PPC קידום ממומן בגוגל

תוצאות שניתן למדוד.

קידום ממומן מוכוון נתונים לביצועים מדוייקים

תשלום לקליק (PPC) הוא סוג של פרסום מקוון בו משלמים בכל פעם שמשתמש לוחץ על המודעה שלך. בין אם ברצונך להקים קמפיין פרסום הנועד להגדיל את החשיפה למותג שלך, להניע תנועה רלוונטית לאתר שלך או להגדיל את הכנסותיך מסחר אלקטרוני, PPC היא דרך יעילה מאוד להגיע לקהל היעד שלך באופן מיידי.

אנו סוכנות עטירת ניסיון בניהול קמפיינים ממומנים, מתמחים בליווי מותגים מקומיים ובינלאומיים במטרה להפיק את במיטב מתקציב הפרסום שלהם ולהגיש קמפיינים מוכווני תוצאות ויעדים.

כשמדובר במציאת סוכנות קידום נכונה, היא זקוקה להיות סוכנות שמבינה את היעדים העסקיים שלך ותעזור לך לנווט בנוף הדיגיטלי התחרותי ביותר. עם למעלה מ-12 שנות ניסיון, TKMedia תספק לך גישה לשיתוף פעולה אסטרטגי רב-ערוצי שסביר מאוד שלא יהיה אפשרי עבור מחלקת השיווק הפנימית שלך או של רוב הסוכנויות האחרות. אנו גאים להיות בתכנית השותפים של גוגל, תכנית המעניקה לנו גישה ישירה ויכולות המוענקות רק לה.

אסטרטגיית PPC מוצלחת סובבת סביב היעדים העסקיים שלך. שילוב של יצירתיות, אוטומציה ובסיס נתונים מעודכן הנמצאים בלב כל האסטרטגיות שלנו. אנו משתמשים בתובנות ובטכנולוגיה חדישה כדי להתאים את הקמפיינים באופן ממוקד ליעדים שלך, ולהפיק הצלחה מירבית מתקציבך.

בין אם עולם הקידום הממומן חדש לכם ובין אם ברצונך להפיק יותר מהקמפיינים הקיימים שלך, אנו כאן כדי להדריך אותך להצלחה מקוונת. צרו קשר עוד היום כדי לדבר עם אחד המומחים שלנו.

שירותי הקידום הממומן שלנו


כל מטרה עסקית, כל שאיפה שיווקית, אנו כאן כדי למצוא את הפתרון עבורכם. אנו מציעים שירותים מגוונים של פרסום ממומן, להלן כמה מאפשרויות הקידום שנוכל לשלב באסטרטגית השיווק שלכם:

פרסום ברשת המדיה (דיספליי)

יצירת מודעות גרפיות יעילות שיוצגו באתרים ברשת המדיה, יעזרו לכם לגרום לחשיפת העסק ולהניע אותם לבקר באתר שלכם.

רימרקטינג

שימוש בטכנולוגיה מובילה ובקמפיינים מדוייקים כדי להגיע לקהל היעד שלך במקום הנכון ובזמן הנכון.

קידום ממומן ברשתות חברתיות

יצירת מודעות יצירתיות במדיה החברתית, המציגות את העסק שלכם בפני לקוחות פוטנציאליים בכל רשת חברתית בה הם מחוברים.

נתונים הם בליבה של כל אסטרטגיה

הגישה הטבעית שלנו לנתונים ממקמת אוטומציה וצד לקוח בכל אסטרטגית קידום ממומן, במילים אחרות אנחנו מקבלים החלטות על בסיס מדע ולא על האינסטינקט. אנו מתמקדים בנתונים עסקיים כדי להתגבר על תפיסות אחרות הנהוגות בתעשייה, ובמקום זאת מתרכזים באופטימיזציה מבוססת רווח ומטרות.

הגישה שלנו לקידום ממומן

הגישה המוכוונת-מטרה שלנו ל- PPC סובבת סביב גילוי תובנות ואופטימיזציה יעילה של החשבון, במטרה לייצר תוצאות מצויינות לעסק שלך. שילוב תובנות וצוות טכני הממוקד לחדשנות, אנו תמיד שומרים על האצבע על הדופק כשמדובר במגמות וטרנדים חדשים. יחד עם שנים של ניסיון בתחום, אנו מפתחים כל העת את ההיצע האסטרטגי שלנו.

