קידום ברשתות חברתיות

מעוניינים לתקשר עם קהל היעד הנכון ברשתות החברתיות?
היו יותר חברתיים. פחות שיווקיים.

TKMedia / שיווק מדיה ברשתות חברתית

התחילו ברגל ימין במדיה החברתית

מדיה חברתית היא מגוון אתרים ואפליקציות המאפשרים לאנשים פרטיים, קהילות ועסקים לשתף תוכן זה עם זה ולעסוק ברשת חברתית. כערוץ שיווקי, מדיה חברתית היא דרך יעילה ביותר להעלות את המותג שלך ולהניע עסקים חדשים. זו אחת הדרכים הטובות ביותר לצמוח ולעסוק בקהל שלך – זה המקום בו לקוחות פוטנציאליים מבלים את זמנם ולעיתים קרובות המקום בו הם מקבלים את החלטותיהם, כך שאינך יכול להרשות לעצמך להיעדר.

אנו סוכנות בעלת ניסיון רב בעולם הסושיאל, מתמחים בליווי מותגים מקומיים ובינלאומיים במטרה להפיק את המיטב מתקציב הפרסום שלהם ולהגיש קמפיינים מוכווני תוצאות ויעדים. אנו יכולים לספק את הידע המעמיק, שיתוף הפעולה והתכנון האסטרטגי שלא מתאפשרים בכל סוכנות דיגיטל.

כסוכנות מדיה חברתית אנו מספקים ייעוץ וניהול אסטרטגי לכל היבטי המדיה החברתית לעסקים. מצוידים בניסיון רב בכל הפלטפורמות הגדולות, כולל פייסבוק, לינקדאין, טוויטר ואינסטגרם; אנחנו יודעים לציג אותך מול הקהל הנכון.

אומרים שכולם מכירים את כולם בישראל ושאנחנו כמו כפר אחד גדול. פירוש הדבר שחשוב מתמיד לראות את בסיס הלקוחות שלך כקהילה ולא כעסקה. שיווק במדיה חברתית הוא הדרך היעילה ביותר להתאים אישית את המעורבות שלך עם קהל וירטואלי על פני מספר פלטפורמות.

אנו שואפים לשלב את הערכים של העסק שלך עם הנוכחות שלך ברשתות החברתיות. דרך פייסבוק, אינסטגרם ולינקדאין. שיווק יעיל ברשתות החברתיות אינו נוגע רק לפרסומות; הכוונה היא לספר סיפור ולהעלות את המותג שלך לסיפור משותף.

בהצבת היעדים העסקיים שלך בראש ובראשונה, אנו יוצרים קמפיינים וקהילות יעילים ברשתות החברתיות כדי להבטיח שהפעילות המקוונת שלך מותאמת להשגת מדדי הצלחה שיווקיים ותורמת ישירות להצלחת העסק שלך באופן מקוון.

למצוא סוכנות מדיה חברתית נכונה יכול להיות קשה. כשותף האמין שלך, אנחנו כאן כדי להפוך את תהליך קבלת ההחלטות לפשוט הרבה יותר. בין אם אתה עושה את צעדיך הראשונים במדיה החברתית ובין אם אתה מנוסה יותר ומחפש להשיג יתרון על פני המתחרים שלך, אנו כאן כדי להדריך אותך להצלחה.

שירותי המדיה החברתית שלנו

שיווק במדיה חברתית מורכב מהתמחויות רבות ושונות, שלכל אחת מהן תפקיד מהותי בהצלחה הדיגיטלית הכוללת. בהתאם ליעדים העסקיים שלך, אנו יכולים לשלב את הנושאים הבאים בפרויקט הבא שלך:

דיווח מהרשתות החברתיות

אנו נספק לך דוח מלא, פשוט וברור כדי לדעת בדיוק מה ההחזר על ההוצאה שלך מהפעילות ברשתות החברתיות.

ניהול קהילות

הקמה וניהול של קהילות ברשתות החברתיות, לעיתים נפרדות מהחשבונות הממותגים. מוקדש לקהל רלוונטי ומעורב שניתן להשפיע עליו באמצעות מגוון פורמטים של תוכן.

ניטור רשתות חברתיות

מעקב אחר פעילות המדיה החברתית באינטרנט, לא רק לספר לך מה אנשים אומרים על המותג שלך באופן מקוון, אלא גם כדי לעזור לך להבין מדוע היא מתרחשת. נותן לך את הביטחון לקבל החלטות פנים עסקיות.

ייעוץ אסטרטגי מוכוון סושיאל

רוצה מומחה ברשתות החברתיות במרחק שיחת טלפון? אנו בונים מערכת יחסים עם צוות המדיה החברתית שלך, נספק ייעוץ ומומחיות בשיטות עבודה מומלצות שיעזרו לשפר ביצועים, אסטרטגיה ודיווח.

