בניית אתרים בעיצוב משכנע
|

בניית אתרים בעיצוב משכנע

כבני אדם, אנו לא אוהבים לקבל החלטות. בחירה רציונלית דורשת הרבה אנרגיה במוח שלנו. במקום זאת, אנו מעדיפים לבנות קיצורי דרך בזיכרון שלנו שיעזרו לנו להחליט בקלות מבלי להעריך את אותו הדבר פעמיים. קיצורי דרך אלה נקראים הטיות קוגניטיביות. אם…

UX ו- SEO: עמוד התווך הרביעי של קידום אורגני?
|

UX ו- SEO: עמוד התווך הרביעי של קידום אורגני?

כאשר גוגל מתכננת לשלב באופן רשמי מדדי UX כגורמי דירוג, ייתכן שהגיע הזמן להתחיל לחשוב על חווית משתמש כעמוד התווך הרביעי של קידום אתרים. כפי שפירטנו בעבר, גוגל הודיעה רשמית כי ישתמשו בחוויית הדף כסיגנל דירוג החל מ-2021. זה לא…

איך לכתוב בריף עיצובי שאנשים באמת יכולים לקרוא

איך לכתוב בריף עיצובי שאנשים באמת יכולים לקרוא

מרבית הפרויקטים העיצוביים משתבשים מכיוון שתכננו את הדבר הלא נכון. למדו כיצד להשתמש בעוצמה של "בריף הקסם" כדי לשמור על הפרויקט במסלול הנכון ולהתמקד במה שחשוב באמת. נתחיל ביישור קו, מה זה בכלל בריף עיצובי? זהו מושג טרמינולוגי מעולם הפרסום,…

סוף הרשימה

סוף הרשימה