום האורגני כדי להבטיח שלכל האתרים שלנו יש SEO טכני חזק וביצועים גבוהים כסטנדרט. אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם אנשי העיצוב והתוכן על בסיס יומי כדי לספק אתר המגשים פוטנציאל אסתטי ואינטראקטיבי.

הגישה שלנו לפיתוח אתרים

הגישה שלנו לפיתוח אתרים מיועדת למי שלא מתפשר על בינוניות. היא נועדה להעצים אותך עם אתר שידע להמיר את ההפניות הנכונות לעסק שלך ולהבטיח את נתח השוק שלך. כל החלטה עיצובית מבוססת על ניסיון רק בתחום, שיטות עבודה מומלצות וכמובן צרכי העסק שלך ולקוחותיו.

סקיצות ואב-טיפוס

בעיות חדשות זקוקות לפתרונות חדשים, לכן אנו אוהבים ליצור סקיצה מהר ככל האפשר כדי להוכיח שיש לנו פתרון שעובד.

בשיתוף פעולה הדוק עם צוות ה- UX שלנו, אנו מפתחים מסגרת קווית המציגה בפניך את המבנה המוצע של האתר החדש שלך. זה מאפשר לך להרגיש את העיצוב ולציין שינויים לפני שמושקע יותר מדי זמן בתכנון הסופי. זה נותן לנו את האפשרות לוודא שכולנו על אותו העמוד לפני תחילת הקידוד.

סמכות חשוב לדירוג

הגהה עתידית

ברגע שנגיע לבניית האתר שלך, אנו עושים זאת על ידי שימוש בקוד בר-קיימא שניתן לשנות בקלות כדי להאריך את חיי המוצר.

האתר שלך צריך להיות מהיר ופונקציונלי במשך שנים רבות, ולשמור על רמת הביצועים הגבוהה שלו ועל קנה המידה לצד העסק שלך. אנו מפתחים אתרים שתוכננו במיוחד לצמיחה וניתנים להתאמה בקלות בהתאם לצרכים המשתנים שלך, כך שאינך צריך לרכוש חדש בכל שנה.

ביקורת עמיתים

כל שורת קוד שאנו כותבים נבדקת על ידי מפתח אחד נוסף לפחות בכדי לבדוק שהיא מתאימה לסטנדרטים שלנו ויכולה להיות מובנת לכל אחד. זה מאפשר לנו לוודא שאתר האינטרנט שלך מהיר יותר, מאובטח יותר וניתן להרחבה, כך שנוכל להמשיך לעמוד בדרישותיך ובציפיותיך המתפתחות.

אנחנו תמיד מחפשים דרכים חדשות להפוך את האתרים שלנו לטובים ביותר שניתן להיות. ככאלה, אנו משתפים ברציפות את הידע בצוות, בסוכנות הרחבה ובתעשייה כולה כדי להבטיח שנשאר בחוד החנית בתעשייה.

מוכנים לצאת לדרך?

יש לך שאלות?

אנחנו סוכנות דיגיטלית עם ניסיון של הרבה שנה בליווי צמיחת עסקים ועוזרים להם לשגשג באינטרנט. צוות מפתחי האינטרנט המוכשרים והנלהבים אוהב לעזור ללקוחות ליצור מסעות מדהימים, ולהתמיד בשיפור כדי להישאר בחוד החנית של פיתוח אתרים. איתנו אתם בידיים בטוחות. אתם מוזמנים לבדוק את תיק הלקוחות שלנו ולהתרשם מהעבודה.

בניגוד לסוכנויות אחרות העוסקים רק בפיתוח אתרים, אנו סוכנות דיגיטלית בשירות מלא ומבינים כי פיתוח ובניית אתרים מסתמך על כל הדיסציפלינות השונות במטרה להצליח: הגישה ההוליסטית שלנו מבטיחה כי כל היבט בחוויה המקוונת של הלקוחות שלך נחשב, החל מקידום אתרים ו- UX וכלה במדיה חברתית ויחסי ציבור. עבודה עם TKMedia פירושה שהמומחים שלנו הם המומחים שלך.

בהחלט כן. למעשה, אנו מומחים בוורדפרס. מערכת ניהול תוכן (או CMS) רב-תכליתית זו היא תו התקן בתחום המאפשר התאמה אישית קלה ופתרונות אתרים חסכוניים לעסקים בכל הגדלים. אנחנו גם משתפים פעולה עם צוות הפיתוח את WordsPress, מה שאומר שאתם נהנים מפתרונות חדשניים, ביצועים מדהימים ושילוב תוכנה פשוט.

