סוכנות בניית אתרים

בניית אתרים מוצלחים מחייבת עבודה יד ביד עם עיצוב מצויין של חווית משתמש. המפתחים שלנו עובדים לצד צוות המעצבים בכדי להבטיח שהאתרים שלנו לא רק מעניקים ביצועים טובים אלא גם מגשימים את חזון העיצוב.

אנחנו יותר מסוכנות בניית אתרים סטנדרטית, אתרי אינטרנט הם התשוקה שלנו.

אתר האינטנרט הוא אחד הנכסים הגדולים ביותר עבור המותג שלכם. זו נקודת הכניסה הדיגיטלית לעסק שלכם ומקור הכנסות חזק. צריך לוודא שהאתר באמת משרת את העסק ומשקף היטב את שירותיכם.

בניית אתרים הוא תחום המציע הזדמנויות פרסום רבות ומסייע לעסקים קטנים, תאגידים, מוסדות, ארגונים ואנשים פרטיים לקדם את מוצריהם, שירותיהם ורעיונותיהם. עיצוב אתרים מצויין יכול לעשות את כל ההבדל והוא יכול לסייע לעסק שלכם לצמוח במהירות. בחירת חברה המעצבת אתרים עם מפתחים מנוסים ומעצבי אינטרנט יצירתיים הוא חלק חיוני בפיתוח העסק שלכם ויצירת נוכחות באינטרנט. אם המטרה שלכם היא להבטיח עמדה דומיננטית בתעשיית אז זה הכרחי שיהיה לכם אתר טוב.

באמצעות עיצוב משתמש הממוקד סביב המשתמשים, אתרי האינטרנט שלנו מציבים את צרכי המשתמשים שלכם בלב, ומצוינות טכנית בבסיס. תמיד מוכוונות לתוצאות ומותאמות ליעדים העסקיים שלכם – כל אתר שאנו בונים מותאם ליציבות, מהירות והמרות.

כסוכנות לבניית אתרים המספקת שירות 360°, אנו ממנפים את המיומנויות והיכולות מכל המחלקות, ומשלבים את המומחיות שלנו באופן שמבטיח שאנחנו נשארים ממוקדי תוצאות. כל האתרים שלנו נבנים מהיסוד ובהתאמה אישית כדי לספק הצלחה שיווקית דיגיטלית בכל החזיתות.

הרשת משתנה במהירות, לכן חשוב שצוות המפתחים שלנו יחזקו את התשוקה לעולם הדיגיטלי. כל הצוות, עובדים יחד כדי להבטיח עבודה בסטנדרטים העדכניים ביותר, המוסכמים על כולם וגילויים חדשים של טכניקות וטכנולוגיות ישותפו בין כולם.

כולנו דואגים לעבוד עם HTML5 ו- CSS3, ובעלי ידע מעמיק בעולם הקידום האורגני (SEO), כדי להבטיח שכל האתרים שלנו נבנים בחשיבה ״SEO-אית״ תחילה. אנו כותבים קוד בעיקר ב-PHP, תוך שימוש בתוכנות קוד פתוח כגון וורדפרס. מערכת WordPress הינה גמישה מאוד, קלה להתאמה ונוחה לשימוש עבור מגוון עצום של סוגי אתרים.

נקודת מפתח לכל בונה אתרים היא להקים מערכת ניהול אתרים (CMS) בצורה כזו שהלקוח ימצא את ניהול האתר נוח לעריכה ומהנה, ולכן אנו דואגים לבצע בדיקות רבות על מנת לשמור על כך.

אנחנו סוכנות בניית אתרים המציעה את פתרונות האינטרנט המובילים לעסק שלכם. אנו מציעים פתרונות אינטרנט בהתאמה אישית וייחודית – מנתחים את מטרותיכם המקצועיים, יעדיי הפרסום באינטרנט וקהל היעד על מנת לספק את הפתרון הטוב ביותר לאתרכם. אנו נספק עיצוב אשר יסייע לאתר שלכם להתבלט ולתת לעסק שלכם סימן מסחרי מוכר. נעזור לכם למשוך יותר תשומת לב לאתר שלכם ובכך נסייע לחברה שלכם לבסס את מעמדה הדומיננטי בענף.

