5 טיפים לאסטרטגיה דיגיטלית מוצלחת בשנת 2021
|

5 טיפים לאסטרטגיה דיגיטלית מוצלחת בשנת 2021

אנשים, יותר מתמיד, פונים לאינטרנט על מנת לקבל חדשות, קניות, בידור ומידע כללי. מחקרי שיווק מצביעים על כך שגם לאחר המגיפה אנשים ימשיכו לרכוש דברים ברשת. זה חיוני שאתרי האינטרנט והאפליקציות שלנו מספקים את חוויית המשתמש הטובה ביותר ואת הטכנולוגיות…

גוגל מעכבת את הפעלת חוויית העמוד, אך נותנת לנו כלים חדשים

גוגל מעכבת את הפעלת חוויית העמוד, אך נותנת לנו כלים חדשים

אלגוריתם 'חוויית העמוד' של גוגל שהוצג בעבר ואמור היה לצאת במאי 2021 נדחה ויופעל כעת בין יוני לאוגוסט. בהודעה השבוע, גוגל דחתה את עדכון חוויית העמוד שלהם, הכולל את ה- Core Web Vitals (CWV), ממאי-יוני השנה. יתר על כן, הפעלת…

מהן רשימות שחורות של אתרים חסומים של גוגל? (הסירו את האתר שלכם מ-Blocklists ב-3 שלבים)
|

מהן רשימות שחורות של אתרים חסומים של גוגל? (הסירו את האתר שלכם מ-Blocklists ב-3 שלבים)

רשימת כתובות חסומות/שחורות (URL blocklisting) הפכה להיות תופעה שכיחה בימינו, וחשוב שבעל עסק נבון יעשה כל שביכולתו כדי להימנע מכך. אם האתר שלכם נמצא ברשימת הכתובות החסומות, אתם יכולים לראות השפעות שליליות די גדולות על תעבורת האתר שלכם ועל הביצועים…

LinkedIn 2021: נתונים סטטיסטיים ועובדות שיסובבו לכם את הראש
| |

LinkedIn 2021: נתונים סטטיסטיים ועובדות שיסובבו לכם את הראש

האם ידעתם ש-80% מלידים של B2B ברשתות החברתיות נוצרות בלינקדאין? המשיכו לקרוא עוד נתונים סטטיסטיים מרתקים על LinkedIn!

Shopify SEO: בעיות וטיפים
| |

Shopify SEO: בעיות וטיפים

Shopify הגיעה לשיאים פופולריים חדשים, אך הפלטפורמה מביאה איתה גם בעיות SEO … Shopify ראתה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, צמיחה שקיבלה תאוצה בשנת 2020 מכיוון שמספר הולך וגדל של אנשים מחפשים דרך מהירה, קלה ודינמית להציג את עסקיהם באינטרנט במהלך…

UX ו- SEO: עמוד התווך הרביעי של קידום אורגני?
|

UX ו- SEO: עמוד התווך הרביעי של קידום אורגני?

כאשר גוגל מתכננת לשלב באופן רשמי מדדי UX כגורמי דירוג, ייתכן שהגיע הזמן להתחיל לחשוב על חווית משתמש כעמוד התווך הרביעי של קידום אתרים. כפי שפירטנו בעבר, גוגל הודיעה רשמית כי ישתמשו בחוויית הדף כסיגנל דירוג החל מ-2021. זה לא…

הסבר על עדכון חוויית העמוד של גוגל

הסבר על עדכון חוויית העמוד של גוגל

ב- 28 במאי 2020 הכריזה גוגל על עדכון אלגוריתם ממשמש ובא המתמקד בחוויית עמוד עבור המשתמשים. זה לא יהיה פעיל עד נקודה כלשהי בשנת 2021, וגוגל תיתן אזהרה של שישה חודשים לפני שזה קורה, כלומר יהיה לכם הרבה זמן לשפר…

ההתחכמות של גוגל: הגיע הזמן לחשוב מחדש על גישת ה-SEO שלך

ההתחכמות של גוגל: הגיע הזמן לחשוב מחדש על גישת ה-SEO שלך

גוגל הודיעה מראש על מעבר משמעותי לשילוב מדדי UX כגורמי דירוג. קידום אתרים הופך מורכב וניואנסי באופן אקספוננציאלי, ודורש גישה רב תחומית מתוחכמת כדי להשיג תוצאות אופטימליות. גוגל הודיעה ב-28 למאי 2020 לראשונה כי תחל להתחשב ב"חוויית העמוד" כגורם דירוג…

חיפוש תמונות: אופטימיזציה של התמונות שלכם לדירוג טוב במנועי החיפוש

חיפוש תמונות: אופטימיזציה של התמונות שלכם לדירוג טוב במנועי החיפוש

גוגל הודיעה על שיפורים משמעותיים בהקשר לחיפוש התמונות של גוגל. למדו כיצד לגרום לתמונות שלכם להופיע כשמשתמשים מבצעים חיפוש עם כוונת רכישה, כוונת לימוד או כדי להשיג מטרה. הדרך בה אנו מחפשים תמונות מתפתחת ומשתנה, וגוגל הודיעה כי חיפוש תמונות…

סוף הרשימה

סוף הרשימה