בהחלט. לא משנה כמה העסק שלך גדול או קטן, אנו יכולים לפתח פלטפורמת מסחר אלקטרוני שתתאים לצרכים שלך. החל מההחלטה על פתרונות סליקה וכלה בכתיבת תיאורי מוצרים מפתים, המומחים שלנו יתמכו בך בכל צעד ושעל, ואפילו יוכלו לספק הדרכות על מנת להבטיח לך את השימוש באתר המסחר האלקטרוני שלך לאחר השקתו.

כן. חברנו לספקי האחסון המובילים בעולם, על מנת שכל אתרי האינטרנט שלנו יגיעו עם אבטחה חסינת ואחסון מהיר כסטנדרט. תוכלו ליהנות מאירוח מאובטח ויציב, תמיכה ייעודית ותחזוקה חודשית, כולל תיקוני אבטחה ועדכוני וורדפרס.

ממש לא. אנו מייצרים רק אתרים המותאמים לחלוטין ללקוחותינו בהתאם לדרישותיהם הספציפיות. כל עסק הוא שונה, ואנחנו לא מאמינים בגישה שמתאימה לכל אחד. כאשר TKMedia מפתחים את האתר שלך, אתה יכול להיות בטוח שהוא נוצר בדיוק בשבילך.

אנו יודעים כמה חשוב שלקוחותינו יוכלו לבצע עדכונים בזמן לאתרים שלהם. אנו משתמשים בבלוקים מותאמים אישית של גוטנברג המאפשרים לך לערוך את תוכן האתר שלך בקלות כמו לחיצת כפתור. באפשרותך ליצור עמודים, לגרור ולשחרר תמונות, להזין טקסט ולהעביר בלוקים מסביב כדי ליצור את הפריסה הרצויה ללא צורך במתכנת שיעשה זאת עבורך. ייתכן שתזדקק לעזרתנו לתיקונים גדולים יותר, אך עדכונים יומיומיים רבים ניתן להשלים בקלות ב- WordPress בעצמך.

אנחנו אכן עושים זאת. מעצבי ה- UX המוכשרים שלנו יודעים ליצור פתרונות אינטואיטיביים המתמקדים בצרכי המשתמש. על ידי ניתוח ניווט המשתמשים, ביצוע בדיקות משתמשים ופיתוח אסטרטגיית UX, אנו יכולים ליצור אתר קל לניווט המספק חווית גלישה חלקה.

אנחנו לא רק סוכנות לפיתוח אתרים

מאמרים אחרונים מהמומחים שלנו

מה זה Cache (זכרון מטמון), תוספי מטמון של וורדפרס ולמה צריך אותם

מה זה Cache (זכרון מטמון), תוספי מטמון של וורדפרס ולמה צריך אותם

פורסם ב:
|
אחסון מטמון (caching) של וורדפרס יכולה להיות מסובכת וחלקכם עשויים אפילו לקרוא לזה משעמם. הניסיון להסביר את הפרטים של טכנולוגיה…
המשך קריאה מה זה Cache (זכרון מטמון), תוספי מטמון של וורדפרס ולמה צריך אותם
התוספים הטובים ביותר ל-Cache (זכרון מטמון) לאתרי וורדפרס

התוספים הטובים ביותר ל-Cache (זכרון מטמון) לאתרי וורדפרס לשנת 2023

פורסם ב:
|
נמאס לכם שאנשים שואלים אתכם מהו תוסף ה- Cache (טיפול בזכרון המטמון) "הטוב ביותר" (או שאתם גם מאותם אנשים)? טוב…
המשך קריאה התוספים הטובים ביותר ל-Cache (זכרון מטמון) לאתרי וורדפרס לשנת 2023
‎⁨אחסון וורדפרס מנוהל לעומת שיתופי⁩

אחסון וורדפרס מנוהל לעומת שיתופי: ההבדלים העיקריים וכיצד לבחור ביניהם

פורסם ב:
|
אחסון וורדפרס שיתופי לעומת מנוהל הוא נושא חם בקהילת הוורדפרס כבר זמן רב. וגם אנחנו שותפים לו – בניסיון שלנו…
המשך קריאה אחסון וורדפרס מנוהל לעומת שיתופי: ההבדלים העיקריים וכיצד לבחור ביניהם