גלו את העבודות שלנו

שירותי בניית האתרים שלנו

כסוכנות המתמחה בעיצוב ובניית אתרים, אנו יכולים להציע מספר שירותים שונים בתחום. בהתאם לדרישות שלכם, אנו יכולים לכלול את כל האפשרויות הבאות:

בניית אתרי WordPress

פלטפורמת ניהול האתרים הפופולרית ביותר בעולם, אנחנו נעניק לכם את התמיכה הדרושה לכם לניהול אתר משלכם בקלות.

תמיכה ואיחסון אתרים

כדי לשמור על האתר שלכם נקי מבאגים ופעיל בצורה חלקה, אתם צריכים שירות איחסון מנוהל, הצוות שלנו דואג לכם.

פיתוח אתרים

צוות פיתוח האתרים שלנו חושב מחוץ לקופסה ליצור אתרים חזקים, מהירים, אינטראקטיביים וידידותיים למנועי חיפוש.

בניית אתרי מכירות WooCommerce

המכירות באונליין פורחות, כך שאם אתם מחפשים לפתוח חנות באתר המופעל על ידי וורדפרס, ווקומרס היא אחת ההחלטות הטובות ביותר שתוכלו לקבל.

אנו שואפים לבנות אתרים המסוגלים להתפתח יחד עם העסק שלכם

קבלת תשומת לב מיידית של הלקוח הפוטנציאלי שלכם היא חשובה ביותר בעולם המקוון התחרותי של ימינו. חשוב שהעסק שלכם יעשה את הרושם הראשוני הטוב ביותר ויעודד את המשתמשים לעסוק ולחקור את האתר שלכם. אין שני עסקים זהים, לכן אנו מאמינים כי האתר צריך להציג את מה שעושה אתכם ייחודיים. לשם כך אנו נפגשים איתכם כדי להבין ולחקור את העסק שלכם להכיר את המתחרים שלכם – כדי לנצח את התחרות צריך לדעת מה הם עושים והיכן ההזדמנויות לגבור עליהם.

הגישה שלנו לבניית אתרים

אנו מתמחים באתרים המצטיינים בקידום אתרים, כך שלא רק שהאתר שלכם יתפקד טוב וייראה נהדר, אלא שהוא ייבנה על יסודות ושיטות עבודה מומלצות שיבטיחו את נראותו במנועי החיפוש. בעבודה שוטפת עם צוות הקריאייטיב שלנו, אנו מציבים את זהות המותג שלכם בחזית ובמרכז, בשילוב בין עיצוב חזותי רב השפעה למסרים חותכים, ניצור אתר שמשאיר רושם מתמשך – והכל בתמיכת עיצוב חוויית משתמש אינטואיטיבי אשר ימיר את לקוחותיכם. המומחים הטכניים וצוות פיתוח האתרים שלנו בונים את החזון שלכם מהיסוד, וכתוצאה מכך האתר מהיר, נגיש ונעים. כזה שמתגאים בו.

מומחים בוורדפרס

ללא ספק הפלטפורמה הטובה ביותר לצמיחה, וורדפרס מחזיקה פי עשרה בנתח השוק של המתחרה הקרוב ביותר אליו. כמומחי וורדפרס אמיתיים, אנו מעצבים את פתרונות הפיתוח החכמים ביותר לפלטפורמה, המיועדים אסטרטגית לייצור בידול והמרה. אנחנו המקום הכי טוב לפתור בעיות ולעזור לכם לנהל את האתר שלכם, יש לנו גם צוות תמיכה ייעודי שיעזור לכם במידת הצורך.

גישה של מקצוענות

הצבת צרכי המשתמש בלב העיצוב חיונית בכל הנוגע לחוויה דיגיטלית. אנו בונים כל אתר עם מחשבה על אנשים אמיתיים, ולכן אנו תמיד מתחילים את תהליך העיצוב דרך הבנה מעמיקה של קהל היעד שלכם. מעצבי ה- UX שלנו יוצרים פתרונות תכליתיים שלא רק מדגימים בבירור את הערך שלכם, אלא עוזרים למשתמשים לנווט בצורה פשוטה ולהגיע לאן שהם צריכים.