גישה הוליסטית

מדיה חברתית היא הכלי המושלם להשגת הבנה טובה יותר של הקהל שלכם, ומושג ברור יותר מה הם רוצים ומצפים מהעסק שלכם. אך לא ניתן להשלים שיווק אפקטיבי באמת במדיה חברתית ללא ערוצים דיגיטליים אחרים. זו הסיבה שאנו נוקטים בגישה הוליסטית ברשתות החברתיות ומשלבים אותה עם כל היבטי השיווק – דבר שאנחנו יכולים לעשות לגמרי אצלנו. אנו עובדים עם אנשי שיווק התוכן שלנו כדי ליצור תוכן מרתק ולספר סיפורים שהקהל שלכם יתייחס אליהם. אנו משלבים זאת עם נכסים מעוצבים ומדהימים בעזרת צוות הקריאייטיב שלנו, אשר מתמחים בכוחו של מיתוג, עיצוב חזותי ווידאו כדי ליצור קשרים במרחב החברתי.

אנו גם נעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם המומחים שלנו ב- SEO בכדי להגביר את התוכן הטוב ביותר שלך ולהניע תנועה רלוונטית לאתר שלך.

הגישה שלנו לרשתות חברתיות

עולם המדיה החברתית נע במהירות, כך שפעילות המדיה החברתית שלך צריכה להיות זריזה, אסטרטגית ומכוונת בעזרת נתונים. עם הגישה שלנו, הכל מתחיל במטרה עסקית – בין אם זה מודעות למותג, יצירת לידים או מכירות מקוונות. לאחר שקבענו זאת, צוות המומחים שלנו ייצור אסטרטגיית מדיה חברתית מותאמת אישית עבור חשבונך. פירוש הדבר לעבוד איתך לבחירת הפלטפורמות והפעילויות היעילות ביותר כדי להגיע לקהל שלך ובסופו של דבר להגשים את המטרה שלך.

יחסים איתנים עם הפלטפורמות הגדולות

כסוכנות וותיקה במדיה החברתית, יצרנו קשרים וערוצי תקשורת ישירים עם הפלטפורמות הגדולות, לרבות פייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם, טוויטר ועוד. צוות המומחים שלנו בקשר קבוע איתם ועובד קשה לטפח מערכות יחסים אלה.

קשר אישי זה מאפשר לנו לקבל מידע פנימי וראשוני על שיטות עבודה מומלצות וחידושים, כמו גם גישה לנתונים שבהם נוכל להשתמש כדי ליידע ולבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך.

תמיד מותאם לקהל שלך

כשאתה באמת מבין את הקהל שלך, כוח ההשפעה שלך מרקיע שחקים. אנו מגיעים לליבת צרכי הקהל שלך באמצעות כלים שיווקיים כדי לחקור את סוגי התוכן שהם מתקשרים איתם ואיפה הם מבלים את זמנם באינטרנט. זה מאפשר לנו לבנות תוכן לקמפיינים שלנו שאנחנו יודעים שהקהל שלך רוצה. אנו נשתמש גם בממצאים שלנו כדי להרחיב את טווח ההגעה שלך מעבר לקהל הרגיל שלך ולשווק מחדש (רימרקטינג) לאנשים שקיימו אינטראקציה עם התוכן שלך בעבר.

הדבר העיקרי הוא שהפעילות שלנו תמיד מותאמת לקהל שלך – לעולם לא נשתמש בגישה אחת שמתאימה לכולם או שכפול תבניות כמו סוכנויות אחרות.

מיזוג היצירתיות והחוויה

כמומחים בתחום, אנו יודעים שזה לא מספיק שיהיו במלאי שלך כמה נכסים שנראים טוב ועם תוכן נחמד. מה שחשוב לא פחות הוא להבין כיצד ומתי אנשים נחשפים לתוכן שלך. הצוות היצירתי שלנו מעצב נכסים שישפיעו על קבלת ההחלטות של הלקוחות שלכם ויניעו פעולה בהמשך הדרך.

בסופו של דבר, אנו בונים אסטרטגיות המשלבות את הקריאייטיב עם החוויה על ידי הפקת תוכן המתחבר לקהל שלכם ברמה הרגשית.

מוכנים לצאת לדרך?

יש לך שאלות?

אנו נמצאים בענף משנת 2009. כבר הספקנו לראות הכל, ניסנו ובחנו שיטות לשיפור החשיפה והלידים עבור לקוחות מכל הענפים והמגזרים. איתנו אתם בידיים בטוחות. אתם מוזמנים לבדוק את תיק הלקוחות שלנו ולהתרשם מהעבודה.

בניגוד לסוכנויות קידום אתרים אחרות העוסקים רק בקידום אורגני, אנו סוכנות דיגיטלית בשירות מלא ומבינים כי קידום אתרים מסתמך על כל הדיסציפלינות השונות במטרה להצליח: בניית יחסי ציבור וקישורים דיגיטליים, תוכן שיווקי, בניית מותג, חוויית משתמש וביצועי אתר טכניים. אנו מפתחים אסטרטגיות המתבוננות על התמונה כולה.

