אנליטיקס

אנו נעזור לך לנהל ביעילות את אסטרטגיית השיווק הדיגיטלית שלך

TKMedia / אסטרטגיה / אנליטיקס

גישה מפוכחת ומייעצת

הגישת האנליטית שלנו מבוססת על שלושה יסודות מרכזיים:

ניתוח נתונים מעמיק

באופן מקוון, כל הצטלבות נתונים מהווה תובנה פוטנציאלית המציעה יתרון טקטי על פני השאר. אנו אוספים, מנתחים ומשתמשים בנתונים על מנת להשיג יתרון זה.

יישום

אנו ניישם את התכונות הנדרשות, כגון מעקב אחר שיחות, מודל ייחוס מתקדם, מחוונים לדיווח מותאם אישית ועוד.

ייעוץ

היועצים המומחים שלנו יעזרו לך להפיק את המיטב מנתוני הניתוח שלך ולהראות לך כיצד לנצל את הפוטנציאל הטמון בהם.

אנו מספקים שירותי Analytics מתקדמים

אנחנו סוכנות שיווק ששמה לה כמטרה לספק את הביצועים החכמים ביותר שניתן – ואנחנו לא אומרים את זה בקלילות. הצוות המנוסה והמקצועי שלנו עוזר לעסקים בכל הגדלים להפיק את מלוא הפוטנציאל שלהם באמצעות ניתוח נתונים המבוצע היטב.

שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים

צוות המומחים שלנו יודע לאבחן את הנתונים מכלים כגון Google Analytics, Adobe Omniture ועוד, אך בנוסף משלב נתוני CRM על מנת לסייע לנו לקבל החלטות מושכלות יותר על מה שעובד טוב והיכן להשקיע את תקציב השיווק.

זקוק לעזרה בהתקנה? גם אנחנו יכולים לעשות את זה. אנו נתקין אותו באתר שלך ונוודא שהוא פועל כראוי, נתאים אישית את שולחן העבודה שלך ונקבע מודל דיווח חודשי שמתאים לצרכים שלך.

שותף מוסמך

הצוות שלנו מורכב משותפים מוסמכים של Google Analytics, כך שאתה יכול להיות בטוח שיש לנו את הידע והמומחיות לטפל בחשבונך. היועצים המומחים שלנו תמיד עומדים לרשותך כדי לייעץ ולוודא שאתה מפיק את המרב מהנתונים שלך.

זה הזמן להבין את כוח ניתוח הנתונים שלך ולהשתמש בו כדי לייעל את העסק שלך, אנו כאן כדי לעזור.

מומחים לניתוח נתונים

אנו מספקים שירותי יישום וייעוץ אנליטי למגוון לקוחות, תוך התפתחות מתמדת על מנת להתעדכן במגמות המתעוררות במונחים של פלטפורמות חדשות, כלים להדמיית נתונים וכמובן כל עדכון חדש ב- Google Analytics. המומחיות שלנו כוללת:

שילוב נתונים של אנליטיקס

שילוב האתר והנתונים השיווקיים שלך עם מערכת ה- CRM שלך הוא חיוני להשגת סקירה כללית על ערך חיי הלקוח.

הכשרה באנליטיקס

התחלו להפיק את המיטב מ- Google Analytics תוך יום אחד בלבד!

אינטגרצית נתונים

כיצד ניתן לשלב נתוני מכירה או לידים אל תוך מערכות אוטומטיות כדי להגדיל את הרווחיות.
כלים חכמים ואוטומציה משולבים בדרך הבאה:

אוטומציה

אנו משתמשים באוטומציה לשילוב נתונים בין הפלטפורמות, לפי שעה, יומי, שבועי או חודשי בהתאם לנתונים.

כלים יעודיים

על ידי שילוב נתונים מכלי השיווק הדיגיטליים המובילים בעולם עם מערכות הדיווח שלנו, אנו מסוגלים לזהות מגמות ובעיות במהירות.

נתונים פנימיים

על ידי שימוש בנתונים פנימיים אנו יכולים לתכנן קמפיינים פרסומיים בתשלום על מנת למקסם את היעילות.

שילוב נתונים חכם במיוחד

אנו משלבים נתונים מכלי שיווק דיגיטליים מובילים כדי לאסוף תובנות מלאות על מנת לשפר את האפקטיביות והרווחיות של מסעות הפרסום שלנו, SEO, PPC ויחסי ציבור.

אוטומציה מניעה את שילוב הנתונים שלנו. על ידי ניתוח אוטומטי של נתוני לקוח ייחודיים, אנו יכולים להזין מידע יקר ערך זה לאופטימיזציה של מסעות הפרסום בתשלום. וכיוון שהנתונים משולבים אוטומטית, הדבר מפנה זמן חיוני עבור הצוות שלנו, וגם מצמצם את מספר הטעויות האנושיות.

תובנות מובילות את הצוות המומחה

אנו יכולים להעביר נתונים מתבנית אחת (CSV, XML וכו') לפלטפורמה אחרת לשילוב אוטומטי מלא ללא התערבות המשתמש. אנו משתמשים גם בסקריפטים של Google כנקודה מרכזית לחיבור ממשקי API עם Google Ads, Gmail ו- Google Sheets.

הכשרה בגוגל אנליטיקס

הגישה שלנו להכשרה ב- Google Analytics מבוססת על שלושה יסודות:

מעשי

אנו מעדיפים גישה מעשית, שבה אתה לומד תוך כדי דוגמאות מעשיות הניתנות לשחזור.

גמיש

כאן לא המקרה של מידה אחת לכולם. אנו גורמים להדרכה שלנו לעבוד סביבך ובצוות שלך, כך שתוכל להפיק את המרב מכך.

מהנה

אנחנו יודעים ליהנות כאן. אנו שואפים להפוך את כל ימי ההדרכה שלנו למרתקים ומהנים, וכשכולם יוצאים מושכלים יותר בסביבה נעימה.

כיצד לגלות תובנות המסתתרות בנתונים שלך

בעזרת ההדרכה שלנו ב- Google Analytics, אנו שואפים לתת לך הבנה מוצקה של התנועה שלך ושל המבקרים שלך. באמצעות הטכניקות והאסטרטגיות העדכניות ביותר, נסביר כיצד לפרש ולנתח את הנתונים שלך כדי להבין טוב יותר את המבקרים שלך, כך לניתן לחזור למשרד עם תוכנית שיפור ליישום מיידי.

ההדרכה תועבר על ידי מומחה של Google Analytics. הם יועצים מומחים המשתמשים באנליטיקס מדי יום, כך שהם יודעים על מה הם מדברים! אנו נעבוד בקצב שלך, כך שלא משנה מהו רמת הניסיון או הידע הקיים שיש לך.

מגוון נושאים יועברו בהדרכה, הכוללים:

  • כיצד לזהות את מדדי הביצועים העיקריים שלך.
  • כיצד למדוד את ההצלחה של מסעות הפרסום שלך ב- SEO, מדיה חברתית ו- PPC.
  • כיצד לעקוב אחר יעדים והמרות.
  • כיצד להסיר נתונים סטטיסטיים מיותרים כדי להתמקד במה שחשוב עבורך.
  • כיצד להגדיר דוח חודשי סטנדרטי.
  • כיצד לפתור בעיות באתר שלך.

משהו שמעניין אותך לא מופיע ברשימה? אין בעיה! זה היום שלך, אז נתאים אותו לדרישות שלך.
צרו קשר היום לתיאום הדרכה.

מוכנים לצאת לדרך?

מאמרים אחרונים מהמומחים שלנו