מנוע צמיחה

פיתוח אסטרטגית PPC מעורבת מלאה היא חיונית במידה וחיפשת צמיחה לטווח ארוך. למרות שחשוב למקסם את הביקוש בטווח הקצר, גישה מהירה מידיי תשפיע לרעה על כל צמיחה לטווח הארוך ותוביל לירידה בנתחי השוק בטווח הארוך עוד יותר.

אנו משלבים קמפיינים לקידום מכירות במקביל לבניית המותג כדי להשיג צמיחה ארוכת טווח עבור לקוחותינו. באמצעות הפעלת פרסום מודעות ממומנות בד בבד עם קמפיינים לחשיפת המותג אנו מניעים צמיחה ארוכת טווח ופעילות PPC ברת קיימא. היתרונות הנלווים של קמפיין מיתוגי כמו הגדלת החשיפה האורגנית בתוצאות החיפוש בסופו של דבר, פירושם שעם הזמן הלקוחות שלנו אינם מסתמכים רק על פרסום בתשלום לצירוף לקחות חדשים.

יחסי גומלין וקשרים

עבור כל סוכנות PPC יחסים חזקים הם חלק בלתי נפרד מההצלחה. במהלך השנים יצרנו קשרים נהדרים עם פלטפורמות השיווק הגדולות, הכוללות את Google Ads, Microsoft Ads, Facebook ו- Instagram, LinkedIn ו- Amazon

מערכות היחסים הנהדרות שלנו מתרחבות גם עם לקוחותינו. הם מבוססים על אמון ושקיפות מוחלטים, תיאום ציפיות ויעדים ברורים מראש ונגישות גבוהה ככל האפשר.

מהירות אתר משפיעה על תוצאות

גישה משולבת

PPC לבד לעולם לא יניב את התוצאות הטובות ביותר. אנו מאמינים כי העתיד של שיווק במנועי חיפוש טמון בגישה מאוחדת אמיתית. זה כרוך באיזון בין כל מרכיבי המערכת כך שיתאימו למטרות וליעדים הספציפיים שלך.

לכן אנו משלבים את המומחיות שלנו ב- PPC עם מחלקות אחרות בתוך הסוכנות כדי להשיג תוצאות אופטימליות. אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק בין ה-PPC וצוות ה-SEO, על מנת לייעל את השימוש בתקציב שלך. בעזרת שילוב של נתונים מבוססים וניתוח אנליטי אנו יכולים לזהות היכן אנו ניתן לחסוך. יחד עם צוות הקריאייטיב שלנו, ניתן לייצר נכסים רבי השפעה ודפי נחיתה המשפרים באופן משמעותי את יחס ההמרה ומעוררים קמפיינים טובים יותר.

מוכנים לצאת לדרך?

יש לך שאלות?

לצוות המומחים שלנו יש ניסיון מצטבר של עשרות שנים ביניהם, המקיף את כל הספקטרום של שירותי מדיה בתשלום.

עבדנו מול כמעט כל ענף, יש לנו ניסיון מעמיק הן באתרי מסחר והן בלקוחות מותג גדולים, ידע שמבדל אותנו מרוב הסוכנויות. אנו יכולים להתאים את אסטרטגיית הקידום ללקוחות קטנים וצומחים, עד חברות גדולות עם פריסה בינלאומית ותקציבים שונים. הדבר החשוב ביותר שיש לזכור הוא שתמיד ניצור עבורך אסטרטגיית PPC מותאית אישית, המושתתת על יעדים עסקיים ותקציבים יחודיים כדי להוכיח את יעילותנו.

אנו מפתחים דוחות בהתאמה אישית לכל אחד מלקוחותינו, המסכמים את הביצועים בכל אפיקי הפרסום שסוכמו עליהם, PPC, SEO, מדיה חברתית, יחסי ציבור דיגיטליים ועוד. אנו מספקים גם פרשנות ברורה ותמציתית כדי להדגיש הצלחות ותחומי שיפור. תהיה לך גישה לרוב הפלטפורמות הקידומיות, כך שתהיה לך שקיפות מלאה על הפעילויות שאנו מבצעים על בסיס חודשי וכיצד אלה נקשרים לאסטרטגיית העל המוסכמת איתך להשגת היעדים העסקיים שלך.