התוצאה? לא רק לקוח מרוצה שרוכש את שירותיכם, אלא חוויית עמוד שיכולה לתרום לכם לטפס בדירוג תוצאות החיפוש (SERP).

מהירות אתר משפיעה על תוצאות

אתרים מותאמים אישית

אנו מקפידים לבנות את כל האתרים שלנו באמצעות עורך התוכן החזק ביותר של וורדפרס: גוטנברג. חוויית עריכה אינטואיטיבית, 'גוטנברג' מאפשר לצוות פיתוח האינטרנט שלנו ליצור בלוקים מותאמים אישית שנבנו בדיוק עבור המותג שלכם. זה מאפשר גמישות מוחלטת וחופש בעיצוב האתר שלכם, בתוספת ניהול עשיר ומהיר יותר של התוכן שלכם – כך שגם העורכים הפחות טכניים באתר יכולים ליצור חוויה עשירה בתוכן בפשטות מוחלטת.

המסע המשותף שלנו יוצא לדרך

מחקר ותכנון

שלב זה מאפשר לנו להכיר אותך טוב יותר, מה מניע אתכם ומה הכיוון אליו העסק שלכם שואף להגיע.

עיצוב ופיתוח

אנו רוצים להבין מה אתם מצפים מהאתר שלכם וכיצד לשלב זאת בתהליך.

בדיקות

לאחר סיום בניית האתר, נדאג לבדוק ולבחון אותו עד שיהיה נטול שגיאות. תוכלו לסמוך על המיומנות והניסיון שלנו כדי להבטיח שהאתר יעמוד בכל הכללים והסטנדרטים המקובלים ויהיה נגיש לגלישה איכותית.

השקה והנאה

לאחר ביקורת מוצלחת, המוצר מוגש לכם להשקה ולשימוש מהנה. עכשיו שיש לכם אתר מדהים, נרצה שישאר כך. צוות השירות שלנו עומד לרשותכם כל העת.

הייחודיות באתרים שלנו

  • קלים לשימוש
    אנו בונים אתרים באמצעות מערכת וורדפרס, המאפשרת עריכה של האתר בקלות כמו עריכת מסמך וורד. לאתרים מורכבים יותר אנו משקיעים זמן רב בבניית ממשק ניהול נוח יותר כך שגם משתמשים ללא ניסיון טכני יצליחו לנהל אותו.
  • מהירים ומאובטחים
    עם למעלה מ-13 שנות ניסיון באתרי וורדפס, אנו מכירים את הדרך הנכונה להטמעת השירותים הרצויים באתר. אנו נהיה השותף הטכני שלכם, לא רק האיש הטכני שלכם. אנו נספק המלצות אחסון אתר כדי להבטיח את הביצועים הטובים ביותר, דרכי שיווק נכונים ונוכחות ברשת.
  • תבניות עמוד גמישות
    אנו נזהה את כל הדרכים השונות שתרצו להציג את התוכן שלכם, ונבנה תבניות מותאמות אישית כדי שתוכל בקלות לערוך עמודים אלו. גם עמודי נחיתה מורכבים ביותר יהיו קלות לעריכה ותחזוקה.
  • שירות לימוד זמין
    זקוקים למעט עזרה בסביבת האתר החדש בוורדפרס? נוכל להציע מגוון אפשרויות לימוד דרך אתר זה, במפגשי לימוד אישיים או שירותי לימוד חיצוניים המומלצים על ידינו.
  • אתרים רספונסיביים
    האתר שלכם מוכרח לעבוד מצויין בכל מכשיר זמין. אתר רספונסיבי מאפשר לאלמנטים שונים באתר להתאים עצמם למובייל או טאבלט, כמו סידור מחדש של בלוקים במרחב או תפריטים ידידותיים.
  • ראייה לעתיד
    האתר שלכם רק יתחזק וישתפר בכל עדכון. אנו בונים את האתרים עם טכניקות קפדניות ומאושרות וורדפרס בלבד ושימוש רק בתוספים איכותיים, כך שלא יהיו תקלות בעדכונים בעתיד.

