ניהול קהילות

ניצור נוכחות מרתקת ברשתות החברתיות המגדילה את נאמנות המותג.

שיח דו כיווני

הגישה שלנו מחולקת לשלושה אלמנטים מרכזיים:

ניטור

אנו מקשיבים ועוקבים אחר שיחות ברשת המתייחסות למותג שלך.

אינטראקציה ורידוד

אנו נתקשר עם לקוחות, לקוחות פוטנציאליים ומשפיענים, ונסיר הערות ושיחות שאינן מוסיפות ערך.

מדידה

אנו מנתחים כיצד המותג שלך נתפס ומקבלים משוב אמיתי ולא מסונן שנוכל להמשיך ולפעול.

למדו כיצד לנהל ביעילות את קהילת המדיה החברתית שלכם

ערוצי התקשורת החדשים בין עסקים ללקוחות יצרו מרחב המאפשר שיחה מתמשכת ואפילו קהילה שלמה שתוכלו לרומם את העסק שלכם.

ניהול הקהילה, בבסיסה, עוסק במערכות יחסים וכיצד המותג שלכם מנצל הזדמנויות לתקשר עם הקהילה שלכם במרחבים מקוונים ציבוריים. אם עושים זאת נכון, פעילות זו קוצרת שפע של יתרונות, כולל שמירה על לקוחות, משיכת לקוחות חדשים והגדלת המוניטין וההכרה של המותג שלכם. אבל זה עלול להיות מסובך לשליטה, שלא לדבר על הזמן הרב בהשקעה. זה המקום שבו אנחנו יכולים לעזור.

עבדו עם מומחים בתחום

המומחים שלנו למדיה חברתית יעבדו איתכם לפיתוח האסטרטגיה הנוכחית לניהול מדיה חברתית – או אם אין לכם אחת, נעזור להעמיד אותה. אסטרטגיה זו יכולה להתייחס ליעדים קצרים וארוכי טווח, ויכולה לכלול את כל התוכן שאתם מייצרים וכיצד יש לשתף אותו.

אם אין לכם תוכנית ניהול קהילה, אתם מפספסים את ההזדמנויות:

  • ניהול תלונות של לקוחות.
  • הפכו לקוחות למעריצים נאמנים.
  • זכה במשפיענים ולקוחות פוטנציאליים.
  • שלבו מותגים אחרים ושתפו פעולה עמם.
  • קבלו משוב יקר על מוצרים.
  • היו האדם הכי ׳מגניב׳ בתגובות

אז אם אתם מחפשים לשלוט על אופן הניהול של קהילת המדיה החברתית שלכם, הצוות שלנו כאן כדי לעזור. צרו קשר עוד היום.

מאמרים אחרונים מהמומחים שלנו