אנו נפרסם בכל ערוץ שנחשב רלוונטי לאסטרטגיה העסקית שלך, לרוב נתחיל בבסיס מנוע החיפוש של Google, רשת המדיה, וידאו וקניות. אנו מציעים גם פרסום באמצעות שיווק שותפים ופרסום במדיה חברתית בשתי הפלטפורמות המרכזיות כמו פייסבוק ואינסטגרם, כמו גם פלטפורמות נישה נוספות כמו פינטרסט ורדיט.

זה תלוי לחלוטין בקמפיינים שאנחנו מריצים עבורך ומתיישר עם היעדים העסקיים שלך. עבור מסעות פרסום מסוג PPC, אנו נוטים יותר למדוד צפיות, הופעות, תנועה וזמני שהייה. בקמפיינים עם ממוקדם יותר נמדוד מדדים כמו נפח לידים / המרות, החזר על הוצאות פרסום (ROAS) או עלות לרכישה (CPA).

Google Ads הוא מוצר המאפשר לכל אחד גישה לתהליך הפרסום ברשת. עם זאת, הפלטפורמה הפכה כל כך רחבה ותחרותית, עד שמומחים ייעודיים הם חובה בכל הקשור לפריסה מדוקדקת של התקציב שלך בערוצים רלוונטיים וחסכוניים. סוכנויות כמונו משתפות פעולה ישירות עם גוגל כדי לקבל גישה לתובנות ואמצעי לימוד – שהמומחים שלנו ממנפים בכל קמפיין שהם משיקים.

קידום אורגני (SEO) הוא מכלול התהליכים והטכניקות המשמשים להגברת נראות האתר שלך במנועי חיפוש כמו גוגל 'באופן אורגני' (ללא צורך לשלם כסף באופן ישיר). PPC היא שיטת פרסום במנועי חיפוש וברשתות, תוך שימוש במודל תמחור של תשלום עבור קליק. אתה משלם עבור כל קליק על המודעות שלך, שמפנות תנועה מקוונת לאתר שלך.

אנחנו לא רק סוכנות לקידום ממומן

מאמרים אחרונים מהמומחים שלנו

מה זה Cache (זכרון מטמון), תוספי מטמון של וורדפרס ולמה צריך אותם

מה זה Cache (זכרון מטמון), תוספי מטמון של וורדפרס ולמה צריך אותם

פורסם ב:
|
אחסון מטמון (caching) של וורדפרס יכולה להיות מסובכת וחלקכם עשויים אפילו לקרוא לזה משעמם. הניסיון להסביר את הפרטים של טכנולוגיה…
המשך קריאה מה זה Cache (זכרון מטמון), תוספי מטמון של וורדפרס ולמה צריך אותם
התוספים הטובים ביותר ל-Cache (זכרון מטמון) לאתרי וורדפרס

התוספים הטובים ביותר ל-Cache (זכרון מטמון) לאתרי וורדפרס לשנת 2023

פורסם ב:
|
נמאס לכם שאנשים שואלים אתכם מהו תוסף ה- Cache (טיפול בזכרון המטמון) "הטוב ביותר" (או שאתם גם מאותם אנשים)? טוב…
המשך קריאה התוספים הטובים ביותר ל-Cache (זכרון מטמון) לאתרי וורדפרס לשנת 2023
‎⁨אחסון וורדפרס מנוהל לעומת שיתופי⁩

אחסון וורדפרס מנוהל לעומת שיתופי: ההבדלים העיקריים וכיצד לבחור ביניהם

פורסם ב:
|
אחסון וורדפרס שיתופי לעומת מנוהל הוא נושא חם בקהילת הוורדפרס כבר זמן רב. וגם אנחנו שותפים לו – בניסיון שלנו…
המשך קריאה אחסון וורדפרס מנוהל לעומת שיתופי: ההבדלים העיקריים וכיצד לבחור ביניהם