יש לכם שאלות?

אנו נמצאים בענף משנת 2009. כבר הספקנו לראות הכל, ניסנו ובחנו שיטות לשיפור החשיפה והלידים עבור לקוחות מכל הענפים והמגזרים. איתנו אתם בידיים בטוחות. אתם מוזמנים לבדוק את תיק הלקוחות שלנו ולהתרשם מהעבודה.

בניגוד לסוכנויות קידום אתרים אחרות העוסקים רק בקידום אורגני, אנו סוכנות דיגיטלית בשירות מלא ומבינים כי קידום אתרים מסתמך על כל הדיסציפלינות השונות במטרה להצליח: בניית יחסי ציבור וקישורים דיגיטליים, תוכן שיווקי, בניית מותג, חוויית משתמש וביצועי אתר טכניים. אנו מפתחים אסטרטגיות המתבוננות על התמונה כולה.

בשנה שחלפה, הלקוחות שלנו ראו בממוצע גידול של 36% בתנועה אורגנית משנה שקדמה לה. לצד גידול של 17% בהמרות. נתון זה בגידול הוא מרשים בהתחשב שהתנועה האורגנית באופן כללי חוותה ירידה בעקבות ריבויי חיפושים ללא הקלקות וירידה ביחס ההקלקות במנועי החיפוש.

אנו נמענים מלהתחייב בדירוג כלשהו. וכל סוכנות שכן תעשה זאת מטעה אותך. האמת היא שגוגל מעדכנת כל הזמן את האלגוריתם שלהם ותמיד יהיו תנודות לא צפויות.
בכל מקרה, דירוג ומיקומים הם לא מה שאנו צריכים להתמקד בו. במקום זאת אנו שואפים להגדיל את הפניות האורגניות, המרות ורווחים. מדדים שישפיעו באופן מובהק על העסק שלכם. ואנו מתחייבים שבעזרת הידע והניסיון של המומחים שלנו תוכלו לראות שיפורים משמעותיים בהתאם ליעדים מוסכמים.

קידום אתרים אורגני הוא אסטרטגיה ארוכת טווח. זה יכול לקחת חודשים ואפילו שנים עד שהמאמצים יגיעו לכדי מימוש. עם זאת, מדי פעם ראינו תוצאות הרבה יותר מהר. זה באמת תלוי עד כמה תוצאות החיפוש הן תחרותיות עבור הענף שלכם, ומה הם מרכיבי המפתח של האסטרטגיה שאנחנו צריכים להתמקד בה. סוגיות טכניות ותוכן באתר יכולות להיות "פתרון מהיר" בהרבה מאשר, למשל, טיפול בסמכות אתרים נמוכה הדורשת בניית קישורים ויחסי ציבור דיגיטליים כפתרון לטווח ארוך יותר. חשוב לזכור כי קידום אתרים לעולם אינו "שלם". צריך לעבוד על זה כל הזמן כדי להיות ביתרון על המתחרים.

קישורים נכנסים הם קישורים מאתרים המפנים בחזרה לאתר שלכם. הם חשובים עבור קידום אתרים שכן הם תורמים לאופן שבו גוגל שופטת את האתר שלכם כאתר סמכותי. לאתרים בעלי סמכות חזקה (בהנחה שהתוכן טוב והאתר תקין מבחינה טכנית) יש בדרך כלל נראות רבה יותר בגוגל ותנועה אורגנית מוגברת. עם זאת, קישורים נכנסים אלה חייבים להיות מאתרים איכותיים, רלוונטיים לתעשייה שלכם ובעלי סמכות. הדגש צריך להיות על איכות על פני כמות.