הצלחה מתבטאת אחרת אצל כל אחד. אנו נדווח על פעילותך ברשתות החברתיות בהתאם ליעדי השיווק שלך על ידי התמקדות בערכים הנכונים, ולא בזבוז זמן עם מדדים שאינם מביאים להצלחה. זה מאפשר לנו לייעל את הקמפיינים שלך על סמך נתונים אמיתיים.

כשמשתפים תוכן באופן קבוע, רצוי לוודא שמפרסמים מספיק כדי לשמור על הקהל שלך מעוניין ומעורב, אך לא יותר מדי מכך שהוא יהיה מוצף. עם זאת, אין נוסחת קסם שתקבע באיזו תדירות אתה צריך לפרסם, הכל מסתמך על שיתוף עקבי של מגוון תוכן באיכות גבוהה העונה על יעדיך.

באילו פלטפורמות תבחר תלוי לחלוטין בעסק שלך, יחד עם קהל היעד שלך והיכן הם בוחרים לבלות את זמנם באינטרנט. החליטו על אילו פלטפורמות הגיוניות ביותר עבורכם, עבור העסק שלכם ולקוחותיכם.

  • פייסבוק נותרה אחת הפלטפורמות הפופולריות ביותר עבור עסקים והיא המקום המושלם ליצור שיחות עם הלקוחות שלך ולמקד לקהלים ספציפיים.
  • טוויטר מציעה דרך ייחודית ליצור קשר עם עיתונאים, משפיענים וגופי חדשות ובמקביל מאפשרת לך ליצור קשר עם הקהל שלך ולהצטרף לשיחות טרנדיות.
  • כאתר רשת למקצוענים, אם אתה עסק בעיקר פונה לעסקים אחרים, אתה צריך להיות נוכח בלינקדאין. כל בעלי העסקים צריכים להיות בעלי פרופיל פעיל, בעוד שדפי החברה עוזרים להדגיש כל מאמר חדשות או בלוג. כדאי לשאוף גם להעלות את העובדים שלך על ידי שיתוף מאמרים רלוונטיים, חדשות חברה או ייעוץ בענף מהפרופילים שלהם.
  • פופולרי במיוחד בקרב דמוגרפיה צעירה יותר, אינסטגרם מציעה את המקום המושלם להגביר את החשיפה של העסק שלך, להציג את המוצרים או השירותים שלך ולחזק את זהות המותג שלך.

זה לא מספיק רק להתמקד בצמיחת העוקבים או בלייקים כדי למדוד את ההצלחה שלך או החזר ה- ROI שלך. במקום זאת, תחילה עליך לקבוע מראש את מדדי ההצלחה שלך כדי להחליט כיצד למדוד אותה. לדוגמא, אם המטרה הייתה הגדלת מודעות למותג היינו מחפשים לשפר את מספר ההופעות והפריסה שלהם, ואילו עבור אלה המעוניינים לשפר את ההכנסות הישירות, מכירות או הרשמות יהיו המטרה הסופית.

הידיעה מה לפרסם בערוצי המדיה החברתית מסתכמת בהבנה אמיתית של קהל היעד שלך – במה הם מתעניינים, באילו סוגי תוכן הם מעורבים יותר ואילו שיחות הם מנהלים ברשת. ב- TKMedia אנו מקדישים זמן לבחון את ניתוח חשבונות המדיה החברתית שלך ולבדוק מגוון תכנים כדי לקבוע עם מה הקהל שלך עוסק הכי הרבה.

כמו כל פעילות שיווקית אחרת, מדובר פה בהפקת המירב מכל אפיק שיווקי. מדיה חברתית יכולה להיות שיטת שיווק יעילה מאוד עבור B2B כאשר היא נעשית כראוי ועם המוטיבציה הנכונה. על ידי הבנה מלאה של קהל היעד שלך ואת צרכיו, ניתן לבנות קהילה עם מקבלי ההחלטות העיקריים הללו וצרף אותם בתור תומכי המותג.

שיווק B2C מתייחס לחיבור הקהל שלך לפיתרון הנכון לבעיה שיש להם. להתאים את הערוץ הנכון למוצר או לשירות המתאים, ליצור פיסת תוכן משפיעה כדי לשכנע את הצרכן שלך לרכוש.

מדיה חברתית מכוונת לשיתוף תוכן, ושיתוף תוכן יכול להניע תנועה לאתר שלך ולעזור להגביר את ה- SEO שלך. גידול קבוע בעוקבים ושיתופים מעקב במדיה החברתית יכול להגביר את דירוג ה- SEO המקומי שלך ופרופילי המדיה החברתית שלך בגוגל.

אנחנו לא רק סוכנות סושיאל

מאמרים אחרונים מהמומחים שלנו