אנו דואגים לפתח דוח מותאם אישית עבור כל לקוח המסכם את הביצועים מכל מדיה ואפיק דיגיטלי PPC, קידום אורגני, מדיה חברתית יחסי ציבור וכל ערוץ אחר שסוכם עליו.
אנו מספקים גם פרשנות ברורה ותמציתית כדי להדגיש הצלחות ותחומי שיפור. תהיה לך גישה לרוב הפלטפורמות הקידומיות, כך שתהיה לך שקיפות מלאה על הפעילויות שאנו מבצעים על בסיס חודשי וכיצד אלה נקשרים לאסטרטגיית העל המוסכמת איתך להשגת היעדים העסקיים שלכם.

בתחילת העבודה איתנו, נקיים איתך סדנה ראשונית להבנת היעדים העסקיים שלכם, מדדי ביצוע מרכזיים (KPI), שיווק ועוד. אנו גם דואגים להכיר את הענף ואת הלקוחות שלכם באמצעות מחקר שוק, מתחרים ומילות מפתח. לאחר שהצגנו לכם את האסטרטגיה שלכם בהתבסס על האמור לעיל, נתחיל בתכנית של 90 יום להפעלת צמיחה אורגנית, תוך דיווח קבוע על התקדמות ושמירה על קשר באמצעות שיחות, פגישות דוח חודשי ואבחונים רבעוניים של כלל החשבון. כמו כן יוקצה לכם מנהל תיק לקוח שיהווה נקודת קשר ראשית לדיון בהתקדמות.

אנו מדווחים על מדדי קידום אתרים כגון דירוגים, תנועה אורגנית והמרות / הכנסות שהושגו באמצעות תנועה אורגנית. עם זאת, אנו גם יכולים להתחבר לפלטפורמת ה- CRM שלכם כדי לדווח ישירות על מדדים כגון MQL ורכישות מלקוחות חדשים, כך שתהיה לך רמה גבוהה של נראות על ההצלחה בעולם האמיתי של עבודת ה- SEO שלנו.

אנו מבססים את אסטרטגיות ה- SEO שלנו על כמה יסודות חשובים – סמכות, מצוינות טכנית ותוכן איכותי ורלוונטי. עם זאת, הגישה שלנו חדשנית יותר מסוכנות ה- SEO הרגילה שלכם. אנו משתמשים באוטומציה כדי להאיץ משימות ידניות כגון הפניות מחדש בכדי להבטיח שיש לנו זמן להתמקד בפעילויות וייעוץ בעלי ערך גבוה שבאמת יעשו את ההבדל בביצועים. אנו עובדים לצד צוות הפיתוח שלנו על מנת לזהות בעיות SEO טכניות כגון זמני טעינת אתרים איטית, כך שתוכלו להיות בטוחים שחשפנו ותיקנו כל דבר שעשוי לעכב את האתר שלכם.

מוכנים לצאת לדרך?

מאמרים אחרונים מהמומחים שלנו

האם לבנות אתר לבד, או לשכור מישהו שיעשה זאת עבורכם?

האם לבנות אתר לבד, או לשכור מישהו שיעשה זאת עבורכם?

עודכן ב:
|
החלטתם לבנות אתר לעסק שלכם? מתלבטים האם לבנות את האתר לבד או האם כדאי לשכור שירות מקצועי. כאן אעזור לכם…
המשך קריאה האם לבנות אתר לבד, או לשכור מישהו שיעשה זאת עבורכם?

מדוע כדאי ברצינות להפסיק להשתמש ב-Internet Explorer (או לתמוך בו)

עודכן ב:
|
בשנת 2021, הייתם חושבים שהנושא של האם עליכם להשתמש ב-Internet Explorer יהיה מת וקבור. עם זאת, עדיין יש לנו לקוחות…
המשך קריאה מדוע כדאי ברצינות להפסיק להשתמש ב-Internet Explorer (או לתמוך בו)
אתר רספונסיבי המתאים לכל סוגי המסכים

אתר רספונסיבי – מהי חשיבותו ולמה צריך שיהיה גם לי

עודכן ב:
|
שאלה המופנית לעיתים קרובות למפתחי אתרים היא החשיבות של אתר רספונסיבי שמותאם לכל מסך. אתם בוודאי שואלים מה זה אומר…
המשך קריאה אתר רספונסיבי – מהי חשיבותו ולמה צריך שיהיה גם לי